Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:527709
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
1.  Pienākumu deleģēšana    6
1.1.  Deleģēšanas jēdziens    7
1.2.  Deleģēšanas process    9
1.3.  Deleģēšanu kavējošie un veicinošie faktori    16
2.  Uzņēmumu vadītāju pienākumu deleģēšanas prasmes    24
2.1.  Pienākumu deleģēšanas nepieciešamības novērtējums    24
2.2.  Pienākumu deleģēšanas prasmes    28
3.  Ieteikumi deleģēšanas prasmju pilnveidošanai    40
  Secinājumi    42
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    44
  Pielikums    46
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Pienākumu deleģēšana nozīmē uzdot darbiniekiem izpildīt uzdevumus, pilnvarot viņus veikt šos uzdevumus, bet saglabājot savu atbildību par izpildes kvalitāti un rezultātu;
2. Pienākumu deleģēšanas mērķi ir: atbrīvot vadītāju no rutīnas darbu veikšanas, lai pievērstos tiešo pienākumu pildīšanai, lai paaugstinātu darbinieku kompetences līmeni un motivāciju, efektīvi atrisinātu uzdevumus, racionāli izmantotu materiālos un finansu resursus, uzlabotu uzņēmuma iekšējo kultūru, līdz ar to, deleģēšana ir nozīmīgs faktors uzņēmuma vadībā.
3. Vadītāji pārāk maz uzmanības pievērš darbinieku novērtēšanai, tādēļ vadītājiem jāizstrādā darbinieku motivēšanas sistēma.
4. Deleģēšanu kavējošie faktori ir, galvenokārt, neuzticēšanās darbiniekiem, darbinieku kompetences trūkums un pārliecība,ka tas aizņem pārāk daudz laika, tādēļ vadītājiem jāapzinās deleģēšanas sniegtās priekšrocības un jāveic darbinieku apmācība, lai paaugstinātu viņu kompetenci, tādā veidā arī veicinot vadītāja uzticēšanos darbiniekiem.
5. Par nepietiekamu prasmi deleģēt liecina darba laika trūkums, vaditāju nodarbošanās ar rutīnas darbiem, bieža darbinieku maiņa uzņēmumā, ar pkalpojumiem neapmierināti klienti.
6. Deleģēšanu veicinošie faktori ir: detalizēta darbinieku instruēšana par darba izpildes gaitu, veidu, pilnvarojuma robežām, darbinieku novērtēšana un motivēšana un darbinieku apmācība, kā arī deleģēšana, ievērojot vadības līmeņus, nepieļaujot, ka darbinieki atgriež pienākumu izpildi vadītājam.
7. Uzņēmumu vadītāji neapzinās, ka, ieguldot laiku darbinieku apmācībā un kontrolējot viņu veikumu sākuma stadijā, viņi paaugstina darbinieku patstāvības pakāpi, tādā veidā atbrīvojot savu darba laiku efektīvākai izmantošanai nākotnē, tādēļ vadītājiem jāveic darbinieku apmācības.
8. Vadītāji pārāk maz uzmanības pievērš darbinieku apmācībai, domājot, ka tas radīs lielas izmaksas, bet, patiesībā, darbinieku apmācību var veikt pats vadītājs, netērējot tam finansu resursus.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pienākumu deleģēšana - nozīmīgs faktors uzņēmuma vadīšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/527709

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties