Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:404161
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS PSIHOLOĢIJĀ UN PEDAGOĢIJĀ    6
1.1.  Motivācijas jēdziens    7
1.2.  Mācīšanās motivācija    14
1.3.  Motivāciju ietekmējošie un veicinošie faktori    16
1.4.  Skolēnu motivācija Mājturības un tehnoloģiju stundās    28
1.5.  Skolēnu motivācija Vizuālās mākslas stundās    29
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR SKOLĒNU MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJU IETEKMĒJOŠIEM FAKTORIEM MĀJTURĪBAS UN TEHNOLOĢIJU UN VIZUĀLĀS MĀKSLAS STUNDĀS    31
2.1.  Metodikas apraksts    31
2.2.  Pētījuma vietas apraksts    32
2.3.  Iegūto datu apstrāde    34
3.  METODIKA PAMATSKOLAS SKOLĒNU MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJAS VEICINĀŠANAI    49
3.1.  Mājturības un tehnoloģiju 6.klases temata Aušana apakštematā „Aušana ar pērlēm”    49
3.2.  Vizuālās mākslas 5. klases temata Stils un dizains apakštematā „ Monētas dizains”    54
  SECINĀJUMI    58
  BIBLIOGRĀFIJA    59
  PIELIKUMS    65
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Plānojot metodiku mājturības un tehnoloģiju un vizuālās mākslas stundām skolēnu motivācijai, tika piedomāts, lai stundas temats un saturs būtu skolēniem piesaistošs un interesants.
Mājturības un tehnoloģiju stundās temata „Aušana” apakštematā „Aušana ar pērlēm” Skolēni bija motivēti darboties un izgatavot izstrādājumus, jo tie mūsdienīgi un praktiski lietojami ikdienā. Skolotāja plaši izklāstīja mācību vielu un parādīja daudz un dažādus izstrādājumus, kas ir izgatavoti attiecīgajā aušanas tehnikā, kas palīdzēja rast priekšstatu par šīs tehnikas izmantojamību citos darbos arī turpmāk. Iespēja aplūkot un pataustīt jau gatavus dažādus darbus radīja skolēnos vēlmi uztaisīt pašiem ko tādu spīdīgu, krāsainu un atbilstošu katram no viņiem.
Vizuālās mākslas stundās temata „Stils un dizains” apakštematā „Monētas dizains” skolēni tika iepazīstināti ar interesantu skolotājas stāstījumu par monētu vēsturi, to izcelsmi un dažādību pasaulē dažādos laika posmos un dažādās valstīs, tai pašā laikā rādot arī šo dažādo monētu krāsainus attēlus, ko skolēni varēja aplūkot arī tuvāk un iepazīt cik monētas tomēr var būt dažādas un tās ne vienmēr ir bijušas standarta apļa formā. Šīs neredzētās monētas, dažādās formas pievērsa skolēnu uzmanību un izraisīja interesi izdomāt pašiem savu, oriģinālu un neatkārtojamu monētu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1355620
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolēnu motivācija mācīties pamatskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/404161

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties