Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,82 (11%)
Cena ar atlaidi*:
6,67
Pirkt
Identifikators:733915
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  Uzņēmumu korporatīvo stilu un tēlu teorētiskā izpēte    6
1.1.  Korporatīvā stila jēdziens un funkcijas    6
1.2.  Korporatīvā stila vizuālo daļu raksturojums    8
1.2.1.  Preču zīme un logo    8
1.2.2.  Fontu komplekts    8
1.2.3.  Korporatīvās krāsas    9
1.2.4.  Sauklis    9
1.2.5.  Svarīgākie korporatīvā stila komponenti    9
1.2.6.  Četri vektori    9
1.2.7.  Galvenā ideja, vīzija    10
1.2.8.  Auditorijas    10
1.3.  Logotipa nozīme un veidošanas kritēriji    10
1.3.1.  Logotipa vēsture    11
1.3.2.  Logo galvenā nozīme    12
1.3.3.  Pārskats par logo    12
1.3.4.  Logo šodien    13
1.3.5.  Veiksmīga logotipa dizains    13
1.3.6.  Logo kritēriji    14
1.3.7.  Saukļi    16
1.4.  Krāsu izvēle korporatīvajam stilam    16
1.5.  Vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmu tirdzniecība    20
  SECINĀJUMI    23
2.  Vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmu pārstāvošu uzņēmumu logotipu empīriskā izpēte    25
2.1.  Empīrisko metožu apraksts un respondentu raksturojums    25
2.2.  Anketēšanā iegūto rezultātu analīze    25
2.3.  Intervija ar SIA Pristis valdes locekli Jevgēniju Savčuku par firmas stila lomu biznesa attīstībā un firmas atpazīstamībā    33
  SECINĀJUMI    35
3.  Gala produkta izstrāde    36
3.1.  Darba gaita    36
3.2.  Stila grāmatas saturs    36
  NOBEIGUMS    37
  LITERATŪRAS SARAKST    38
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Teorētiskās informācijas atlase un apstrāde, ļauj izdarīt secinājumus par to, kas ir korporatīvā identitāte un kā tā tiek veidota. Galvenā nozīme ir tā, ka logotipam un firmas stilam ir kodolīgi jāraksturo tas, kas tiek darīts uzņēmumā, tā darbības veidi un mērķi.
Logo ir uzskatāma, lakoniska grafiska zīme, kas tiek izmantota, lai attēlotu vai simbolizētu preci vai pakalpojumu. Tas arī atspoguļo uzņēmuma individualitāti. Veiksmīgam logotipam ir jābūt labi salasāmam un viegli atpazīstamam. Kad logotips jau ir kļuvis pietiekoši atpazīstams, tas var sākt funkcionēt kā preču zīme.
Profesionāli veidots logo ir nepieciešams ikvienai kompānijai kas grib augt un attīstīties.
Krāsa ir svarīga logotipa atpazīstamībai, bet tai nevajadzētu būt neaizvietojamai sastāvdaļai tā dizainā, jo tas varētu konfliktēt ar funkcionalitāti. Tādēļ logotipam ir nepieciešams izstrādāt melnbalto un krāsaino versiju.
Ir svarīgi atlasīt pareizās krāsas kuras tiks izmantotas logotipā un korporatīvajā stilā, jo krāsām ir daudz dažādas simboliskas nozīmes, tāpēc pirms to izmantot korporatīvā stila izstrādē, nepieciešams izpētīt tās psiholoģisko ietekmi un to, kādu iespaidu nepieciešams krāsai atstāt uz klientu. Ar krāsām arī nedrīkst pārspīlēt, jo tas var radīt problēmas logotipa atpazīstamībā.
Analizējot empīriskajā daļā iegūtos rezultātus var secināt, ka vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmas pārstāvošai firmai logotipā ir jādominē zilai, sarkanai vai melnai krāsai. Logotipa grafiskajos zīmējumos jādominē liektām līnijām, ģeometriskām figūrām vai burtu salikumiem, tad logotips pēc respondentu domām simbolizētu vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmas.
Analizējot anketēšanā un intervijā iegūtos rezultātus, apstiprinās hipotēze, ka gaumīgi un firmas specifikācijai atbilstoši izstrādāts logotips un firmas stils, potenciālajiem klientiem rada iespaidu ka firma ir stabila un uzticama, kā arī sekmē firmas atpazīstamību gan potenciālo klientu gan konkurentu vidū.
Darba rezultātā ieguvu noderīgu informāciju par veiksmīga logotipa un korporatīvā stila izstrādi, kas man noderēs arī turpmāk. Izveidoju stila grāmatu, ko SIA Fruktus īpašnieks Jānis Vilks atzina par izdevušos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stabilitāti un uzticību radoši tēli uzņēmumu korporatīvajos stilos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/733915

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties