Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:527274
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation   
  Saīsinājumi un speciālie termini   
  Ievads   
1.  SIA „ Māreva” un SIA „Avon Cosmetics” darbības analīze   
1.1.  SIA „ Māreva” darbības raksturojums   
1.2.  Avon vēsture un struktūras raksturojums   
1.3.  SIA „Māreva”ārējās vides analīze   
1.4.  SIA „Māreva” un SIA „ Avon Cosmetics” SVID analīze   
2.  Tiešā pārdošana, tās vispārīgs raksturojums   
2.1.  Tiešās pārdošanas klasifikācija, attīstības vēsture   
2.2.  Tiešās pārdošanas darbības pamatprincipi, produkcija un priekšrocības   
2.3.  Avon produktu klāsts   
3.  SIA „ Māreva” mārketinga darbības analīze un pilnveide   
3.1.  Avon Konsultantu, Koordinatoru atlase, apmācība   
3.2.  Aptaujas anketu rezultātu analīze   
3.3.  SIA „Māreva” mārketinga darbības analīze   
3.4.  Mārketinga darbības stratēģija   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Kopsavilkums   
  Summary   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas sievietēm pēdējo desmit gadu laikā ir pieejams plašs sortiments kosmētikas un ādas kopšanas produkti, kurus var iegādāties firmās, kas darbojas tiešā tirdzniecībā. Iegādājoties preces no katalogiem ar konsultanta starpniecību klients nekļūdīgi var izvēlēties tādus produktus, kas atbilst katram ādas tipam, vecumam, vēlmēm un iespējām.
Augsts klientu apmierinātības līmenis un lojalitāte palielina uzņēmuma konkurētspēju, jo iekarojot sava klienta sirdi, var plānot un mainīt uzņēmuma darbu, lai klients iegādātos preci vēl un vēl. Tiešās tirdzniecības uzņēmumiem, kur kontakts ar pircēju ir visciešākais, tas ir izdarāms vissekmīgāk.
Tirgus ekonomika diktē savus likumus. Ar katru brīdi šie likumi kļūst arvien svarīgāki jebkura uzņēmuma sekmīgākai funkcionēšanai. Konkurence tirgū palielinās. Tāpēc svarīga nozīme pašreizējos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir zināšanām mārketingā. Mārketings mūs skar ik dienu, ik stundu, ik minūti. Lai biznesā varētu ko sasniegt, ir jāpēta tirgus, pielāgojot to patērētāju vajadzībām.
Tiešā tirdzniecība ir efektīvs instruments esošo klientu noturēšanai un jaunu piesaistei, veidojot ar tiem jaunas komunikāciju iespējas uz savstarpējās „pazīšanās” un izdevīguma pamata. Un tas ir aktuāli ikvienam uzņēmumam, kas domā par peļņas palielināšanu un izaugsmes iespējām.
Diplomdarbs ir izstrādāts, lai analizētu tiešās tirdzniecības kompānijas SIA „Avon Cosmetics” tirdzniecības starpniecības pakalpojuma sniedzēja SIA „Māreva” klientu piesaistes, saglabāšanas un skaita palielināšanas, kā arī pārdošanas apjoma palielināšanās perspektīvas.
Darba autorei šī tēma ir aktuāla, jo nu jau 5 gadus, kompānija SIA „Avon Cosmetics” sniedz iespēju strādājot pēc tās principiem un noteikumiem, piepildīt savus sapņus un ieceres dzīvē un darbā, vadīt savu privāto biznesu, veicot SIA „Avon Cosmetics” menedžera pienākumus.
Diplomdarba tēma ir saistoša, jo sniedz iespēju salīdzināt studiju procesā iegūtās teorētiskās zināšanas ar ikdienā praktiski pielietotajām, un gūt jaunas ierosmes - kā piesaistīt jaunus konsultantus un apmierināt esošo konsultantu vēlmes, kā apmācīt jaunos konsultantus un jaunus pārdošanas līderus, ar kādām metodēm motivēt esošos pārdošanas līderus , kādas mārketinga aktivitātes veikt, lai palielinātu klientu skaitu un pārdošanas apjomu.
Pētījuma mērķis
Izvērtēt uzņēmuma SIA “Māreva” darbību un izstrādāt mārketinga pasākumu kompleksu, mārketinga darbības pilnveidei.

Pētījuma objekts
Uzņēmumi SIA „ Māreva” un SIA „ Avon Cosmetics”
Pētījuma hipotēze
Tiešās tirdzniecības kompānijas SIA „Avon Cosmetics” tirdzniecības starpniecības pakalpojuma sniedzēja SIA „Māreva” klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana kā pārdošanas apjoma palielināšanās faktors.
Pētījuma uzdevumi
Analizēt SIA “Avon Cosmetics” un SIA “Māreva” darbību
Analizēt līdzšinējo SIA “Māreva” mārketinga kompleksu
Izstrādāt priekšlikumus SIA “Māreva” mārketinga darbības pilnveidei, kas veicinās tirgus daļas palielināšanos.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Avon Cosmetics" tirdzniecības starpniecības pakalpojuma sniedzēja SIA "Māreva" mārketinga darbības pilnveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/527274

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties