Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:176745
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Reklāmas definīcija un mērķi    10
1.2.  Reklāmas līdzekļi    12
1.3.  Mediju raksturojums    14
1.4.  Reklāmas veidošana    24
1.5.  Reklāmas projekta plāns    29
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    35
2.1.  Uzņēmuma apraksts    35
2.2.  Reklāmas projekta izstrāde    36
2.3.  Aptaujas anketu rezultāti un to analīze    46
2.4.  Reklāmas izstrāde mājas lapai    55
2.5.  Reklāma kolektīvās iepirkšanās portālā    56
  NOBEIGUMS    62
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    64
  PIELIKUMS    66
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Apkopojot bakalaura darba analītiskajā daļā aprakstītās teorētiskās nostādnes un veikto uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” darbības izpēti, autore secina:
1. Latvijā populārākie masu mediji ir radio, televīzija, avīzes, žurnāli un vide, no kuriem televīzija aizņem gandrīz pusi 45% un pārējie ap 10%.
2. Nelieliem uzņēmumiem vispiemērotākais reklāmas medijs ir internets, jo tas piedāvā dažādas iespējas reklāmas ievietošanai gan finansiālā ziņā, gan izpausmes ziņā.
3. Uzņēmums SIA „Elvīras kompānija” ir informācijas tehnoloģiju un datorservisa pakalpojumu sniedzējs, kas darbojas jau vairākus gadus un sniedz savus pakalpojumus Rīgas, Ikšķiles un Ogres novados.
4. Uzņēmums SIA „Elvīras kompānija” ir izveidojis jaunu zīmolu „Print Progressive” un ar šo zīmolu sākotnēji ražos 6 veidu lāzerprinteru kasetnes.
5. „Print Progressive” zīmola ražotās lāzerprinteru kasetnes nodrošina augstu drukāšanas kvalitāti un ir paredzētas „HP” un „Canon” ražotāja lāzerprinteriem.
6. Uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” ražotajām lāzerprinteru kasetnēm cena būs 30Ls, kas ir zemāka nekā oriģinālajām kasetnē, bet līdzīga konkurentu piedāvātajām cenām.
7. Produkta mērķauditorija ir vidēji un mazi uzņēmumi, privātie patērētāji un esošie klienti, kuri izmanto lāzerprinterus un kuriem ir interneta pieslēgums.
8. Uzņēmuma reklāmas mērķi ir paaugstināt patērētāju informētību un zīmola „Print Progressive” atpazīstamību, kā arī palielināt pārdoto produktu skaitu.
9. Uzņēmumam SIA „Elvīras kompānija” vispiemērotākais reklāmas mediju veids šobrīd ir internets, jo tas ir strauji progresējošs un piedāvā plašas iespējas reklāmas jomā.

Veicot uzņēmuma SIA „Elvīras kompānija” darbības izpēti un sastādot reklāmas projektu, autore izsaka priekšlikumus:
1. Uzņēmumam jāpievieno www.printprogressive.lv mājas lapa interneta veikalu meklēšanas portālu datubāzēm www.salidzini.lv un www.kurpirkt.lv, jo tas ir bez maksas un nodrošina, ka ražotās lāzerprinteru kasetnes, tiks pievienotas produktu datubāzei.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un tās izmantošana uzņēmējdarbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/176745

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties