Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:633873
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2004.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SIA „Sakret” dibināšana un attīstība    11
1.1.  Sakret zīmola izcelsme    11
1.2.  SIA „Sakret” darbības vēsture    11
1.3.  Uzņēmuma pašreizējā darbība    12
2.  Uzņēmuma ārējā vide    16
2.1.  Tieši ietekmējošā    16
2.1.1.  Piegādātāji    16
2.1.2.  Likumdošanas ietekme    18
2.1.3.  Preču sadales kanāli un gala patērētāji    20
2.1.4.  Konkurenti un to analīze    25
2.1.5.  Produkcijas realizācija    31
2.1.6.  Sabiedriskās organizācijas    32
2.2.  Netieši ietekmējošā    35
2.2.1.  Ekonomiskā vide    35
2.2.2.  Valsts politikas ietekme    38
2.2.3.  Zinātne un tehnoloģijas    39
2.2.4.  Starptautiskā tirdzniecība    40
3.  Uzņēmuma iekšējā vide    42
3.1.  Struktūra un mērķi    42
3.2.  Uzņēmuma kultūra un tēls    46
3.3.  Mārketinga pētījums produktu grupai    48
3.4.  Uzņēmuma konkurētspējas izvērtējums    51
3.4.1.  Kvalitāte    51
3.4.2.  Inovācijas    53
3.4.3.  Pircēju izpratne    54
3.4.4.  SIA „Sakret” SVID analīze    55
  Galvojums    64
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba mērķis ir izvērtēt SIA „Sakret” attīstības perspektīvas un meklēt potenciāli efektīvāko uzņēmuma attīstības stratēģiju, kā arī izstrādāt priekšlikumus, kā sakārtot uzņēmuma un nozares vidi, tādējādi veicinot uzņēmuma attīstību.
Lai sasniegtu darba mērķi, tika uzstādīti šādi uzdevumi:
Apskatīt SIA „Sakret” vēsturi, attīstības gaitu un uzņēmuma struktūru;
Analizēt piegādātājus, to attīstības dinamiku un realizēto politiku;
Izpētīt LR likumdošanu saistībā ar būvniecības tirgu;
Minēt sabiedrisko organizāciju ietekmi uz uzņēmumu;
Raksturot konkurentus, to darbības stratēģijas īpatnības un politiku;
Analizēt potenciālos uzņēmuma produkcijas patērētājus;
Analizēt LR ekonomisko vidi un dot vērtējumu tās ietekmei uz uzņēmuma attīstības gaitu;
Novērtēt sociālkulturālo attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Raksturot uzņēmuma tehnoloģijas, kā arī to attīstību;
Novērtēt starptautisko attiecību ietekmi uz uzņēmumu un nozari kopumā;
Izpētīt un apkopot nepieciešamo informāciju no akadēmiskās literatūras;
Izdarīt secinājumus un formulēt priekšlikumus.
Pētījuma periods – sākot no 2004.g. un nākotnes perspektīvas.
Pētījuma priekšmets – SIA „Sakret” attīstības stratēģija.
Darba izstrādes procesā tiks izmantota:
speciālā ekonomiskā literatūra,
interneta mājas lapās pieejamā literatūra,
valsts statistikas dati,
masu mēdiju publicētie materiāli,
dažādi organizācijas nepublicētie materiāli.
Darbā tiks pielietotas analītiskās un loģiski konstruktīvās (secinājumu un apgalvojumu izstrāde), salīdzinošās (datu salīdzināšana), grafiskās metodes (datu attēlošana attēlos, tabulās), socioloģisko pētījumu metodes (aptaujas).
1.SIA „Sakret” dibināšana un attīstība
Sakret zīmola izcelsme
1936. gadā Sinsinati (ASV) būvinženieris Arturs Eivrils (Arthur C. Avril) radīja iepriekš sagatavojamu sauso būvniecības maisījumu un nosauca to par SAKRETE, saīsinot un apvienojot divus vārdus: sack (angļu val. – ‘maiss’) = SAK un concrete (angļu val. – ‘betons’) = RETE,  vācu valodā: SAKRET. Ar šo Eivrila izgudrojumu aizsākas precīzi sagatavoto celtniecības materiālu ražošana, kas būvniecības procesu padara krietni vienkāršāku un uzlabo galaprodukta kvalitāti. [1]
Tagad „Sakret” ir viens no lielākajiem sauso celtniecības materiālu ražotājiem pasaulē ar vairāk nekā 60 ražotnēm dažādās valstīs un 26 piegādes uzņēmumiem Eiropā, no kuriem 18 atrodas Vācijā.(skatīt pielikumu nr. 4) Lai gan uzņēmums turpināja paplašināties, Baltijas reģions vēl nebija apgūts. 2001.gadā Latvijas uzņēmēji bija uzsākuši „Sakret” produkcijas importu un izplatīšanu Latvijā un jau 2003.gadā uz „svaru kausiem” lika lielāku risku un biznesa ieguvumus. Viņi izlēma no Eiropas „Sakret” Vācijā iegādāties produkcijas ražošanas licenci darbībai Baltijas reģionā pēc franšīzes principa. 2003. gadā arī Latvijā tika dibināts uzņēmums SIA „Sakret”. [2]…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −36,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1121803
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Sakret" attīstības stratēģija un tās novērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/633873

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties