Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:483750
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  Zivju rūpniecības nozares raksturojums    10
1.1.  Zivju rūpniecības nozares vēsture    10
1.2.  Zivju apstrādes attīstības stratēģija un mērķi    14
1.3.  Zivju produkcijas ražošanas apjomi    15
1.4.  SIA Roze GV vieta Latvijas zivsaimniecības tirgū    23
2.  SIA Roze GV produkcijas analīze    27
2.1.  Produkta jēdziens un klasifikācija    27
2.2.  Produktu kvalitāte un izskats    39
2.3.  Uzņēmuma Roze GV produkta marka    41
2.4.  Produkta iesaiņojums    44
2.5.  Produkta sortiments    46
2.6.  Jaunu produktu izstrādes stratēģijas    47
2.7.  Iepakojums un marķējums    49
3.  SIA Roze GV mārketinga darbības analīze    51
3.1.  Uzņēmuma mārketinga koncepcija    51
3.2.  Mārketinga komplekss    51
3.2.1.  SIA Roze GV produktu dzīves cikls    51
3.2.2.  Cenu politika    60
3.2.3.  Vieta sadales sistēmā    64
3.2.4.  Produkcijas virzīšana tirgū    67
3.3.  Uzņēmuma konkurētspēja pēc M.Portera 5 spēku modeļa    68
4.  Uzņēmuma sortimenta pilnveide    72
4.1.  SIA Roze GV sortimenta salīdzinājums ar konkurentu sortimentu    72
4.2.  Klientu vēlmju pētījums    73
4.3.  Zivju želejā produkcijas ražošanas uzsākšana    78
4.4.  Sortimenta samazināšana    79
4.5.  Sortimenta produktu pilnveide    84
  Secinājumi un priekšlikumi    88
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    90
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmums SIA „Roze GV” savu vietu Latvijas zivju pārstrādes tirgū ar katru gadu palielina, bet aizņem tikai 0,60% Latvijas zivsaimniecības tirgus daļu.
2. Uzņēmums cenas salīdzinot ar konkurentu cenām ir konkurētspējīgas.
3. Uzņēmums ražo 120 zivju produktus, no kuriem 12 pēc Bostonas matricas atrodas „suņa” sektorā, kuru ražošana uzņēmumam rada zaudējumus.
4. Uzņēmuma vajadzētu izslēgt no sortimenta 5 produktus, jo to realizācijas daudzums ir krities un tādejādi to ražošana nav vairs izdevīga.
5. Uzņēmumam jāpilnveido 7 produkti, lai to noiets pieaugtu.
6. Pēc aptaujas rezultātiem, cilvēki labprāt iegādātos zivju produktus želejā.
7. Uzņēmuma konkurenti ražo dažādus zivju produktus želejā, kas ir pieprasīti pārtikas preču veikalos.
8. Uzņēmumam ir iespējas ražot zivju produktus želejā, jo tas neprasītu liekus ieguldījumus un uzņēmums var piedāvāt šos produktus par konkurējošām cenām un šo produktu tirgus nav pārblīvēts.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam vajadzētu palielināt tirgus daļu Latvijas zivju pārstrādes tirgū, ko varētu panākt eksportējot savu ražoto produkciju un realizējot savu produkciju lielveikaliem Rimi un Supernetto, kuri kopā Latvijā ir 108 un tos apmeklē daudzi pircēji.
2. Uzņēmumam vajadzētu padomāt par uzņēmumam un produktu reklamēšanu, piemēram, piedalīties izstādē „Cēsu uzņēmējs”, „Riga Food”, kas tiek rīkoti katru gadu, lai vairāk iepazīstinātu plašāku vietējo klientu loku ar savu ražoto produkciju, un tādejādi palielināt produkcijas noietu.
3. Uzņēmumam būtu jādomā par „suņa” sektorā nonākušo produktu tālāko likteni- pārtraukt tā ražošanu vai pamainīt tā iepakojumu, cenu, sastāvu vai sākt tā reklamēšanu, lai palielinātu šo produktu noietu un lai to ražošana uzņēmuma neradītu zaudējumus un pat sāktu nest peļņu.
4. Uzņēmumam vajadzētu sākt ražot zivju produktus želejā, jo tie ir pieprasīti veikalos un šo produktu ražošana uzņēmumam neradītu sarežģījumus.
5. Uzņēmumam ik pa laikam būtu jāveic produktu realizācijas daudzuma analīze, lai netiktu ražoti produkti, pēc kuriem vairs nav pieprasījums.
6. Uzņēmumam produktu pilnveide būtu jāveic mainot produkta iepakojumu, cenu vai sastāvu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produktu portfeļa analīze un pilnveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/483750

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties