Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Rotaļu izmantošanas iespējas 2-3 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanā

     

    Diplomdarbs43 Pedagoģija

14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:317330
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskās nostādnes par saskarsmes prasmēm un iemaņām    7
1.1.  Socializācijas jēdziens un būtība    7
1.2.  Saskarsmes prasmju un iemaņu raksturojums    12
1.3.  Rotaļas jēdziens un veidi    21
2.  2-3 gadus vecu bērnu saskarsmju prasmju un iemaņu attīstība, izmantojot rotaļas    32
2.1.  Pētījuma metožu apraksts    32
2.2.  Rezultātu analīze    34
  Secinājumi    45
  Literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    49
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izpētot socioloģijas būtību, sociālo prasmju nozīmi, pirmsskolas, 2-3 gadus vecu, bērnu attīstību, kā arī rotaļu būtību un veidus, to nozīmi saskarsmes attīstībā, autore ir izpildījusi darba sākumā izvirzīto mērķi, kā arī ir apkopojusi secinājumus.
Iepazīstoties ar pedagoģisko un psiholoģisko literatūru autore secina, ka:
1. Socializācija, kas veidojas bērnībā, ir viens no vissvarīgākajiem bērna attīstības posmiem, jo tieši šajā posmā bērns iepazīst apkārtni un viņam sāk veidoties savs priekšstats par dažādiem priekšmetiem un parādībām;
2. Bērna saskarsmes prasmju un iemaņu, sociālo lomu un pašvērtējuma attīstība sākas ģimenē; ģimene tiek skatīta socioloģijā un pedagoģijā, kā primārais sociālais institūts, kas ir socializācijas vadītājs bērna personības veidošanā;
3. Saskarsme ir būtisks informācijas ieguves un nodošanas veids, kas veicina sadarbību ar dažāda vecuma līdzcilvēkiem; saskarsme nodrošina iespēju justies piederīgam kādai sabiedrības grupai;
4. Bērni pirmsskolas vecumā aktīvi iesaistās savstarpējā saskarsmē gan ar vienaudžiem, gan pieaugušajiem; saskarsme un attiecības ar apkārtējiem, atbilstoši bērna vecumposma īpatnībām, nodrošina bērna psihisko attīstību;
5. Rotaļai ir noteicoša un attīstoša loma, jo rotaļa pirmsskolas periodā ir bērna dzīvesveids; rotaļa pirmsskolā ir bērna audzināšanas un attīstīšanas līdzeklis, tā ir interesanta un aizraujoša darbība; rotaļās attīstās ne tikai saskarsmes prasmes un iemaņas, bet turpina attīstīties arī uztvere, domāšana un atmiņa;
6. Rotaļa ir neierobežoti variēta un kompleksa. Tā parāda kognitīvā, kultūras, vēsturiskā, sociālā un fiziskā aspekta savstarpējo saikni; saikni starp zināšanām un nezināšanām faktisko un iespējamo, iespējamo un neiespējamo. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1358970
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties