Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:775360
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 49 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  KONKURĒTSPĒJA UN STRATĒĢISKA MĀRKETINGA LOMA TĀS NODROŠINĀŠANĀ    8
1.1.  Konkurētspējas jēdziens un būtība    8
1.2.  Atšķirīgās prasmes un to avoti    10
1.3.  Stratēģiskais mārketings un tā saistība ar uzņēmuma konkurētspēju    14
1.4.  Pētījuma mainīgo un konceptuāla modeļa izstrāde    17
1.4.1.  Pētījuma atkarīgie un neatkarīgie mainīgie    17
1.4.2.  Pētījuma konceptuālais modelis    17
1.4.3.  Pētījuma jautājumi    18
1.4.4.  Pētījuma metodes    19
1.5.  Kopsavilkums    25
2.  SIA „RNP” DARBĪBAS UN MĀRKETINGA KOMPLEKSA RAKSTUROJUMS    26
2.1.  SIA „RNP” darbības joma un vēsture    26
2.2.  SIA „RNP” organizatoriskā struktūra un finanses    28
2.3.  SIA „RNP” mārketinga analīze: 7P    31
2.4.  SIA „RNP” stiprās un vājās puses    35
2.5.  Kopsavilkums    36
3.  SIA „RNP” KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒŠANA UN PAAUGSTINĀŠANA    38
3.1.  Ārējās vides pētījums    38
3.1.1.  Makrovides pētījums    38
3.1.2.  Mikrovides pētījums    43
3.2.  Patērētāju anketēšanas rezultāti: veiksmes faktoru noskaidrošana    47
3.4.  SVID analīze: pētījuma jautājumi Nr. 1 un Nr. 2.    52
3.5.  Konkurētspējas novērtēšana ar VRIN matricu, atšķirīgo prasmju noteikšana: pētījuma jautājums Nr. 3.    56
3.6.  Priekšlikumu izstrāde konkurētspējas paaugstināšanai    57
3.7.  Kopsavilkums    59
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    63
  GALVOJUMS    67
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
Vispārēji secinājumi
1. Uzņēmuma konkurētspējas pētīšanai ieteicams apvienot resursu un tirgus teorijas, jo neviens uzņēmums nedarbojas izolēti no ārējās vides un uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības avots ir atkarīgs gan no iekšējās vides resursiem un spējām, gan no to vērtības patērētājiem, nozīmes un unikalitātes salīdzinājumā ar konkurentiem u.c.
2. Tikai tie resursi un spējas var kļūt par konkurētspējīgās priekšrocības pamatu, kuri ir vērtīgi, reti, grūti imitējami, uzņēmumā izmantojami.
3. Stratēģiskais mārketings ir mārketinga process, ko veic uz tirgus orientēts uzņēmums ar mērķi sasniegt rādītājus, kas ir labāki par nozares vidējiem rādītājiem, sistemātiski īstenojot tādu preču/pakalpojumu izstrādes politiku, kas piedāvā patērētājiem augstāku vērtīgu nekā konkurentiem. Konkurētspējas analīze ir viens no stratēģiskā mārketinga elementiem, savukārt taktiskais mārketings ir domāts konkrēto pasākumu īstenošanai, lai uzturētu un veidotu konkurētspēju.
Pētījuma jautājums Nr. 1- Kādas ir SIA „RNP” stiprās un vājās puses, kas nosaka resursus/spējas iekšējā vidē?
4. Lielākas SIA „RNP” stiprās puses pēc iekšējās vides pētījuma, klientu anketēšanas un SVID matricas rezultātiem ir pašvaldības atbalsts, liels apkalpoto objektu skaits, pieredzējuši vadītāji, rēķinu pareizība un skaidrība.
5. Pēc tādiem klientiem nozīmīgiem faktoriem kā finanšu „caurspīdīgums” un informēšana par resursu izlietošanu, ātrā reaģēšana uz avārijas situācijām SIA „RNP” ir zems rezultāts, tās nav stiprās puses, tādēļ tās ir noteikti jāpārveido par tādām. Līdzīgi ir svarīgi uzlabot rādītājus arī pēc uzņemto saistību izpildes kvalitātes un pilnības, jo šis faktors arī ir patērētājiem ļoti svarīgs.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1355403
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "RNP" konkurētspējas paaugstināšana ar stratēģisko mārketingu Latvijas tirgus apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/775360

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties