Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:965657
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma mārketinga darbības izpētes un analīzes teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga loma un metodes uzņēmuma vadīšanā    7
1.2.  Mārketinga darbības izpētes virzieni un analīze    12
1.3.  SIA „N” darbības raksturojums un patreizējās mārketinga darbības izpēte un analīze    17
1.4.  Uzņēmuma SIA „ N” darbības raksturojums un vieta drošības sistēmu tirgū    17
1.5.  Konkurentu izpēte un analīze    20
1.6.  Cenu veidošanas izpēte un analīze    24
1.7.  Uzņēmuma produktu virzīšanas tirgū paņēmienu izpēte un analīze    26
2.  SIA „N” mārketinga darbības nepilnības un uzlabošanas iespējas    28
  Secinājumu un priekšlikumi    36
  Nobeigums    38
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    39
  Pielikumi    43
  1.pielikums. „Konkurenta portrets"    44
  2.pielikums. SVID analīzes shēma    45
  3.pielikums. SVID analīzes matrica    46
  4.pielikums. SIA „N” struktūrshēma    48
  5.pielikums. SIA „N” mārketinga speciālista funkcijas realizējot projektu „Drošības sistēmas uzstādīšana un apkalpošana”    49
  6.pielikums. 2009.gada 10.novembra Intervijas protokols    50
  8.pielikums. Potenciālo pircēju apraksts, meklēšanas avoti    54
  Apliecinājums    59
Darba fragmentsAizvērt

Termins "mārketings" cēlies no angļu vārda "market" - tirgus un attiecas uz uzņēmumu darbību, kas darbojas noieta tirgus sfērā. [8., 18.lpp.]
Mārketinga pamatprincips ir dialektiskā pieeja sistēmas attīstībai "piegādātājs - patērētājs". Tiek pētīts tirgus, tā vajadzības, tirgus pieprasījums un prasības, kas izvirzītas precei. Visas šīs prasības tiek izskatītas dinamikā, kas ļauj prognozēt prasības, izstrādāt konkrētas preces, kas ir paredzētas konkrētajam lietotājam. Pie tam, pieprasījumu nepieciešams veidot, aktīvi ietekmējot patērētāja gaumi, ņemot vērā vispārējus - zinātniski tehniskā progresa likumus, prognozējot pieprasījuma attīstību.
Pašlaik uzņēmumam, kas koncentrējas uz panākumiem, nepieciešams ne tikai apmierināt patērētāju pieprasījumu pēc precēm un pakalpojumiem, bet arī uzņēmuma uzmanības centrā jābūt mērķim, attīstīt un īstenot savas konkurētspējas stratēģijā. Izstrādājot stratēģiju, jāņem vērā potenciālo konkurentu īpašības un potenciālu tirgū, kas formulē tirgus dinamiku un konkurentu uzvedību mārketinga vidē.
Konkurences vides analīzi, kurā atrodas uzņēmums un konkurentu darbību tajā, būtu jāuzskata par būtisku mārketinga pētījuma procesa posmu. Tas ir nosacījums, kā var nodrošināt preces vai pakalpojuma, ko uzņēmums piedāvā tirgū, pieprasījumu.
Analīzes rezultāts ir pašreizējās un nākotnes konkurences vides noteikšana un aprakstīšana. Ņemot vērā analīzes rezultātus, mārketinga speciālists izstrādā mārketinga pasākumu plānus, kas ir vērsti uzņēmuma konkurences priekšrocību stiprināšanai.
Kvalifikācijas darbā autors izskata mārketinga darbības organizēšanas jautājumus SIA „N”.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības pilnveidošanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, autors izvirza šādus uzdevumus:
1. Izpētīt un izanalizēt teorētisko literatūru par mārketinga darbības organizēšanu uzņēmumā.
2. Izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību.
3. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus SIA „N” mārketinga darbības uzlabošanai.
Pētīšanas metodes ir teorētiskās literatūras par mārketinga darbības organizēšanas uzņēmumā izpēte un analīze, intervija un SVID analīze.
Kvalifikācijas darbā izmantoti latviešu un ārzemju autoru darbi [1.-16.], internetresursi [17.-40.] un SIA „N” nepublicētie materiāli [43.-46.].…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −38,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1114682
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "N" mārketinga darbības izpēte un analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/965657

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties