Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Sākumskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļās un spēlēs

     

    Diplomdarbs84 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:909613
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 60 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze    7
1.1.  Sadarbība un tās raksturojums dažādu autoru skatījumā    7
1.2.  Sākumskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums    13
1.3.  Pedagoga loma sākumskolas vecuma bērnu attīstības veicināšanā    20
1.4.  Rotaļas un spēles sākumskolas vecuma bērna sadarbības prasmju veicināšanā    24
2.  Empīriskais pētījums par sadarbības prasmju sekmēšanu rotaļās un spēlēs    32
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    32
2.2.  Pētījuma dalībnieku raksturojums    34
2.3.  Pētījuma norises apraksts    36
2.4.  Rotaļu un spēļu atlase, izvēle un praktiskā pielietošana    44
  Secinājumi    59
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Pielikumi    64
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sadarbība ir saskarsmes sastāvdaļa, uz palīdzību virzīta darbība, kas neatņemamā daļa no cilvēka attīstības.
2. Attīstība ir secīgas, neatgriezeniskas, likumsakarīgas kvalitatīvas pārmaiņas cilvēka dzīves, dabas, sociālo un garīgo procesu norisē. Socializēšanās process ir sakumskolēna galvenā attīstības sastāvdaļa.
3. Sākumskolas pedagoģiskais process balstās uz bērna un viņa darbības saturu, audzinošo un attīstošo spēku integrāciju, skolotāja darbības prioritāro funkciju apzināšanu un realizāciju.
4. Specifiskās prasmes sākumskolas pedagogam ir: veidot iespējas vērtību apguvei, pašaktualizācijai un pašizpausmei, prasme sniegt informāciju prasme palīdzēt audzēkņiem adaptēties jaunajā sociālajā vidē, prasme noteikt audzēkņu dotības un veicināt talantu attīstību.
5. Rotaļa ir interesanta, izklaidējoša rakstura nodarbība grupā, kas pakļauta bērnu iekšējām jūtām, instinktiem, vajadzībām, veltīta laika īsināšanai, kas sākumskolas vecumā ir bērna attīstības un audzināšanas pamatveids.
6. Nav vienotājs visaptverošas mācību metožu klasifikācijas. Pēc zinātnieka Hadsona viedokļa, ieteicamās sākumskolas metodes būtu vēlams virzīt uz bērna garīgu piepūli, bērna mācīšanas prieka izaugsmi, visu bērna iemaņu izmantošanu, skolotāja un skolēna sadarbības veicināšanu, bērna patstāvīgu mācīšanās veicināšanu.
7. Sākumskolā ir pielietojamas mācību metodes: ilustratīva, reproduktīvā, problēmu izklāsta, hieratistiskā, pētnieciskā, grupu-komandu, diskusijas, kooperatīvās mācīšanās, situāciju analīze, didaktiskā spēle, prāta vētra, stāstu sacerēšana, mācību ekskursijas.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1363192
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sākumskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļās un spēlēs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/909613

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties