Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:556954
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  „Starptautiskās manikīra studijas” darbības raksturojums    6
1.1.  „Starptautiskās manikīra studijas” vēsture un attīstība    6
1.2.  „Starptautiskās manikīra studijas” stratēģija un politika    17
2.  Tirgvedības stratēģijas būtība, galvenās stratēģijas un tās vieta kopējā stratēģijā    22
2.1.  Tirgvedības stratēģijas būtība un loma    22
2.2.  Tirgvedības konkurences stratēģija    26
3.  Mērķa patērētājs, un tā piesaistīšana    32
3.1.  Mērķa patērētājs    32
3.2.  Patērētāju piesaistīšana    35
  Secinājumi un priekšlikumi    45
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    49
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Mūsdienu, kad palielinās konkurence tirgū, ir īpaši svarīgi apzināties, ka uzņēmums var izdzīvot tikai tad, ja tas spēj attīstīties un izmainīties reizē ar vides izmaiņām. Tas nozīmē, ka īpašu nozīmi iegūst uzņēmumu korporatīva stratēģija un tās sastāvdaļa – tirgvedības stratēģija.
Uzņēmuma tirgvedības stratēģija ir mērķa tirgus izvēles kopplāns un tā iegūšanas programma ar produktu, cenu, sadali un reklāmas līdzekļiem. Tirgvedības stratēģija dod uzņēmumam iespēju redzēt savas darbības lietderības apliecinājumu no gala rezultāta viedokļa, no patērētāju viedokļa. Tas ir ļoti svarīgi, jo spēcīgas konkurences apstākļos, ja uzņēmums grib būt sekmīgs, tam jābūt patērētāju orientētam.
Tirgvedības stratēģija dod uzņēmumam iespēju izstrādāt tirgvedības plānu, kas efektīvi piesaistītu patērētājus, kā arī reaģēt uz apkārtējās vides izmaiņām un palīdzēt virzīties uz uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu ar vislielāko jaudu (efektivitāti). Pakalpojumu sfērā šie jautājumi ir īpaši svarīgi, jo tie darbojas kā līdzekļi nepārtrauktai komunikācijas nodrošināšanai.
„Starptautiskā manikīra studija” uzsāka savu darbību 2005.gadā martā, kā ekskluzīvs pasaules pazīstamo firmu NSI(Nail System International), Christrio un FPO(for professional only) pārstāvis Latvijas tirgū. Studija piedāvā profesionālo kosmētiku nagu modelēšanai, kā arī roku un kāju kopšanai. 2005.gads studijai bija grūts darbības gads, jo ienākšana tirgū prasa lielu darbības efektivitāti, lai spētu ieinteresēt savus potenciālos patērētājus. Tomēr „Starptautiskā manikīra studija” ir spējusi ieņemt ievērojamas pozīcijas nagu modelēšanas nozarē, kuras tagad ir jānostiprina ar sekmīgi izstrādātu un realizētu stratēģiju.
Lai efektīvi realizētu izvēlēto stratēģiju „Starptautiskai manikīra studijai” ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk likvidēt galvenos trūkumus savā darbībā. Studijai ir jāveic izmaiņas studijas organizatoriskajā struktūrā un studijas darbības organizācijā. Skaidri noteikti darbinieku pienākumi un atbildība nodrošinās „Starptautiskās manikīra studijas” īstermiņa mērķu sekmīgu realizēšanu un studijas kopējās darbības sakārtošanu.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma IK (individuālais komersants) „Versija Tev” struktūras vienības „Starptautiskās manikīra studijas” esošo tirgvedības stratēģiju un izstrādāt tās pilnveidošanas priekšlikumus studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Lai sasniegtu darba mērķi autors izvirza sekojošus darba uzdevumus:
1. izpētīt studijas darbību;
2. novērtēt studijas tirgvedības stratēģiju;
3. noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses;
4. piedāvāt darbības pasākumus studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Bakalaura darbā tiek izmantota kvantitatīva pētīšanas metode(dokumentu analīze), kā arī ekonomiskās analīzes metode( novērojumi, salīdzinājuma analīze un citi), balstoties uz kurām darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi studijas tirgus pozīciju nostiprināšanai.
Bakalaura darba tēma nosaka arī izmantotas literatūras avotus – stratēģiskā menedžmenta izdevumi un mārketinga izdevumi. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −35,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1111288
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Starptautiskās manikīra studijas" tirgvedības stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/556954

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties