Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:834334
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    6
1.  Sabiedrisko attiecību raksturojums    9
1.1.  Sabiedrisko attiecību vispārīgās stratēģijas    9
1.1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība    9
1.1.2.  Sabiedrisko attiecību kampaņa un tās sastāvdaļas    13
1.1.3.  Sabiedrisko attiecību mērķauditorija    18
1.1.4.  Komunikācijas modeļi Sabiedriskajās attiecībās    20
1.2.  Sabiedrisko attiecību darbības sastāvdaļas    24
1.2.1.  Publicitāte    24
1.2.2.  Reklāma    26
1.2.3.  Pārstāvniecība presē    26
1.2.4.  Sabiedriskās lietas    27
1.2.5.  Domstarpību kārtošana    27
1.2.6.  Lobēšana    28
1.2.7.  Attiecības ar investoriem    31
1.2.8.  Attīstība    31
2.  Uzņēmuma tēla būtība un reklāmas pielietojums tā veidošanā    34
2.1.  Uzņēmuma tēla būtība un to veidojošie elementi    34
2.2.  Reklāma un tās izmantošanas iespējas uzņēmuma tēla veidošanā    38
2.2.1.  Reklāmas iespējas izmantošana uzņēmuma tēla veidošanā    38
2.2.2.  Reklāmas kampaņas un izmantojamie reklāmas veidi tēla veidošanā    38
2.2.2.1.  Reklāmas kampaņas un uzņēmuma situācijas analīze    38
2.2.2.2.  Reklāmas veidu izmantošana uzņēmuma tēla veidošana    41
2.3.  Uzņēmuma tēlu apdraudošie riski, krīzes situācijas plānošana un tēlu apdraudošo problēmu dzīves cikls    45
2.3.1.  Uzņēmuma tēlu apdraudošie riski un krīzes situācijas plānošana    45
2.3.2.  Uzņēmuma tēlu apdraudošo problēmu dzīves cikls    48
2.3.2.1.  Pirmais posms- rašanās potenciālā problēma    48
2.3.2.2.  Otrais posms- starpniecība un paplašināšanās: rodas problēma    49
2.3.2.3.  Trešais posms- organizēšana: pašreizējā problēma un krīzes problēma    50
2.3.2.4.  Ceturtais posms – atrisinājums: snaudoša problēma    51
3.  Reputācija un tās loma uzņēmuma tēla veidošanā    55
3.1.  Reputācijas būtība un to veidojošie komponenti    55
3.2.1.  Reputācijas ietekme uz uzņēmuma operatīvo darbību un finanšu rezultātiem    64
3.2.2.  Reputācijas ietekme uz tirgū valdošo viedokli    65
3.2.3.  Uzņēmuma darbības ietekme uz reputācijas kapitāla izveidi    65
4.  Svarīgāko sabiedrisko attiecību darbības sastāvdaļu noteikšana un tēla izpēte    69
4.1.  Izpētes, izvērtēšanas metodoloģija    69
4.2.  Svarīgāko sabiedrisko attiecību darbības sastāvdaļu noteikšana    70
4.3.  Uzticības pakāpes noteikšana medijiem    72
4.4.  Uzņēmuma tēla īpašību noteikšana un izanalizēšana    73
  Secinājumi un priekšlikumi    79
  Kopsavilkums    85
  Summary    88
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    91
  Pielikums    94
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1.Sabiedriskās attiecības ir komunikāciju tehnoloģiju sistēma, kas ietver sevī praktiskus piemērus, tehnikas, metodikas, kas balstītas uz zināšanām par socioloģiju, psiholoģiju, žurnālistiku, ekonomiku, menedžmentu, mārketingu, reklāmu un daudzām citām zinātnēm.
3.Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uz¬ņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Lai jebkurš uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, tā vadībai jāņem vērā gan savu darbinieku domas un noskaņojums (jo darba veikšana ir atkarīga no cilvēku apmierinātības ar viņu darbu), gan ari to cilvēku domas un noskaņojums, no kā šis uzņēmums ir liela mērā atkarīgs.
4.Sabiedriskās attiecības ir nepieciešamas jebkurā organizācijā - gan ar uzņēmējdarbību saistītā, gan nekomerciālā, gan valstiskā, gan nevalstiskā. Sabiedriskās attiecības ir tā pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji izdevīgi sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras atkarīgas šīs veiksmes un neveiksmes.
5. Amerikāņu pieejas piekritēji sabiedrisko attiecību veidošanu apraksta kā procesu, kas sastāv no četriem posmiem:

1) problēmas noteikšana.
2) Plānošana un programmas veidošana
3) Darbība un komunikācija
4)Programmas novērtēšana

5. Galvenais priekšnoteikums veiksmīgai kampaņai ir darbību un komunikācijas koordinācija, jo tikai tad, ja abi šie faktori efektīvi mijiedarbojas, kampaņa var būt efektīva.
6. Mērķauditorijas jēdziens sabiedriskajās attiecībās ir ļoti svarīgs. Kā uzsver Fenks Džefkinss, sabiedrisko attiecību aktivitātes nekad nav vērstas tikai uz visu sabiedrību kopumā, tās ir vērstas uz rūpīgi izvēlētām cilvēku grupām, kas veido visu sabiedrību kā kopumu. Ir ļoti svarīgi ne tikai noteikt savu mērķauditoriju, bet arī noskaidrot tās ideālus, intereses un, protams, komunikācijas kanālus;
8. Sabiedriskās attiecības var uzskatīt arī par komunikatīvās ietekmēšanas teoriju, jo to veidošanā liela nozīme ir tieši komunikācijas mehānismiem. Komunikācija sabiedriskajās attiecībā ir lēmuma īstenošana. Tas ir process ar kura palīdzību tiek sasniegti mērķi.
9.Komunikācijas procesa mērķi ir informēt, pārliecināt, motivēt vai arī sasniegt savstarpēju sapratni. Lai cilvēks varētu būt efektīvs komu¬nikācijas procesā, viņam ir jāzina, kā komunikācija veidojas un kā cilvēki uztver ziņojumus. Nepieciešama ir arī izpratne par to, kā cilvēki izmanto
informāciju un, iespējams, maina savas attieksmes, viedokļus un darbības. Maršals Makluens (Marshatt Maclluen) uzskata, ka vislielākā nozīme ir tieši komunikācijas kanālam.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1355467
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību loma uzņēmuma tēla veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/834334

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties