Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:203596
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.07.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 46 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Saīsinājumi un speciālie termini    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas teorētiskais raksturojums    7
1.1.  Reklāmas jēdziens un tās vieta mārketinga komunikāciju kompleksā    7
  Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas starp pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām    8
  Ja salīdzina dažādus preces virzīšanas veidus, jāsecina, ka tiem ir gan priekšrocības, gan trūkumi, skat. 1.1.tabulu    12
  Apkopojot augstāk minēto, jāsecina, ka reklāmai ir svarīga loma mārketinga komunikāciju kompleksā. Jāsecina, ka katram preces virzīšanas veidam ir priekšrocības un trūkumi. Parasti uzņēmumi kombinē dažādus virzīšanas veidus    13
1.2.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    13
1.3.  Reklāmas veidi    16
2.  Reklāmas organizēšana    20
2.1.  Reklāmas plānošana    20
2.2.  Reklāmas veidošana    22
2.3.  Reklāmas stratēģijas izvēle    26
2.4.  Reklāmas kampaņa    27
3.  Reklāmas juridiskie un ētiskie aspekti    32
4.  Pakalpojumu reklāmas specifika    35
5.  SIA “AVERTS” darbības raksturojums    40
6.  Reklāmas pielietojums uzņēmumā SIA „AVERTS”    46
6.1.  Mērķauditorijas noteikšana    46
6.2.  Uzņēmuma reklāmas mērķu noteikšana    51
6.3.  Reklāmas stratēģija un taktika SIA „AVERTS”    53
6.4.  Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana    68
7.  Reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metožu pielietojums SIA „AVERTS”    77
7.1.  Komunikatīvā efektivitāte    77
7.2.  Ekonomiskā efektivitāte    81
  Secinājumi un priekšlikumi    88
  Kopsavilkums    91
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    94
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Eiropas Savienības paplašināšanās un vienotā tirgus izveidošanās, Baltijas reģionā palielinās uzņēmumu konkurence un piedāvāto produktu veidi un apjomi. Tirgus ir piesātināts ar produktu piedāvājumu, aizvien straujāk tiek dibinātas nekustamā īpašuma firmas. Līdz ar to, lai nodrošinātu sekmīgu uzņēmuma darbību, arvien aktuālāka kļūst pēc iespējas efektīvāku mārketinga līdzekļu izvēle. Lai to panāktu, ikvienam uzņēmumam būtu nepieciešams izvērtēt esošo reklāmas stratēģiju un to pielāgot jaunajām tirgus prasībām, kas palīdzētu uzņēmuma attīstībai un nodrošinātu lielākus produktu pārdošanas apjomus.
Tātad lai uzņēmums varētu pastāvēt un attīstīties tālāk, ir jāveic reklāmas darbības analīze. Pieaugot konkurencei, un mainoties pircēju vajadzībām, aktuāli ir novērtēt uzņēmuma patreizējo darbību un turpmākās attīstības iespējas.
Uzņēmējdarbības dažādus aspektus ir pētījuši daudzi Latvijas un ārvalstu zinātnieki, piemēram, V.Praude, J. Beļčikovs, J. Šalkovska, H.Kārters, Dž. Vītera. Tomēr pagaidām, it īpaši Latvijā, ir maz pētījumu, kas padziļināti pētītu reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metodes un to pielietojumu mazajos uzņēmumos, jo mazo un vidējo uzņēmumu reklāmas metodes un pielietojums atšķiras no lielo uzņēmumu metodēm.
Diplomdarba mērķis ir veikt reklāmas pielietojuma izpēti un efektivitātes novērtēšanu no teorijas viedokļa, kā arī uzņēmuma „AVERTS” piemērā.
Diplomdarba uzdevumi:
1)izpētīt reklāmas būtību un tās veidošanas principus,
2)izpētīt reklāmas juridiskos un ētiskos aspektus,
3)noteikt pakalpojumu reklāmas specifiku,
4)raksturot SIA „AVERTS” darbību un reklāmas pielietojumu uzņēmumā,
5)izpētīt reklāmas efektivitātes aprēķināšanas metodes un pielietot tās uzņēmuma AVERTS reklāmas darbības analīzē,
6) apkopot pētījuma rezultātus secinājumos un izvirzīt priekšlikumus reklāmas efektivitātes uzlabošanai SIA „AVERTS” .…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas pielietojuma izpēte un tās efektivitātes novērtējums SIA NNN”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/203596

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties