Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
1,19 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,80
Pirkt
Identifikators:997734
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Adaptācijas procesa sociālpedagoģiskais raksturojums    7
1.1.  Adaptācijas jēdziens    7
1.2.  Adaptācijas pakāpes    9
1.3.  Adaptāciju ietekmējošie faktori    11
1.4.  Dezadaptācija    13
2.  Piecgadīgo bērnu adaptācijas īpatnības    16
2.1.  Piecgadīgo bērnu sociālpsiholoģiskais raksturojums    16
2.2.  Riska faktori adaptācijas procesā    18
3.  Sociālpedagoģiskās darbības iespējas adaptācijas procesa sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē    21
3.1.  Sociālā pedagoga funkcijas pirmsskolas izglītības iestādē    21
3.2.  Sociālā pedagoga darbs ar bērna ģimeni    23
4.  Sociālpedagoģiskā darba piecgadīgo bērnu adaptācijas sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē praktiskā izpēte    26
4.1.  Adaptācijas procesa norises izpēte    26
4.2.  Sociālpedagoģiskais vērojums par efektīvas vides nozīmi piecgadīgu bērnu adaptācijas procesā    38
4.3.  Ieteikumi sociālpedagoģiskās darbības sekmēšanā    41
  Secinājumi    42
  Literatūras saraksts    43
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēks ir sociāla būtne, kas nesaraujami saistīta ar sabiedrību un atrodas nepārtrauktā saskarsmē, tāpēc būtiski ir apzināties sociālās adaptācijas nozīmi.
Kad doties uz pirmsskolas izglītības iestādi? Šim jautājumam vairāku iemeslu dēļ vienotas atbildes nav. Bērni ir atšķirīgi jau no dzimšanas. Dažiem nepieciešama lielāka drošības izjūta nekā citiem, lai rastos pašpaļāvība un uzticēšanās apkārtnei.
Daudzus bērnus aizved uz pirmsskolas izglītības iestādi tieši tad, kad viņi, kā novērots, pret šķiršanos no vecākiem un ģimeniskās vides ir visjūtīgākie, un viņu vajadzība pēc drošības izjūtas – ir visspēcīgākā. Pirmsskolas izglītības iestādes mēdz būt lielas un pārpildītas. Ja tur jāpavada visa garā darba diena, tas ir viens no neveiksmīgas adaptācijas cēloņiem. Psihiski jūtīgākie bērni cieš visvairāk un līdz ar viņiem arī vecāki. Vecāki jūt, ka bērni pirmsskolas izglītības iestādei nav piemēroti, jo kļūst satraukti un grūti aprūpējami. Valsts paredz, ka bērnam pirmsskolas izglītības iestāde jāapmeklē obligāti no piecu gadu vecuma, tāpēc var rasties grūtības tiem bērniem, kuri līdz šim vecumam auguši mājās. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālpedagoģiskais darbs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/997734

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties