Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:188172
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    5
  Summary    6
  Anotation    7
  Ievads    8
  Sabiedriskās attiecības uzņēmumu darbībā    10
1.1.  Sabiedrisko attiecību īss raksturojums    10
1.1.1.  Sabiedriskās attiecības 21. gs Latvijā    14
1.1.2.  Sabiedrisko attiecību aktuālās prasības uzņēmumiem un organizācijām    16
1.1.3.  Sabiedrisko attiecību instrumenti    16
1.1.4.  Sabiedriskās attiecības un masu mediji    18
1.1.5.  Identifikācija kā process    19
1.2.  Masa un mērķgrupa    20
1.3.  Komunikācijas nozīme ar darbiniekiem un mērķgrupām    22
1.4.  Iekšējā un ārējā komunikācija uzņēmumā    23
1.5.  Tēls    27
2.  Sabiedrisko attiecību SIA „Artelis- gandrīz teātris” darbībā    33
2.1.  Uzņēmums SIA „Artelis- gandrīz teātris” īss raksturojums    34
2.2.  SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atainojums publiskajā telpā    41
2.3.  SIA ”Artelis- gandrīz teātris” mērķgrupas    51
2.4.  Uzņēmuma SIA „Artelis- gandrīz teātris” iekšējās un ārējās SA    54
3.  SIA „Artelis- gandrīz teātris” pašreizējā tēla mērīšana    57
3.1.  Pētniecības metodes    57
3.2.  Izvēlētā pētīšanas metode un problēmas apraksts    60
3.3.  Pētījuma rezultāti un to apkopošana    61
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Pielikumi    74
  Galvojums    84
  Izziņa par aizstāvēšanas rezultātiem    85
Darba fragmentsAizvērt

Šī bakalaura tēma ir sabiedrisko attiecību metožu izmantošana uzņēmumā SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atpazīstamības veidošanā. Autore ir izvēlējusies pētīt šo uzņēmumu, jo tas ir pirmais šāda veida multifunkcionāls klubs Rīgā, kur ir apvienots, gan teātris, cabare izrādes jeb mūzikls un koncerti, kā arī kino vakari.
Pēc autores domām, šī tēma ir aktuāla sabiedrībā, jo sabiedriskās attiecības pastāv jebkurā uzņēmumā. Tās nav atdalāmas no uzņēmuma pastāvēšanas. Sabiedriskās attiecības nosaka uzņēmuma tēlu un atpazīstamību sabiedrībā, kas ir katra uzņēmuma interesēs, lai nezaudētu savu aktualitāti sabiedrībā un garantētu uzņēmuma veiksmīgu darbību.
„Artelis- gandrīz teātris” ir jauna mākslinieciska vide Rīgas centra publiskajā telpā, kas durvis vērusi 2009. gada septembra beigās. Artelis piedāvā izklaides iespējas, ietverot sevī, gan teātri, kino, mūziku, gan Latvijā mazpazīstamo cabare (mūziklu). Arteļa dažādo pasākumu mērķis ir piesaistīt publiku, kas varētu kļūt par patstāvīgo klientūru, kā arī aktualizēt vietas atpazīstamību Rīgā un nodrošināt savu nišu citu izklaides vietu vidū. Artelis atrodas Blaumaņa ielā 32.
Arteļa formāts nav akadēmiskais teātris, drīzāk dažādu mūsdienu skatuves mākslas formu sintēze.
Pasākumi šajā uzņēmumā norisinās pēc nenoteikta grafika, kas tiek sastādīts katru mēnesi.
Bakalura darba mērķis ir izpētīt kādas sabiedrisko attiecību metodes izmanto uzņēmums SIA ”Artelis- gandrīz teātris” savā atpazīstamības veidošanā.
Darba mērķa sasniegšanai ir izvēlēti vairāki uzdevumi, kas palīdzētu to sasniegt. Tie atbilst bakalaura darba, iepriekš darba anotācijā minētajiem mērķiem. Nepieciešams ir izprast un izanalizēt sabiedriskās attiecības, to nozīmi uzņēmuma darbībā un kā sabiedriskās attiecības darbojas uzņēmumu labā. Izpētīt sabiedriskās attiecības 21.gs Latvijā, lai izprastu kā Latvijas līmenis atšķiras ar sabiedrisko attiecību līmeņa pasaulē. Izpētīt SIA ”Artelis- gandrīz teātris” atainojumu sabiedriskajā telpā, lai sapratu kurā virzienā uzņēmumam vajadzētu darboties lai uzlabotu sabiedrisko attiecību līmeni un izprastu kādi ir viņu mīnusi. Izpētīt SIA ”Artelis- gandrīz teātris” esošo tēlu sabiedrībā ar anketēšanas palīdzību, lai noskaidrotu pastāvošo sabiedrības viedokli par to. Izstrādāt priekšlikumus sabiedrisko attiecību uzlabošanai, kas palīdzētu celt uzņēmuma tēlu.
Darbā aprakstītas tiek sabiedriskās attiecības un to darbības instrumenti. Tiek apskatīta uzņēmuma tēla nozīme, mērķgrupas izveidošanas nepieciešamība, sabiedrisko attiecību pilnveidošana ar masu mediju palīdzību, kā arī iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību nozīme. Tiek izpētīts SIA „Artelis- gandrīz teātris” esošais tēls sabiedrībā. Iegūtie materiāli tiks izanalizēti, secināti galvenie problēmu cēloņi un piemeklēti piemērotākie risinājumi.
Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek apskatītas sabiedriskās attiecības no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tiek aprakstīts SIA „Artelis- gandrīz teātris” īss raksturojums, mēŗkgrupa un sabiedrisko attiecību pielietojums uzņēmuma popularizēšanai. Trešajā daļā tiek pētīts uzņēmuma tēls, veikti secinājumi un izstrādāti galvenie trūkumi.
Darba autore ir izvēlējusies šādu bakalaura darba saturu, lai visas tēmas izpēte notiktu pakāpeniski un būtu vieglāk uztverama un pārskatāma.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1238161
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību metožu izmantošana uzņēmuma SIA "Artelis - gandrīz teātris" atpazīstamības veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/188172

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties