Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:239356
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Autotransports Latvijā    8
1.1.  Transporta vēsture    8
1.2.  Autotransporta izvēle patērētāju vidū    9
1.3.  Autotransporta izmantošana populārāko uzņēmumu vidū    13
1.4.  Braukšanas kultūra Latvijā    14
1.5.  Autotransporta tehniski – ekonomiskās priekšrocības un trūkumi    16
2.  SIA „Krūka E+M” darbības raksturojums    18
2.1.  Uzņēmuma iekšējas vides analīze    18
2.2.  Uzņēmuma izveide    18
2.3.  Uzņēmuma struktūras analīze    19
2.4.  Uzņēmuma darbības veids    21
2.5.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    25
2.5.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    25
2.5.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    31
2.6.  SVID analīze    38
3.  Uzņēmuma darbības nodrošinājums un rīcībā esošo līdzekļu izlietošana    41
3.1.  Ārpakalpojuma piegāžu plānošanas kārtība    41
3.2.  Uzņēmuma preču krājuma sadales novērtējums    41
3.3.  Preču glabāšanas kārtība noliktavā    42
3.4.  Preču piegādes kārtība klientiem    43
4.  Uzņēmuma attīstības iespējas    44
4.1.  Uzņēmuma biroja atvēršana Rīgas lidostā    44
4.2.  Pakalpojuma virzīšana    44
4.3.  Respondentu aptaujas rezultātu analīze    45
4.4.  Autotransporta iznomāšana valsts struktūrām    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Bibliogrāfiskais saraksts    55
  Pielikumi    58
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā darba autore ir izdarījusi šādus secinājumus:
1. Populārākie uzņēmumi iznomā pārsvarā VW, FORD un Opel markas automašīnas.
2. Neskatoties uz nelielo pastāvēšanas laiku uzņēmums ir ieguvis patstāvīgu klientu loku un atzinību.
3. Valsts ekonomiskais stāvoklis būtiski var ietekmēt uzņēmuma nākotnes darbību, piemēram, iedzīvotāju maksātspēja, nodokļu un nodevu palielināšana, procentu likmes, bezdarbs un iedzīvotāju emigrēšana uz citām valstīm. Uzņēmuma ārējie draudi ir mainīgā politikā situācija, valdības maiņa, jo tad notiek prioritāšu maiņa un jauna projektu un likuma izdošana, līdz ar to finanšu plānošanas sistēma tiek apdraudēta.
4. Uzņēmums ir konkurētspējīgs savā nozarē, jo autotransporta nomas pakalpojuma cena ir salīdzinoši zema ar citiem uzņēmumiem.
5. Uzņēmuma nav pietiekošs skaits darbinieku, lai nodrošinātu uzņēmuma funkcionalitāti, jo ir liels slogs uz pašu uzņēmuma dibinātāju un uzņēmuma direktora pleciem.
6. Labvēlīgu iekšējo vidi veido pats uzņēmuma nelielais kolektīvs, kas dalās savā pieredzē, apmācot viens otru. Informējot par jaunumiem likumdošanā, jauniem produktiem, tirgus iespējam un konkurentiem.
7. Uzņēmumam ir ļoti daudz tiešo un netiešo konkurentu, līdz ar to uzņēmumu trumpis ir emigrējušie Latvijas iedzīvotāji. Uzņēmumam patstāvīgie klienti ir no Īrijas.
8. Daļa no respondentiem uzskata, ka uzņēmumam nav jābūt obligāti atpazīstamam, jo noteicošais kritērijs ir cena un pakalpojuma kvalitāte, bet lai gūtu panākumus valsts struktūru rīkotajās cenu aptaujās un konkursos, kā arī, lai klients atrastu ceļu līdz uzņēmuma pakalpojumam ir vajadzīga reklāma. Uzturot savu mājas lapu internetā un pozitīvu atsauksmi klientu lokā uzņēmums guvis atpazīstamību.
9. Uzņēmumam nav speciālu ierīkotu noliktavu, kur uzglabātu izejvielas, jo uzņēmums darbojas pa tiešo ar saviem pakalpojuma sniedzējiem.

Darba gaitā darba autore ir izdarījusi šādus priekšlikumus:
1. Balstoties uz emigrējušiem iedzīvotājiem Īrijā, nav pievērsis uzmanību citām valstīm, kur Latvijas iedzīvotāji ir emigrējuši. Pamatojoties uz iepriekšminēto uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība un jāsadarbojas ar klientiem arī citās Eiropas valstīs, piemēram, Vācijā, Lielbritānijā, Austrijā, Polijā. Viens no variantiem izvietot reklāmas, sludinājumus ārvalstu interneta portālos vai arī Latvijas kopienu izveidotajās mājas lapās, piemēram: http://www.latviesi.com/, http://www.laiki.lv, http://www.labrit.co.uk/ u.c.
2. Lai uzņēmums maksimāli nodrošinātu vienmērīgu pieprasījumu visos gadalaikos un palielinātu savu klientu loku, uzņēmumam jāsadarbojas ar citiem uzņēmumiem, kas iznomātu autotransportu.
3. Analizējot SIA „Krūka E+M” organizatorisko struktūru, autore iesaka palielināt štata vietas vismaz ar autovadītāju un grāmatvedes štata vietu.
5. Uzņēmuma ir jāveic reklāmas kampaņas un akcijas rudens un ziemas periodā, lai panāktu vienmērīgu pieprasījumu. Panākot vienmērīgu pieprasījumu, uzņēmums var pakāpeniski paplašināt autoparku.
7. Uzņēmumam ir jāizstrādā papildus biznesa plāns investīciju vai aizdevumu saņemšanai.
8. Uzņēmumam ir jāizrāda iniciatīva piedaloties dažādos konkursos ko organizē valsts struktūras. Uzņēmumam ir nākotnes iespēja piedāvāt savu autotransporta nomas pakalpojumus arī valsts struktūrām.
9. Uzņēmuma jāpiedalās labdarības akcijās, jo ar pozitīvām atsauksmēm masu mēdijos var būtiski ietekmēt uzņēmuma tēlu sabiedrības acīs. Presei un sabiedrības daļai ir ļoti liela ietekmējoša vara.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties