Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:715590
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Tūrisma industrija, tās nozīme un attīstības tempi    9
1.1.  Tūrisma attīstību veicinošie elementi, to raksturojums    10
1.2.  Interneta loma tūrisma nozares attīstībā    20
1.3.  Latvijas tūrisma informācija internetā    22
1.4.  Mājas lapu vērtība uzņēmējdarbībā    24
2.  Tūrisma pakalpojumu pārdošana, izmantojot internetu    29
2.1.  Mājas lapu veidošanas principi    30
2.2.  Savas mājas lapas radīšana    33
2.3.  Mājas lapas popularizēšana    41
2.4.  Mājas lapas dizains    41
2.5.  Mājas lapu drošība    43
2.6.  Mājas lapu veidošanas tehnoloģijas aspekti    44
3.  Latvijas tūrisma firmu mājas lapu izvērtējums    47
3.1.  Latvia Tours    52
3.2.  Lauku Ceļotājs    58
3.3.  Impro    62
3.4.  Express Travel    68
3.5.  Kolumbs    71
3.6.  Rīgas Tūrisma aģentūra    75
3.7.  Skaisto skatu aģentūra    77
3.8.  Gorbants    80
3.9.  LUTK    82
  Secinājumi    88
  Priekšlikumi    90
  Izmantotās literatūras saraksts    92
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    94
Darba fragmentsAizvērt

Viesmīlības industrija ir viena no nozarēm, kas daudzām pasaules valstīm ir viens no galvenajiem ienākumu avotiem, kas ir uzskatāmi redzams arī Eiropā (galvenokārt Vidusjūras baseina valstīs – Maltā, Kiprā, Grieķijā u.c.). Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem, tūrisms un ar to sasaistītās nozares katru gadu veido 10,4 % no pasaules IKP, tajā ir nodarbināti 200 milj. cilvēku, un gandrīz 700 milj. cilvēku dodas starptautiskā tūrisma maršrutos. Arī Latvijā šī nozare ar katru gadu ieņem arvien nozīmīgāku vietu. Latvijas maksājumu bilances dati rāda, ka 2003. gadā tūrisma pakalpojumu eksporta īpatsvars IKP Latvijā bija 2 %, nozares tiešais ieguldījums – 1,7 % no IKP [19; 100]
Tāpēc ir aktuāli palielināt valsts peļņu apkalpojošā sfērā, uzlabojot vai ieviešot izmaiņas esošā darba kvalitātē. Interneta tehnoloģijas kļūst par būtisku faktoru uzņēmuma, kā arī visas tūrisma nozares izmaksu reducēšanā. Ļoti biežos gadījumos līdz ar apjomīgu tehnoloģisko risinājumu ieviešanu mainās uzņēmuma menedžments vai arī tūrisma biznesa modelis.
Interneta ienākšana tūrisma nozarē ir sasniegusi milzīgus panākumus un jaunākās tendences norāda, ka tā ietekme kļūst aizvien nozīmīgāka. Pieaugošais pieprasījums tūrisma nozarē pēc rezervēšanas iespējām internetā parāda, ka tieši naktsmītņu pārdošana ir ieguvusi līderpozīcijas. Eiropas ceļojumu sektors internetā laika posmā no 2001. gada līdz 2002. gadam ir palielinājies par 53 % un 2002. gadā apgrozījuma apjoms sasniedza 7,3 miljardus eiro, bet 2003.gadā tika apgrozīti 9,7 miljardi eiro. Prognozes liecina, ka 2006. gadā apgrozījums internetā sasniegs 16,4 miljardus eiro. Apmēram 38 % biznesa ceļotāju 2003. gadā izmantoja viesnīcu rezervēšanas iespējas tieši internetā, tajā skaitā, izmantojot tūrisma aģentūru mājas lapas [20]
Tehnoloģiskie risinājumi veicina tūrisma uzņēmumus uz korporāciju un taupīgu attieksmi pret papīru, vadiem, laiku, transportu, komunikāciju, telpu un citiem izmaksu faktoriem, kas nepārprotami ir ļoti aktuāls jautājums globālo problēmu – tādu kā piesārņojums un pārblīvētības – risināšanā.
E - pasta ienākšana neilgā laika posmā ir izmainījusi gadsimtiem koptās tradīcijas cilvēku komunikāciju vēsturē, jo tas ir kļuvis bezpersoniskāks, taču ātrāks, dabai draudzīgāks, lētāks un masveidīgāks. Jaunās interneta tehnoloģijas liek mainīties arī uzņēmumu menedžmentam un tūrisma biznesa modelim kopumā.
Šodien pasaulē gandrīz ikvienam vidējam vai lielam uzņēmumam ir sava mājas lapa, ar kuras palīdzību tiek radīts pirmais netiešais iespaids, meklējot jaunas mērķa grupas esošās peļņas palielināšanai. Atverot zināmu mājas lapu, cilvēks vispirms ar to iepazīstas tikai vizuāli. Ja tā atstāj pozitīvu iespaidu, potenciālais klients ir ieinteresēts uzzināt par konkrēto uzņēmumu aizvien vairāk, interesējoties jau pa tiešo. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/715590

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties