Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:570581
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Preču plūsmas un sadale    9
1.1.  Mārketinga pasākumu struktūra    9
1.2.  Preces pētīšana    11
1.3.  Preces dzīves cikls un virzīšana    14
1.4.  Preču sadale    17
2.  SIA ,,RIMI LATVIA’’ vispārīgs raksturojums    21
2.1.  SIA ,,RIMI LATVIA’’ uzņēmējdarbības formas un veidi    22
2.2.  Uzņēmuma mērķi un uzdevumi    24
2.3.  SIA ,, RIMI LATVIA’’ uzņēmuma standarti    27
2.4.  ,,RIMI TUKUMS’’ personāls    29
3.  Uzņēmuma SIA,,RIMI LATVIA’’ darbības izpēte    32
3.1.  Uzņēmuma SIA,, RIMI LATVIA’’ SVID analīze    32
3.2.  SIA,, RIMI LATVIA’’ mikrovide    35
3.3.  Uzņēmuma mikrovide    38
3.5.  Klientu apkalpošanas novērtēšana    45
4.  Preču plūsmas optimizācijas projekta ieviešana RIMI veikalos    47
4.1.  PPOP ieviešanas kontrole, lomu un atbildību sadalījums projekta ieviešanas laikā    47
4.2.  Reģionālo vadītāju un veikalu vadītāju uzdevumi    48
4.3.  Akcijas preču pasūtīšana un cīņa ar zudumiem    50
4.4.  Preču plūsmas ikdienas kārtība    52
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    57
  Pielikumi    59
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Kopš 1996.gada, laiks kad uzņēmums uzsāka savu darbību, SIA ,,RIMI Latvia’’ ir ievērojami paplašinājusi savu tirgus daļu.
2. SIA ,,RIMI Latvia’’ ir pārtikas veikalu tīkls, kas mērķtiecīgi plāno un īsteno savus mērķus un prioritātes.
3. Latvijas mazumtirgotāju sektorā joprojām turpinās asa konkurence par jaunu klientu piesaisti. Šajā jomā SIA ,,RIMI Latvia’’ ir īstenojusi vairākus nozīmīgus projektus, piemēram, SIA ,,RIMI Latvia’’ Preču Plūsmas Optimizācijas Programmu, kura veiksmīgi ļauj kontrolēt preču plūsmas, uzkrājumus un zudumus.
4. SIA ,,RIMI Latvia’’ izstrādātie uzņēmuma standarti nodrošina visām struktūrvienībām vienādu darbību koordināciju, lai tiktu sasniegti uzņēmuma mērķi un nodrošināta tāda klientu apkalpošanas kultūra, kādu uzņēmums ir izvirzījis par savu misiju. Tādā veidā tiek nodrošināts dotais solījums pircējiem, ka jebkurā Rimi veikalā varēs iegādāties noteiktu produktu sortimentu, saņemt apkalpošanu augstā līmenī un servisa pakalpojumus atbilstoši standartiem.
5. Pētot teoriju par preču plūsmām un sadali, darba autore nāca pie secinājuma, ka uzņēmums SIA ,,RIMI Latvia’’ veiksmīgi darbojās, pateicoties mārketinga departamenta veiktajām aktivitātēm un preču virzībai līdz patērētājiem.
6. Kopējai preču izplatīšanas cents ,, Baldis’’ ir labs risinājums liela uzņēmuma preču plūsmas regulēšanā un kontrolē.
7. Lielveikali atšķiras ar savu pārdošanas organizāciju, tajos preces ir izliktas atklātai apskatei, tiek piedāvāts plašs preču sortiments, parasti ir plašas tirdzniecības telpas, pircēju apkalpošana pie kasēm ir centralizēta, īpaša uzmanība tiek pievērsta cenām. Daudz tiek domāts par pircēju piesaistīšanu un par rosinātājiem iegādāties preces, lielveikalos tiek organizētas dažādas akcijas un pasākumi.
8. Uzņēmums cenšas sekot līdz tehnikas attīstībai, piemēram, veikali ‘’RIMI’’ ir aprīkoti ar jaunām iekārtām un tehnoloģiju, kas atvieglo darbinieku darbu, un padara klientu iepirkšanos patīkamāku.
9. Mērķauditorija ir katrs cilvēks, jo katrs iegādājas un lieto pārtikas preces. Pēdējos gados redzama uzņēmuma salīdzinoši augsts peļņas un attīstības punkta sasniegums.

Priekšlikumi:
1. Iesaistīt darbinieku grupu, izlases veidā pa vienam no katra uzņēmuma struktūrvienības, mērķu apzināšanai un izvirzīšanai. Vadības komandai prezentēt visiem darbiniekiem struktūrvienības operatīvos un taktiskos mērķus, izvēršot diskusijas par mērķu pieņemamību un apstiprināšanu.
2. Standartos izvirzīto solījumu pircējiem ,, Garšīga un svaiga pārtika, īpaši piedāvājumi un izdevīgas cenas katru dienu Rimi veikalos’’ izvietot arī pircējiem pieejamā vietā, piemēram, pie informācijas plāksnes, Rimi mājas lapā internetā vai informatīvajā avīzē.
3. Lai varētu nodrošināt pilnvērtīgu pakalpojumu un kvalitatīvu preču pārdošanu klientiem, ir jāizstrādā nepieciešamā amatu struktūra katrai struktūrvienībai, atbilstoši veikala platībai, pircēju skaitam un apgrozījumam.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču plūsmas optimizācijas modeļi mārketinga aspektā SIA "Rimi Latvia"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/570581

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties