Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:466093
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  ORGANIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  MISIJA, VĪZIJA UN MĒRĶI    9
1.2.  STRATĒĢIJA UN STRATĒĢIJAS VADĪŠANAS PROCESS    14
1.3.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    18
1.4.  ANALĪTISKIE MEHĀNISMI    20
2.  UZŅĒMUMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS    27
2.1.  UZŅĒMUMA SIA “SCHENKER” RAKSTUROJUMS    28
2.2.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RĀDĪTĀJI    30
2.3.  NOZARES RAKSTUROJUMS    31
3.  SIA “SCHENKER” IEKŠĒJĀS ORGANIZATORISKĀS STRATĒĢIJAS ANALĪZE UN PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    37
3.1.  ORGANIZATORISKO VĒRTĪBU SISTĒMAS ANALĪZE    37
3.1.1.  PILNVEIDOTA UZŅĒMUMA VĒRTĪBU SISTĒMA    39
3.2.  MCKINSEY&COMPANY 7S MODEĻA ANALĪZE    46
3.3.  5-S STANDARTA VISPĀRĪGA ANALĪZE    51
3.4.  APTAUJU ANALĪZE    52
3.4.1.  DARBINIEKU APTAUJA    52
3.4.2.  KLIENTU APTAUJA    59
3.5.  KOPSAVILKUMS    66
  SECINĀJUMI    69
  PRIEKŠLIKUMI    72
  LITERATŪRAS AVOTI UN |RESURSI    75
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Autors secina, ka uzņēmumam ir noteiktas organizatoriskās vērtības. Uzņēmums ir noteicis un definējis darbības un pienākumus, kas katrā posmā rada pievienoto vērtību un, kas palielina uzņēmuma efektivitāti, izaugsmi, kā arī nodrošina kvalitatīvus pakalpojumus un produktus. Lai gan uzņēmuma vērtības darbojas efektīvi, autors ir saskatījis uzlabojumus, kurus ieviešot, tiktu paaugstināta uzņēmuma efektivitāte un veiktspēja
2. Uzņēmumam samazinās efektivitāte, jo nav pilnībā automatizēta un atjaunota cenu noteikšanas sistēma un piedāvājumu veidošanas sistēma. Pašlaik daudz tiek veikts manuāli, kas prasa daudz laika darbiniekam, kuru varētu izmantot citu darbu veikšanai
3. Uzņēmumam nav izveidota produktivitātes mērīšanas sistēma dažādos līmeņos (nodaļa, vienība, tīkls, valsts utt.), kā arī sistēma par Izmantotajām jaudām (transports, terminālis, darbaspēks, laiks utt.), šie aprēķini tiek veikti manuāli, kas ir laikietilpīgi un neefektīvi. Šādu automatizētu sistēmu ieviešana ļautu uzņēmumam kļūt pārskatāmākam, paātrinātu procesu plānošanu un produktivitāti
4. Uzņēmumam nav pašam sava GPS sistēma. Uzņēmums paļaujas un izmanto apakšuzņēmēju GPS sistēmas, un bieži dati no šīm sistēmām ir neprecīzi, kā rezultātā tiek zaudēts laiks un nauda, jo ir radušies nepilnīgi dokumenti un neprecīzi rēķini
5. Autors secina, ka kopumā klientu apmierinātība ir labā līmenī, bet to varētu uzlabo, jo ne vienmēr tiek uzklausīts un ņemts vērā klienta viedoklis
6. Uzņēmumā vairākiem autovadītājiem nav uzņēmuma tēlam atbilstošs izskats un uzvedība, kas grauj uzņēmuma tēlu klientu acīs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1386780
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties