Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:295521
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Apzīmējumu saraksts    7
  Ievads    9
1.  Uzņēmējdarbības vides analīze    11
1.1.  Uzņēmējdarbība tautsaimniecības sastāvdaļa    11
1.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    14
1.2.1.  Dabas vide    15
1.2.2.  Demogrāfiska vide    15
1.2.3.  Ekonomiskā vide    17
1.2.4.  Valsts politika    20
1.2.5.  Likumdošana    21
1.2.6.  Zinātnes tehniskais progress    22
1.2.7.  Starptautiskā vide    23
1.3.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    24
1.3.1.  Piegādātāji    24
1.3.2.  Kontakauditorijas    26
1.4.  Zivsaimniecības nozares analīze un tendences    27
1.5.  Uzņēmējdarbības vide Salacgrīvā    33
1.5.1.  Zvejniecība Salacgrīvā    37
2.  Uzņēmuma „Bute” iekšējās vides analīze    40
2.1.  Uzņēmuma saimnieciskā darbība    40
2.1.1.  Uzņēmuma vēsture    40
2.1.2.  Uzņēmuma darbība un struktūra    41
2.1.3.  Uzņēmuma produkti    42
2.1.4.  Uzņēmuma stratēģija un mērķi    43
2.1.5.  Uzņēmuma finanšu rādītāji    46
3.  Uzņēmuma ārēja vide    51
3.1.  Jaunu produktu izveides iespēju analīze    51
3.1.1.  Konkurences nozīmē uzņēmumā    51
3.1.2.  Konkurentu izpēte    53
3.1.3.  Uzņēmuma SVID    58
3.1.4.  Tirgus izpētes būtībā uzņēmuma attīstībā    63
3.1.5.  Tirgus segmentu izpēte    67
3.1.6.  Aptaujas anketas analīze    68
4.  Jaunu produktu izstrāde un virzīšana tirgū    71
4.1.  Ražošanas procesa plānošana un veidošana    71
4.1.1.  Karsti kūpinātu zivju ražošanas tehnoloģija    72
4.1.2.  Ceptu nēģu uzlējumā ražošanas tehnoloģija    73
4.2.  Virzības tirgū aktivitātes    75
4.2.1.  Cenu veidošanas lēmumi    75
4.2.2.  Vieta un izplatīšana    77
4.2.3.  Tiešā pārdošana    78
4.2.4.  Netiešā pārdošana    80
4.2.5.  Reklāma un citi tirdzniecības veicināšanas pasākumi    81
4.3.  Jaunu produktu ražošanas izdevīgums    84
  Secinājumi    96
  Priekšlikumi    98
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    100
  Pielikumi    102
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Latvijā nav kvalitatīva un sakārtota uzņēmējdarbības vide, uzņēmējdarbības aktivitāte ir vērtējama kā zema.
2. Uzņēmējdarbības ārējo vidi ietekmē valsts ģeogrāfiskais stāvoklis, izejvielu daudzums, transporta infrastruktūra, likumdošana, deflācija un bezdarbs, iedzīvotāju daudzums, vecums, izglītība un prasmes.
3. Latvijā ir slikti ekonomiskās vides rādītāji, IKP kritums par 18% ļoti augsts bezdarba līmenis 19,7%.
4. Augsts korupcijas līmenis valstī, kas kavē valsts attīstību un vērojama ierēdņu nekompetence.
5. Latvijas problēma, ka ražošana vairāk ir orientēta galvenokārt uz iekšējo tirgu.
6. Uzņēmējdarbību ietekmējošie iekšējie faktori ir piegādātāji, starpnieki, klienti, kreditori, masu informācijas līdzekļi, valsts un pašvaldību institūcijas.
7. Šķēršļi ir mazajiem un vidējiem uzņēmumiem salīdzinoši augstās investīcijas, kas nepieciešamas jaunu produktu ieviešanai, kā arī līdz šim pielietotās tehnoloģijas
8. Ražošanas un tirdzniecības uzņēmumi ir vienmēr atkarīgi no nepārtrauktās izejmateriālu piegādes.
9. Ražotājiem zivsaimniecības nozarē ir grūtības piesaistīt naudas līdzekļus no bankām un citām kredītiestādēm, jo nozares dalībnieku vērtējumā bankas ražošanas sektoru valstī vērtē kā bīstamu.
10. Zivsaimniecībās nozare tāpat kā citas tautsaimniecības nozares cieš no ekonomiskās krīzes.
11. Zivsaimniecības nozarē pavisam aptuveni nodarbināt 11,620 strādājošo, šajā nozarē strādājošo izglītības līmenis ir diezgan zems.
12. Lai arī zivsaimniecībā ir nodarbināti tikai 1,1 % no valstī kopumā nodarbinātajiem, zivsaimniecībai ir svarīga loma reģionu sociāli ekonomiskajā attīstībā.
13. Zivju apstrādes ziņā Limbažu rajonā vismazāk tas ir 5,1% uzņēmumu, bet visvairāk Rīgas rajonā 33,7% uzņēmumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1355565
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Bute" jauna produkta izstrādes plāna izveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/295521

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties