Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:784531
Vērtējums:
Publicēts: 27.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    4
1.  PIRCĒJU RAKSTUROJUMS    6
1.1.  PERSONĪBA    7
1.2.  UZVEDĪBA    9
1.3.  RĪCĪBA UN PIRKUMA LĒMUMA PIEŅEMŠANA    13
2.  REKLĀMAS RAKSTUROJUMS    16
2.1.  IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻI    17
2.2.  VEIDOŠANAS UN IZTEIKSMES LĪDZEKĻI    22
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI, ANALĪZE    28
3.1.  PĒTĪJUMA KRITĒRIJI    28
3.2.  REZULTĀTU ANALĪZE    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    35
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    37
Darba fragmentsAizvērt

Autore uzskata, ka reklāma ir viens no mārketinga komunikāciju līdzekļiem, kura piedāvātās iespējas pieejamas plašam interesentu lokam. Reklāma ne tikai informē, pārliecina vai atgādina. Šodien tā ieguvusi jaunu lomu – reklāma komunicē ar pircēju. Katram uzņēmumam ir svarīgi „saņemt atbildi” no klienta – pircēja. Un tieši reklāma var veicināt pircēja atbildes reakciju, nodrošinot atgriezeniskās saites veidošanos starp reklāmdevēju un pircēju.
„Pareiza” reklāma ir efektīva, tā spēj mainīt pircēju lēmumus, ietekmēt uzvedību un vadīt rīcību, pašiem pircējiem to nemaz neapzinoties. Kopumā, vērtējot reklāmas attīstības tendences, jānorāda ne tikai uz jaunu mārketinga metožu veidošanos, bet arī uz jaunām iespējām reklāmas izveidē un jaunu reklāmas kanālu veidošanā. Reklāmu speciālisti arvien vairāk meklē skaidrojumu konkrētai pircēju rīcībai un cenšas radušos secinājumus izmantot, radot jaunus produktus un strādājot pie šo produktu reklāmas kampaņām.
Pētījuma objekts ir reklāmas ietekmes uz pirkuma lēmuma pieņemšanu Latvijas tirgū raksturojums un analīze.
Darba mērķis – analizēt pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu, izvērtējot reklāmas nozīmību un reklāmas ietekmi uz lēmuma pieņemšanu.
Darba mērķa sasniegšanai autore izvirzījusi četrus veicamos uzdevumus:
1.Literatūras un avotu atlase.
2.Teorētiskā materiāla analīze, atsevišķi pievēršoties pircēju un reklāmas raksturojumam, informāciju papildinot ar aktuālo statistiku.
3.Veikt pētījumu anketēšanas veidā par pircēju attieksmi pret reklāmu un pircēju rīcību, pieņemot pirkuma lēmumu.
4.Apkopot un analizēt pētījumā iegūtos datus tēmas ietvaros.
Darba 1.nodaļā autore pievēršas vispārējam un teorētiskam pircēju raksturojumam. Teorētiskajā izklāstā autore izmantojusi aprakstošo pētījumu metodi, papildinot to ar attēliem un tabulām.
2.nodaļā raksturoti reklāmas izplatīšanas līdzekļi un reklāmas veidošanas un izteiksmes līdzekli, papildinot to ar statistikas datiem un praktiskiem piemēriem.
Darba 3.nodaļa ir autores veiktā pētījuma apraksts un iegūto datu analīze. Pētījuma izstrādē autore izmantojusi kvantitatīvo metodi – anketēšanu. Pēc nejaušās atlases principa tika aptaujāti 1070 respondenti vecumā no 15 līdz 70 gadiem pēc dažādām dzīvesvietām, ģimenes stāvokļiem, ienākumu līmeņiem, profesijām, izglītības. Anketēšana tika veikta laika periodā no 2008.gada 1.marta līdz 1.septembrim. Anketēšana tika veikta interviju veidā, kā arī izsūtot anketas elektroniski vai izplatot tās respondentu dzīvesvietās, darba vietās vai izglītības iestādēs. Autores sastādītā anketa aptver vispārīgu jautājumu loku. 1070 aptaujātie respondenti atbildēja uz 21 jautājumu, kuri raksturo viņu uzvedību pirkšanas procesā, viņu rīcību un attieksmi dažādos pirkuma lēmuma pieņemšanas posmos, atklāj viņu viedokli par dažādu faktoru lomu pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā, atspoguļo personīgo viedokli un uzskatus dažos vispārīgos jautājumos, kā arī pauž personīgo nostāju pret reklāmu dažādos reklāmas kanālos. Iegūtie dati tika apkopoti un izmantoti, lai pamatotu un ilustrētu darba mērķa sasniegšanai veicamo uzdevumu izklāstu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas ietekme uz pirkuma lēmuma pieņemšanu Latvijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/784531

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties