Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:331632
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  Produkta jēdziens    7
1.1.  Preču zīme jeb zīmols    13
1.2.  Serviss    16
2.  SIA „Lattelecom” vēsture un darbības virzieni    19
2.1.  Lattelecom gruppa    19
2.2.  Zīmola teorētiskais ieskats    22
2.3.  Vīzija uz biznesa attīstību    24
3.  SIA „Lattelecom” marketinga vide    26
3.1.  Mārketinga vides analīze    26
3.2.  Iekšēja vide    26
3.3.  Uzņēmuma tieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (mikrovide)    28
3.4.  Uzņēmuma netieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (makrovide)    33
3.5.  Tirgus segmentēšana    38
3.6.  Uzņēmuma segmentēšana    39
4.  Produktu sortiments uzņēmumā    41
4.1.  Mājas pakalpojumi    41
4.2.  Biznesa pakalpojumi    45
4.3.  Korporatīvie risinājumi    46
4.4.  SVID analīze    47
5.  Produkta dzīves cikls    49
5.1.  Darbs ar klientiem    51
  SECINĀJUMI    56
  PRIEKŠLIKUMI    58
  AVOTU SARAKSTS    59
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Lattelecom rūpīgi izvērtē savu produkciju, cenšas izgatavot ideālu produkciju vai pakalpojumu arī cenas ziņā, jo klienti otro reizi neņems to pakalpojumu no uzņēmuma ja viņš pirmīt nebija kvalitatīvs un izdevīgs.
2. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti. Vel dalās uz „Zelta”, „Sudraba” un „Bronzas” klientiem.
3. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem. Uzņēmums ir spējīgs reaģēt uz konkurentu rīcību.
4. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
5. Uzņēmums ievieš tirgū preces vai pakalpojumus, analizējot visus klientus, katrai klientu grupai tiek sniegts pakalpojums, kurš der tieši viņiem un klienti būtu gatavi par to maksāt.
6. SIA „Lattelecom” ir jābūt ļoti spēcīgam, uzmanīgam un jaunu ideju bagātam, lai noturētu savu esošo pozīciju. To nenoliedzami SIA „Lattelecom” arī visu laiku cenšas darīt, jo piedāvājumi kļūst arvien vilinošāki, izdevīgāki un klientu vēlmēm un vajadzībām piemērotāki. Šeit būtu jāpiemin viens no pēdējiem uzņēmuma piedāvājumiem – „Optiskais internets”, „Digitāla TV” un „Virszemes TV” , kas nenoliedzami bija svarīga uzņēmuma stratēģija, kā pievilināt jaunus klientus un pārspēt konkurentus.
7. Pēc SVID analīzes var spriest, ka uzņēmumam ir vairāk plusu izaugsmei nekā mīnusu. Pie tā vajag ļoti cītīgi strādāt lai uzņēmums veiksmīgi pastāvētu arī turpmāk un piesaistītu arvien vairāk klientu.
8. Lattelecom interaktīvā televīzija - vienīgā televīzija Latvijā, kas patiešām nodrošina interaktivitāti – virtuālo nomu, pārraižu arhīvu, raidījuma ierakstu un daudzas citas iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties