Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:268279
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Masu komunikācija — sabiedrības socializācijas nepieciešamais faktors    8
1.1.  Reklāma kā specifiska sociālās komunikācijas forma. Reklāmas funkcijas    8
1.2.  Reklāma kā daudzveidīgs pētījumu objekts    9
1.3.  Biroja administratora loma uzņēmuma mārketinga komunikācijā    11
2.  Teksts kā reklāmas komunikācijas galvenais elements. Reklāmas ziņojums    13
2.1.  Reklāmas ziņojuma neverbālie elementi    15
2.1.1.  Attēls    16
2.1.2.  Reklāmas teksta grafiskais dizains, raksta funkcijas un stilistiski komunikatīvās iespējas    16
2.1.3.  Krāsu funkcijas reklāmā    18
2.2.  Verbālais teksts    21
2.3.  Ietekmēšanas paņēmieni mūsdienu reklāmā    22
2.4.  Reklāmas teksta kompozīcija: virsraksts, pamatteksts, kopsavilkums, slogans un rekvizīti    23
2.5.  Reklāmas valodas stilistiskās īpatnības    24
2.6.  Valodas izteiksmes līdzekļi kā efektīvās iedarbības instruments    27
2.6.1.  Tropi    27
2.6.2.  Stilistiskās figūras    30
2.6.3.  Sinonīmi    31
2.6.4.  Neoloģismi    32
2.6.5.  Reklāmas teksta sintakse    33
2.7.  Ekstralingvistiskie faktori    35
2.8.  Literārās valodas normu ievērošna    36
  Secinājumi    38
  Izmantotā literatūra un avoti    40
Darba fragmentsAizvērt

Par vienu no mūsdienu īpatnībām kļūst arvien pieaugošā plašsaziņas informācijas līdzekļu, tajā skaitā arī reklāmas, ietekme uz sabiedrību kopumā un arī uz katra indivīda apziņu. Reklāma ir kļuvusi par objektīvu realitāti, ar kuru katram cilvēkam jāmācās sadzīvot. Tāpēc tādas unikālas un daudzpusīgas parādības kā reklāma pētījums ir aktuāls, jo tas atklāj mērķauditorijas ietekmēšanas veidus un līdzekļus, kā arī palīdz pareizi uztvert un novērtēt reklāmas tekstu.
Kvalifikācijas darba tēma ir “Reklāmas teksts un ekstralingvistiskie faktori”.
Pētījuma objekts ir reklāma, kurā verbālie un neverbālie komponenti veido vienotu vizuālu, jēdzienisku un funkcionālu veselumu, kas nodrošina kompleksu ietekmi uz adresātu.
Pētījuma priekšmets ir lingvistiskie un paralingvistiskie ietekmes līdzekļi mūsdienu reklāmu tekstos, ievērojot arī ekstralingvistiskos faktorus.
Pētījuma mērķi:
1.Noteikt reklāmas tekstu īpatnības, lingvistiskos līdzekļus un neverbālos instrumentus, kurus izmanto reklāmas mērķauditorijas ietekmēšanai.
2.Formulēt iegūto zināšanu svarīgumu biroja administratora darbrbā.
3.Attiecināt izpētīto materiālu uz biroja administratora darbu.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, bija jārisina šādi uzdevumi:
1.Izpētīt teorētisko materiālo par uzdoto tēmu.
2.Savākt pētījuma veikšanai dažādā tipa reklāmas tekstu nepieciešamo apjomu, izpētīt to struktūru un izdalīt tajos:
neverbālos ietekmēšanas līdzekļus;
verbālos ietekmēšanas līdzekļus.
3.Izpētīt, kādi ekstralingvistiskie faktori ietekmē reklāmas teksta struktūru un verbālo / neverbālo līdzekļu izveli.
4.Akcentēt, kādas zināšanas par reklāmas teksta īpatnībām var būt izmantotas biroja administratora darbā.
Darba hipotēze ir šāda:
1.Reklāmai ir sarežģīta struktūra: tajā var ietilpt vārdiskā daļa, attēli, krāsas un skaņas. Reklāma ir jāuztver kompleksi, citādi tā zaudē savu nozīmi.
2.Reklāmai ir jāpiemīt ietekmējošam spēkam, tai ir jāspēj mudināt uz kādu konkrētu rīcību un šī mērķa sasniegšanai jābūt veltītiem visiem reklāmas elementiem.
3.Konkrētu līdzekļu izvēle reklāmas sastādīšanai un ietekmes metodes ir atkarīgas no dažādiem ekstralingvistiskiem faktoriem (ko, kam un kā jaapazinjo).
Pētījuma novatorismu nosaka tas, ka šajā darbā autors akcentē biroja administratora zināšanu nepieciešamību reklāmas komunikācijas jomā. Reklāmas teksta uzbūves principu, to sarežģītās, daudzkomponentu struktūras, kā arī psiholoģiskās ietekmēšanas veidu izpratne dos biroja administratoram iespējas uzlabot savas komunikatīvās prasmes un profesionālās iemaņas, radot reklāmas tekstus, sludinājumus un paziņojumus, analizējot tos vai citus reklāmas ziņojumus un izvērtējot to stiprās puses vai trūkumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas teksts un ekstralingvistiskie faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/268279

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties