Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:484241
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Anotācija   
  Teorētiskā daļa   
1.  Tūrisma produkta jēdziens un veidi   
1.1.  Tūrisma produkta stratēģiskā vadība   
1.1.1.  Stratēģiskās vadības process   
1.1.2.  Tūrisma produkta ražojošie subjekti   
1.2.  Tūrisma produkta pieprasījums un piedāvājums   
1.3.  Tūrisma uzņēmuma stratēģiskā vadība   
1.3.1.  Vadības funkcijas un metodes   
1.3.2.  Vadības struktūra   
  Praktiskā daļa   
2.  SIA „Ezera Līcis” reglamentējošo darbību analīze un vispārējais apraksts   
2.1.  SIA „Ezera Līcis” misija, vīzija, mērķi un uzdevumi   
2.2.  SIA „Ezera Līcis” kā tūrisma produkta SVID analīze   
2.3.  SIA „Ezera Līcis” vadības iespējas un draudi   
2.3.1.  Uzņēmuma vadības vājās un stiprās puses   
2.3.2.  SIA „Ezera Līcis” stratēģiju novērtēšana un atbilstība izvēlētajai stratēģijai   
  Secinājumi   
  Kopsavilkums   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Šobrīd pasaulē par vienu no perspektīvākajām ekonomikas nozarēm atzīst tūrismu. No tautsaimniecības izaugsmes viedokļa šai nozarei raksturīgs ievērojams multiplikatīvais efekts: tūrisms rada jaunas darba vietas kā pašā nozarē, tā tieši un netieši saistītajās nozarēs, ir nodokļu maksātājs valsts un pašvaldību budžetā, investīciju un uzkrājumu avots, sniedz attīstības un izlīdzināšanas iespējas reģionos.
Pasaules tūrisma organizācija prognozē būtisku tūrisma pieaugumu Baltijas jūras reģionā- pilsētu apskates programmas, kultūras un konferenču tūrismu, burāšanu u.c. Arī Latvijai ar tās nepārblīvēto dzīves telpu, mēreno klimatu, bagāto dabas un kultūras mantojumu, maz pārveidoto dabu, kūrortu tradīcijām, kvalificētiem speciālistiem paveras plašas iespējas kļūt par pievilcīgu tūrisma galamērķi.
Tūrisma attīstības potenciāls Latvijā līdz 2004. gadam nav ticis izmantots pietiekamā mērā. Starptautiskā integrācija, iestāšanās Eiropas Savienībā un jaunā situācija pasaulē (starptautiskais terorisms, karš Irākā, SARS, ekonomiskās izaugsmes lejupslīde) reizē rada gan draudus, gan izaicinājumu un nebijušas iespējas Latvijas tūrisma nozarei. Eiropai kā ceļojumu galamērķim pieder līderpozīcija pasaulē, un Latvija kļūs tā neatņemama sastāvdaļa.
Latvijai ir visas iespējas pretendēt uz ilgtspējīga tūrisma galamērķa vārdu. To apliecina pēdējos trīs gados stabili pieaugošais ārzemju ceļotāju skaits. Tātad augošais pieprasījums pēc dabas un kultūras tūrisma, rada tālākas iespējas tūrisma tirgus izaugsmei Eiropā un veidojas nopietns izaicinājums Latvijas tūrisma nozares attīstībai un jaunu darbavietu radīšanas priekšnosacījums. Tūrismā var izdalīt arī vietējo tūrismu, kuram ir svarīga nozīme valsts ekonomikā, un tas ir reģionu līdzsvarotas attīstības un jaunu darbavietu radīšanas priekšnosacījums. Vietējais tūrisms ir savdabīgs tūrisma produkts, kuram ir sava niša Latvijas tūrisma tirgū. Tūrisms vispār ir uzskatāms par vienu no Latvijas attīstības stratēģiskajām iespējām un prioritātēm, tautsaimniecības orientāciju uz pakalpojumiem ar lielu pievienoto vērtību, kā arī faktors, kas uzlabo vietējo iedzīvotāju dzīves apstākļus. Tūrisma attīstības pamats ir tās dabas un cilvē4ka veidotās vides resursi, uz kuru bāzes tiek veidots tūrisma produkta piedāvājums un infrastruktūra. Tūrisma produkta teorētisko aspektu noskaidrošanai ir svarīga praktiska nozīme. Tas saistīts, galvenokārt, ar tūrisma produkta īpatnējās būtības un specifisko iezīmju ietekmi uz tūrisma uzņēmējdarbības vadīšanu. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai tūrisma nozarē strādājošie pareizi uztvertu tūrisma produkta būtību un īpatnības. Piedāvājot tūrisma produktu potenciālajam patērētājam, tūrisma institūcijām ir jāizvēlas cits skatupunkts jeb tūrisma produkta aplūkošana tā plašākajā nozīmē. Tūrisma produktu tā plašākajā nozīmē var raksturot kā tūrisma piedāvājumu, kas veidojas ne tikai no tirgus produktiem, kurus rada tūrisma uzņēmumi, bet arī no tā dēvētā piedāvājuma, kas savā būtībā nav tieši saistīts ar tūrismu, bet, kas veido tūrisma pievilkšanas spēku un mērķi.
Tā kā tūrisma nozares niša Latgalē nav aizpildīta, un šī nozare ir ar ilgtspējīgu attīstību, kā arī lai sekmīgāk izprastu tūrisma produkta būtību, tika izvēlēta sekojoša maģistra darba tēma „Tūrisma produkta vadīšanas iespējas”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma produkta vadības iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/484241

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties