Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:516343
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 57 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
2.  SĀKUMSKOLAS SKOLĒNA IZZIŅAS PROCESU UN FIZIOLOĢISKO ĪPATNĪBU RAKSTUROJUMS    10
2.1.  Atmiņas un domāšanas attīstība    12
2.2.  Uzmanības un iztēles attīstība    13
2.3.  Sajūtu un uztveres attīstība    15
3.  MĀCĪBU INTEGRĀCIJAS BŪTĪBAS ANALĪZE PEDAGOĢISKAJĀ LITERATŪRĀ    17
4.  MĀCĪBU METOŽU RAKSTUROJUMS    21
4.1.  Mācību metožu klasifikācija    22
4.2.  Mācību metodes    25
4.3.  Mācību metožu izvēle    30
5.  TĒMAS „ AUGI PAVASARĪ” APGUVES MODEĻI    32
5.1.  Dabaszinības āra nodarbības konspekts    34
5.2.  Integrētās dienas konspekts    38
5.3.  Salīdzinājuma analīze    44
  NOSLĒGUMS    48
  BIBLIOGRĀFIJA    50
Darba fragmentsAizvērt

Čehu domātājs un pedagogs Jans Amoss Komenskis akcentē, ka cilvēkam jāmāca smelties gudrības nevis no grāmatas, bet no dabas. Cilvēkam ir dabiska vajadzība izzināt pasauli un sevi tajā.
Pēc J. Dzervinika domām: „Radīt bērnos interesi par dabas pētīšanu ir viens no dabaszinātņu mācību uzdevumiem skolā” (Dzerviniks, 2008).
Ģirupnieks un Delle uzskata, ka tieši dabaszinātnes māca skolēnu objektīvi novērot dabu un dabas parādības, analizēt un izprast tās, izprast parādību sakarības, veidot slēdzienus (Ģirupnieks, Delle, 1931).
Sākumskolas skolēniem raksturīga konkrētā domāšana. Regulāri atkārtojot mācīto, saistot ar jaunām zināšanām, veidojas noturīgas zināšanas. Īpaši tas būtu jāievēro mācību priekšmetā dabaszinības, kur standarts nosaka daudz apgūstamo prasmju un zināšanu, ko paredzētajās divās stundās nedēļā ir iespējams apgūt tikai tad, ja ļoti rūpīgi izplāno mācību stundas.
Dabaszinību priekšmets ir viens no tādiem priekšmetiem, kurus nedrīkst mācīt tikai no grāmatas. Skolēni ir jāmudina vērot, izdarīt secinājumus. Pēc Volša domām skolotājiem dabaszinību priekšmets ir jāmāca kā izpētes veids. Volša uzsver, ka bērni pēc savas dabas ir pētnieki, kas aktīvi meklē informāciju par savu apkārtni. Bērni cenšas izprast apkārtējo pasauli ar novērojumu un eksperimentu palīdzību (Volša, 1998).
Pavasaris – skaists un dzīvības pilns gadalaiks. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tēmas "Augi pavasarī" integrētā apguve 2.klasē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/516343

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties