Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,12 (15%)
Cena ar atlaidi*:
6,37
Pirkt
Identifikators:490422
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Uzņēmējdarbības vides analīze un tās nozīme uzņēmuma attīstības plānošanā    8
1.1.  Iekšējās vides faktori    8
1.2.  Ārējās vides faktori    14
1.2.1.  Organizācijas tieši ietekmējošā ārējā vide    16
1.2.2.  Organizācijas netieši ietekmējošā ārējā vide    21
1.3.  SVID un PEST analīze    23
2.  SIA „X” vispārējs raksturojums    25
3.  SIA „X” uzņēmējdarbības vides analīze    29
3.1.  SIA „X” iekšējās vides galvenie faktori    29
3.2.  SIA „X” ārējās vides galvenie faktori    36
3.2.1.  Uzņēmuma tieši ietekmējošā ārējā vide    36
3.2.2.  Uzņēmuma netieši ietekmējošā ārējā vide    44
3.3.  SIA „X” PEST analīze    45
3.4.  SIA „X” SVID analīze    46
4.  SIA „X” attīstības iespējas    48
  Secinājumi    51
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    53
  Pielikumi    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
SECINĀJUMI, KAS ATSPOGUĻO DARBA REZULTĀTUS:
1. SIA „X” strādā ar modernām, jaudīgām iekārtam un ražo produkciju, kas būtiski atšķiras no produkcijas citās kokzāģētavās – cilindrētu materiālu ražošana.
2. SIA „X” savu produkciju gandrīz visu eksportē, ir savi partneri, un arī pārdod ar Latvijas firmu starpniecību.
3. Salīdzinot 2005.g. un 2011.g. uzņēmuma apgrozījums divkāršojās, jo palielinājies ražošanas apjoms, kas ir atkarīgs no klienta pieprasījuma.
4. SIA „X” galvenais mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības. Uzņēmuma produkts ir kvalitatīvs, atbilst patērētāja vajadzībām (dārza sētiņas, šūpoles), produkta izmēra dažādība, skaists dizains. Prece var pasūtīt elektroniski. Samaksa par produktu var būt ne uzreiz.
5. SIA „X” motivē savus darbiniekus materiāli, jo vairāk darbinieks saražo produkcijas, jo lielāka būs darba alga, tas stimulē darbiniekus efektīvāk strādāt.
6. Pēc peļņas rādītājiem SIA „X” 2011.g. Alūksnes novadā ieņem 4.vietu starp kokapstrādes uzņēmumiem. Pirmās trīs vietas ir SIA „Ozoli AZ”, SIA „Silvis” un ZS „Klajalkšņi”.
7. SIA „X” lai iegūt plānoto peļņu, neatpaliktu no citiem kokapstrādes uzņēmumiem vai tālāk attīstītos, veic pārmaiņas iekšējā vide. Atkarība no ārējās vides izmaiņas. No ražošanas izmaksas ir atkarīga uzņēmuma SIA „X” gatavas produkcijas cena. No klienta pieprasījuma ir atkarīgs darbinieka skaits uzņēmumā.
8. SIA „X” var iekārot jaunu tirgu, jo paralēli kokapstrādei, saka nodarboties ar biohumosa ražošanu, kas Latvijā strauji attīstās.
9. SIA „X” ir iespējas ieviest jaunu produktu – dēļu ražošana, jo ir pietiekami daudz meža resursu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1345318
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma SIA "X" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/490422

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties