Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:657551
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
  Summary    6
  Ievads    7
1.  Tūrisma veidi, infrastruktūra un produkts    8
1.1.  Sezonalitāte tūrismā un tūrisma veidi    10
1.2.  Tūrisma industrija, infrastruktūra un kvalitāte    10
1.3.  Tūrisma produkts un tā autentiskums    10
2.  Produkta izveide, izstrādes stratēģija    13
2.1.  Ideju izvirzīšana un apspriešana    13
2.2.  Produkta koncepcijas izstrāde un testēšana, mārketinga stratēģija    15
2.3.  Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze, produkta izstrāde    15
2.4.  Tirgus testēšana un produkta virzīšana tirgū    16
2.5.  Sadarbība kopīga produkta un galamērķa radīšanai    16
2.6.  Sadarbība konkurences apstākļos, iesaistīto lomas, konkurences izpratne    17
3.  Tūrisma nozares raksturojums Siguldā    21
3.1.  Siguldas apraksts    21
3.2.  Siguldas infrastruktūra un resursi    21
3.3.  Tūrisma statistikas rādītāji Siguldā 2009. – 2010.    24
3.4.  Sezonalitāte Siguldā    27
4.  SIA „Impresso” kompleksie piedāvājumi    20
4.1.  Produktu veidošana un komplekso pakalpojumu attīstīšana sadarbībā ar Impresso    28
4.2.  Impresso sadarbība ar citiem uzņēmumiem, pēc nozīmes pakāpēm    32
  Nobeigums    37
  Izmantoto avotu saraksts    39
  Pielikums    42
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Gada projekts „Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs”.
Latvijā ir vajadzīgi jauni un autentiski individuālie un kompleksie tūrisma piedāvājumi. Ir dažādi un ļoti izplatīti kompleksie pakalpojumi dažādās tūrisma jomās, bet ekskursijas ar elektromobīļiem Latvijā ir inovācija un tas paver iespēju autentiskiem kompleksajiem piedāvājumiem un sadarbības iespējām. Par pamatu projektam tika ņemta „Impresso” darbība Siguldā.
Gada projekta mērķis ir izpētīt, kādi soļi ir jāveic radot jaunus produktus, un izanalizēt kāds ir esošais "Impresso" komplekso piedāvājumu klāsts.
Gada projekts „Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs” sastāv no darba kopsavilkuma latviešu un angļu valodās, četrām nodaļām ar vairākām apakšnodaļām, darba nobeiguma ar secinājumiem un priekšlikumiem un izmantoto avotu saraksta.
Pirmā nodaļa: Šajā nodaļā autora galvenais uzdevums bija noskaidrot, kas ir tūrisms no teorētiskajiem aspektiem, izmantojot literatūru un globālo tīmekli. Šajā nodaļā autors iepazinās ar to kā tūrisms ir radies, par tūrisma pamatnostādņu izveidošanos Latvijā, par sezonalitāti, tūrisma produktu un industrijas pazīmēm tūrismā.
Otrā nodaļa: Šajā nodaļā autors raksturo ar tūrisma nozari Siguldā, finansējumu, tūrisma pārvaldi un politiku, tika padziļināti izpētīta tūrisma statistika Siguldā, tika apgūti perspektīvie Latvijas tūrisma piedāvājuma veidi un izzināta esošā tūrisma infrastruktūra.
Trešā nodaļa: Šajā nodaļā autora mērķis ir noskaidrot, kādas darbības ir jāveic secībā, lai izveidotu produktu, no pirmās idejas, līdz ieviešanai kā gatavu produktu. Tika izpētīta arī teorija par konkurenci.
Ceturtā nodaļa: Šajā nodaļā autors veica interviju ar SIA „Impresso” direktori Inesi Būdu, kā arī veica šī uzņēmuma aktuālā kompleksā pakalpojuma vispārēju analīzi.
Šāds temats tika izvēlēts tādēļ, ka Latvijā trūkst autentiska – unikāla, oriģināla un inovatīva kompleksā piedāvājuma, un pašam darba autoram kā „Impresso” darbiniekam bija interese iepazīties sīkāk ar produktu izveidi un ieviešanu. Informācijas avoti sastāvēja no interneta resursiem, kā arī tūrisma un mārketinga literatūras.

Gada projekta „ Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs” mērķis ir izpildīts. Pēc autora domām informācijas avoti labi atspoguļoja to kā būtu jāveic produkta radīšana, kā arī intervija un produktu analīze ļāva secināt, kā tas notiek un strādā realitātē.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties