Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Produktu sortimenta novērtējums un izmaiņu lietderība SIA...-
Produktu sortimenta novērtējums un izmaiņu lietderība SIA "Lattelecom" darbībā
Diplomdarbs58 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1. | Produkta jēdziens | 7 |
1.1. | Preču zīme jeb zīmols | 13 |
1.2. | Serviss | 16 |
2. | SIA „Lattelecom” vēsture un darbības virzieni | 19 |
2.1. | Lattelecom gruppa | 19 |
2.2. | Zīmola teorētiskais ieskats | 22 |
2.3. | Vīzija uz biznesa attīstību | 24 |
3. | SIA „Lattelecom” marketinga vide | 26 |
3.1. | Mārketinga vides analīze | 26 |
3.2. | Iekšēja vide | 26 |
3.3. | Uzņēmuma tieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (mikrovide) | 28 |
3.4. | Uzņēmuma netieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (makrovide) | 33 |
3.5. | Tirgus segmentēšana | 38 |
3.6. | Uzņēmuma segmentēšana | 39 |
4. | Produktu sortiments uzņēmumā | 41 |
4.1. | Mājas pakalpojumi | 41 |
4.2. | Biznesa pakalpojumi | 45 |
4.3. | Korporatīvie risinājumi | 46 |
4.4. | SVID analīze | 47 |
5. | Produkta dzīves cikls | 49 |
5.1. | Darbs ar klientiem | 51 |
SECINĀJUMI | 56 | |
PRIEKŠLIKUMI | 58 | |
AVOTU SARAKSTS | 59 |
SECINĀJUMI
1. Lattelecom rūpīgi izvērtē savu produkciju, cenšas izgatavot ideālu produkciju vai pakalpojumu arī cenas ziņā, jo klienti otro reizi neņems to pakalpojumu no uzņēmuma ja viņš pirmīt nebija kvalitatīvs un izdevīgs.
2. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti. Vel dalās uz „Zelta”, „Sudraba” un „Bronzas” klientiem.
3. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem. Uzņēmums ir spējīgs reaģēt uz konkurentu rīcību.
4. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
5. Uzņēmums ievieš tirgū preces vai pakalpojumus, analizējot visus klientus, katrai klientu grupai tiek sniegts pakalpojums, kurš der tieši viņiem un klienti būtu gatavi par to maksāt.
6. SIA „Lattelecom” ir jābūt ļoti spēcīgam, uzmanīgam un jaunu ideju bagātam, lai noturētu savu esošo pozīciju. To nenoliedzami SIA „Lattelecom” arī visu laiku cenšas darīt, jo piedāvājumi kļūst arvien vilinošāki, izdevīgāki un klientu vēlmēm un vajadzībām piemērotāki. Šeit būtu jāpiemin viens no pēdējiem uzņēmuma piedāvājumiem – „Optiskais internets”, „Digitāla TV” un „Virszemes TV” , kas nenoliedzami bija svarīga uzņēmuma stratēģija, kā pievilināt jaunus klientus un pārspēt konkurentus.
7. Pēc SVID analīzes var spriest, ka uzņēmumam ir vairāk plusu izaugsmei nekā mīnusu. Pie tā vajag ļoti cītīgi strādāt lai uzņēmums veiksmīgi pastāvētu arī turpmāk un piesaistītu arvien vairāk klientu.
8. Lattelecom interaktīvā televīzija - vienīgā televīzija Latvijā, kas patiešām nodrošina interaktivitāti – virtuālo nomu, pārraižu arhīvu, raidījuma ierakstu un daudzas citas iespējas.
…
SATURS IEVADS Produkta jēdziens Preču zīme jeb zīmols 13 Serviss 16 SIA „Lattelecom” vēsture un darbības virzieni Lattelecom gruppa 19 Zīmola teorētiskais ieskats 22 Vīzija uz biznesa attīstību 24 SIA „Lattelecom” marketinga vide 26 Mārketinga vides analīze 26 Iekšēja vide 26 Uzņēmuma tieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (mikrovide) 28 Uzņēmuma netieši ietekmējošas ārējās vides raksturojums (makrovide) 33 Tirgus segmentēšana 38 Uzņēmuma segmentēšana 39 Produktu sortiments uzņēmumā 41 Mājas pakalpojumi 41 Biznesa pakalpojumi 45 Korporatīvie risinājumi 46 SVID analīze 47 Produkta dzīves cikls 49 Darbs ar klientiem 51 SECINĀJUMI 56 PRIEKŠLIKUMI 58 AVOTU SARAKSTS 59
- Liepājas lidostas attīstības perspektīvu tehniski – ekonomiskais novērtējums
-
Produktu sortimenta novērtējums un izmaiņu lietderība SIA "Lattelecom" darbībā
Diplomdarbs58 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Transporta nozares novērtējums un attīstības perspektīvas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai67
-
Liepājas lidostas attīstības perspektīvu tehniski – ekonomiskais novērtējums
Diplomdarbs augstskolai75
Novērtēts! -
SIA "Maiznīca Liepkalni" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Bezdarba novērtējums Latvijā un Eiropas Savienībā. Problēmas un risinājumi
Diplomdarbs augstskolai69
-
“RSK apdrošināšanas” AS produktu raksturojums un to konkurētspējas attīstības novērtējums apdrošināšanas nozarē
Diplomdarbs augstskolai67