Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:572183
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  SPORTA ZĀLES UN MĀCĪBU PROCESA VĒRTĒJUMS    6
1.1.  Galvenie drošības noteikumi    6
1.2.  Sporta sacensību rīkošanas noteikumi    7
1.3.  Sporta inventāra uzskaitījums    7
1.4.  Prakses bāzes raksturojums    8
2.  GRUPAS DALĪBNIEKU FIZISKĀS SAGATAVOTĪBAS ATTĪSTĪBAS VĒRTĒJUMS    11
2.1.  Dalībnieces pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    11
2.2.  Grupas pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    11
2.3.  Sieviešu anatomiski fizioloģiskais raksturojums    12
2.4.  Aerobikas nodarbības bioķīmiskais raksturojums    13
2.5.  Antropometrija    14
2.7.  Analīze    23
2.8.  Tehniskā sagatavotība    23
3.  TRENIŅU DARBA PLĀNOŠANA    25
3.1.  Struktūra    25
3.2.  Līdzekļi    27
3.3.  Nodarbību vadīšanas metodika    27
3.4.  Gada treniņu plāns posmā no 2009. gada līdz 2010. gadam    28
3.4.1.  Pārējas periods    29
3.4.2.  Sagatavošanas periods    29
3.4.3.  Sacensību periods    29
3.4.4.  Fizisko īpašību grafisks attēlojums par 1 gadam    31
4.  NODARBĪBU KONSPEKTI    32
4.1.  Valsts pārbaudījuma kvalifikācijas treniņa stundas projects    47
5.  DIPLOMDARBA PAŠVĒRTĒJUMS    54
6.  DIPLOMDARBA KOMISIJAS VĒRTĒJUMS    55
7.  LITERATŪRAS SARAKSTS    56
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurš cilvēks saprot cik svarīgi ir censties uzlabot savu fizisko un garīgo veselību. Mēs visi vēlamies gan labi justies, gan labi izskatīties. Taču ne visi cenšas sevi pilnveidot un attīstīt. Cilvēki, kas to nedara, nemaz nenojauš, cik daudz ir palaiduši garām. Kā liecina mani novērojumi, aktīvs dzīvesveids aerobikas apmeklētājiem uzlabo pašsajūtu, veselību, garastāvokli, fizisko sagatavotību, kā arī iespējams iegūt jaunus draugus. Daži aptaujātie atzīst, ka sporta zāli apmeklē tāpēc, lai viņu augums izskatītos pievilcīgāks un jaunāks.
Cilvēka fiziskajai sagatavotībai ir ļoti liela nozīme ikdienas dzīvē. Fiziskā aktivitāte (šajā gadījumā-aerobika) ir viens no galvenajiem līdzekļiem veselības nostiprināšanai un uzturēšanai. Fiziskā aktivitāte atvieglo locītavu sāpes, mazinās stress un miega traucējumi, samazinās risks saslimt ar sirds- asinsvadu slimībām, diabētu, hipertensiju, adipozitāti ,un kopā ar pareizi izveidotu uztura programmu var panākt ievērojamu veselības uzlabošanos.
Aerobika – viens no fiziskās kultūras attīstības virzieniem ar mērķi - vispārēja fiziskā attīstība un laba pašsajūta. Ritmiska mūzika, dzīvespriecīga atmosfēra un enerģisks garastāvoklis, sagādās patiesu gandarījumu un garantētu psiholoģisko atslodzi ik vienam.
Aerobās slodzes pie kurām pieder arī aerobika un steps, pirmkārt, ir lielisks sirds un asinsvadu sistēmas treniņš – sirds muskulis kļūst arvien stiprāks un sirds ar katru pukstu pārsūknē vairāk asiņu. Tātad aerobās slodzes pasargā no dažādām sirds kaitēm. Turklāt, aerobās vingrošanas laikā ķermenis pielāgojas lielākai skābekļa transportēšanai pa organismu: palielinās plaušu elpošanas virsma – arī tās veicina ilgmūžību. Aerobie treniņi nostiprina skeletu, saites, muskuļus, trenē lokanību, spēku un, protams, tie palīdz cīnīties ar lieko svaru. Ja ir problēmas ar lieko svaru, ieteicamas tieši aerobikas nodarbības. Aerobikas nodarbības palīdz arī pārvarēt fizisko un garīgo slodzi, pēc treniņa uzlabojas intelektuālais un fiziskais potenciāls.
20.gs.sākumā Maskavā Aisedora Dunkane atver deju studiju, kur nodarbojas ar pantomīmu unbaletu, kā arī ar vingrošanu. Dejotājas bija ģērbtas vieglā apģērbā, kailām kājām.20.gs.trīsdesmitajos gados amerikāņu ārsts Bess Mensendika bija viens no pirmajiem kurš pievērsa pastiprinātu uzmanību tieši sieviešu fiziskajām aktivitātēm.
Vārdu „aerobika’’ pirmais min amerikāņu ārsts Kenets Kūpers, kurš strādāja ar lidotājiem un kosmonautiem, savu izstrādāto vingrojumu kompleksu nosaucot par aerobiku. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Trenera diplomprojekts stepaerobikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/572183

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties