Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:667496
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    7
1.  Produkta mārketinga atbalsta Latvijas tirgū teorētisko pamatu pētījums    9
1.1.  Preču izstrāde, kā mārketinga pamatlīdzeklis    10
1.1.1.  Izveidot produkta sortimentu    11
1.1.2.  Jauna produkta izstrāde    14
1.2.  Cenu politika, kā galvenais virziens produkta mārketinga atbalstā    18
1.3.  Produkta izplatīšanas un virzības organizācja tirgū    25
1.4.  Mārketinga programmas izstrādāšana produkta atbalstam, un tā galvenās stadijas    33
2.  SIA „Libanons Latvija” pozīcijas noteikšana Latvijas tirgū    36
2.1.  Pētījums par būvmateriālu tirgus attīstības dinamiku laika posmā 2006 – 2008 gads    36
2.2.  SIA Libanons Latvija galvenu darbības virzienu apskats    41
2.2.1.  Organizācijas struktūra    42
2.2.2.  SIA Libanons Latvija paterētāju segments    46
2.2.3.  Konkurentu pētījums    48
2.2.4.  SIA Libanons Latvija finanšu rādītāji    54
2.2.5.  SVID analīze un vērtību ķēde    55
3.  Produkta mārketinga atbalsta izstrāde un tās efiktivitātes novērtējums    60
3.1.  SIA „Libanons Latvija” mārketinga aktivitāšu analīze laika periodā no 2006. – 2008. gadam    60
3.2.  Mārketinga programmas izstrāde un tās efektivitātes analīze    67
  Secinājumi un priekšlikumi    81
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    83
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Uzņēmējdarbības efektivitāte mūsdienu apstākļos ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi tirgū tiek ievests jauns produkts.
Mūsdienu tirgus apstākļos var nepietikt ar laba jauna produkta izstrādi, pareizu cenu politiku un plašas noieta sistēmas izstrādāšanu, lai gūtu panākumus. Uzņēmumam jāpievērš ļoti liela uzmanība iespējām izmantot mārketinga sistēmu, lai uzlabotu darbības radītājās.No tā, kā firma ieies tirgū ar jaunu produktu, kādā veidā iznāks jaunais produkts, ir atkarīgs vai tiks palielināta peļņa un ietekme tirgū. Ir jābūt labi pārdomātai un saskaņotai produkta virzības stratēģijai un taktikai, kas sastāv no četrām galvenajām ietekmes formām uz auditoriju: individuālā pārdošana; PR (sabiedriskās attiecības); pārdošanas veicināšana; reklāma.
Uzņēmums var izmantot vienlaicīgi visus iepriekš nosauktos veidus ietekmei uz auditoriju vai tikai tos no tiem, ko tas uzskata par sev pieņemamiem.
Uzņēmumam nav iespējams pilnībā vadīt patērētāju ietekmēšanas procesu , vienlaicīgi ir nepieciešams patērētājam sniegt informāciju, lai tos pārliecinātu par uzņēmuma piedāvāto preču priekšrocībām, kliedētu neuzticību, psiholoģiski sagatavotu patērētāju šo precu iegādei. Tieši tāpēc arī ir izveidota sistēma preču virzībai, kas palīdz īstenot šos un citus mērķus.
Mārketinga plānošana ir nozīmīgs solis biznesa plānošanas procesā un ir tieši saistīta ar mārketingu, kā uzņēmējdarbības veidu, kura svarīgums pirmkārt izpaužas tajā, ka mārketinga funkcijas ir vērstas uz optimālā risinājuma meklēšanu, kas dod atbildes uz jautājumu: kā saskaņot patērētāja prasības un uzņēmuma resursus.?
Jebkura uzņēmēj darbība vai mārketinga darbība tiek īstenota ar mērķi sasniegt noteiktu rezultātu. Mārketinga darbības mērķi ir cieši saistīti ar uzņēmuma mērķiem un veicina to sasniegšanu. Par galvenajiem uzņēmuma mērķiem varētu nosaukt: tirgus iekarošana; rentabilitāte, finanšu stabilitāte; nodrošināt ražošanas sociālos faktorus; izveidot un nostiprināt uzņēmuma pozīcijas un prestižu tirgū.
Tāpēc uzņēmuma centieni jauna produkta virzībai, kā galvenais līdzekli mārketinga komunikācijā, šodien iegūst īpašu nozīmi kompānijas attīstības galvenajā stratēģijā, kas vērsta uz ilgtermiņa mērķu sasniegšanu. Par produkta virzību ir sarakstīts ne mazums zinātnisko darbu, bet līdz pat šim brīdim nav standarta „receptes”, kas būs veiksmīga. Katrs mārketinga komplekss, kas vērsts uz jauna produkta ievadīšanu un virzību ir unikāls un izstrādāts ņemot vērā konkrētā uzņēmuma vajadzības un mērķus, kāpēc arī izvēlējos tēmu šim diplomdarbam.
Izpētes objekts ir SIA „Libanons Latvija”, kas veic uzņēmējdarbību Rīgā.
SIA „Libanons Latvija” eksportē jumta seguma materiālus, fasādes apdares materiālus un augstas kvalitātes krāsas. Preču pārdošana tiek veikta galvenokārt izmantojot vairumtirdzniecības tīklu. Šī darba tēma tiks apskatīta šīs firmas viena produkta robežās – tehnoloģiskā krāsa NOXYDE.
Šī darba mērķis ir uzlabot mārketinga darbības preču virzībai tirgū ar mārketinga programmas izstrādes palīdzību.
Lai sasniegtu mērķi ir nepieciešams atrisināt šādus uzdevumus:
1. Pētīt teorētiski metodoloģiskos pamatus mārketinga organizēšanai preču plūsmai Latvijas tirgū
2. Noteikt uzņēmuma pozīcijas Latvijas tirgū
3. Izpētīt būvniecības materiālu tirgu jumta pārklājumu un tehnoloģisko krāsu vairumtirdzniecības pārdošanas ietvaros, izpētīt SIA „Libanons Latvija konkurences priekšrocības
4. Veikt uzņēmuma mārketinga darbības analīzi par iepriekšējo periodu
5. Mārketinga kompleksās programmas izstrāde un efektivitātes novērtēšana vienā no tās sastāvdaļām
Diplomdarbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, praktiskās un aprēķina.
Teorētiskajā daļā ir izklāstīts vispārējais stāvoklis, kas saistās ar šo tēmu, balstoties uz ko ir izstrādāti piedāvājumi par produkta tehnoloģiskās krāsas NOXYDE virzību.
Praktiskajā daļā ir veikta būvmateriālu tirgus analīze, konkurences priekšrocības, patērētāju segments un SIA „Libanons Latvija” finansiālais stāvoklis.
Trešajā daļā ir piedāvāta mārketinga programma preču virzībai, kā arī veikts programmas daļas efektivitātes novērtējums – pasākumu kopums, lai veicinātu produktu.
Pētījumā tika izmantotas sekundārās informācijas apstrādes metode, statistikas analīze un ekspertu vērtējumi. Informācijas avoti – speciālā literatūra par mārketingu, periodiskie izdevumi, Latvijas statistikas biroja informācija, interneta resursi un SIA „Libanons Latvija” iekšējie dokumenti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1123060
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā produkta virzībai Latvijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/667496

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties