Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,60 (16%)
Cena ar atlaidi*:
8,39
Pirkt
Identifikators:356815
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Personāla vadības pamatuzdevumi uzņēmumā    7
1.1.  Personāla motivēšana    7
1.2.  Atalgojums    12
1.3.  Personāla vadība un personāla mainība uzņēmumā    14
2.  A/S „airBaltic corporation” vides analīze    18
2.1.  A/S „airBaltic corporation” vēsturiskā attīstība    18
2.2.  A/S „airBaltic corporation” personāla sastāvs un vadība    21
2.3.  A/S „airBaltic corporation” darbinieku motivācija uzņēmumā    27
3.  A/S „airBaltic corporation” motivācijas sistēmas analīze    31
3.1.  Intervija par A/S „airBaltic corporation” motivācijas sistēmu    31
3.2.  Intervija par aviokompānijas „Ryanair” motivācijas sistēmu    33
3.3.  Interviju analīze    35
3.4.  Aptaujas anketu rezultātu analīze    37
3.5.  Aptaujas rezultātu secinājumi    56
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    60
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    62
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lai gan uzņēmumā un departamentos tiek veiktas regulāras aptaujas, pēc respondentu sniegtajām atbildēm var secināt, ka šāda anketēšana nedod rezultātus ilgtermiņā un darbinieku vēlmes netiek apmierinātas pilnībā.
2. A/S „airBaltic” nenodrošina saviem darbiniekiem motivāciju atbilstoši F. Hercberga divu faktoru teorijai, jo netiek apmierināti tādi higiēnas faktori kā – izpeļņa, attiecības ar vadību un drošības sajūta par nākotni.
3. Augstās darbinieku mainības iemesls ir darbavietas sezonalitāte, taču vidēji 2 darbinieki mēnesī pārtrauc darba attiecības zemās motivācijas dēļ.
4. Motivācijas vajadzības atšķiras dažādu kvalifikāciju darbiniekiem – vecākajiem stjuartiem un stjuartiem. Vecākajiem stjuartiem būtiskāka ir personīgās dzīves brīvība un atalgojums, kamēr stjuarti koncentrējas uz atalgojumu un atzinību no vadības un kolēģu puses.
5. Darbinieki ar mazu pieredzi (1 – 3 gadi) ir neapmierināti ar darba vietā esošo sasprindzinājuma un stresa līmeni, kamēr vecākie stjuarti ir apguvuši kā nestandarta situācijas risināt tā, lai neizjustu diskomfortu saspringtos brīžos.
6. Lai radītu darbiniekos stabilitātes sajūtu par nākotni, A/S „airBaltic” saviem darbiniekiem piedāvā plašas karjeras izaugsmes iespējas ne tikai departamentā, bet visā uzņēmumā.
7. Uzņēmums sniedz saviem darbiniekiem augstas klases apmācības, kas palīdz darbiniekiem attīstīties un pavērt sev ceļu uz ārvalstu aviācijas tirgu.
8. Papildus darba algai darbinieki saņem nemonetāros bonusus – lidojumu atlaides, atlaides kafejnīcās, veikalos, bezmaksas ēdināšanu darba laikā, transporta pakalpojumus, veselības apdrošināšanu, kā arī regulāras apmācības.
9. Lidojumu apkalpes atvaļinājumu garantijas ir ļoti neskaidras, kas veicina darbinieku neapmierinātību ar uzņēmuma administratīvo darbu.
10. Atalgojuma sistēma ir elastīga un tā sastāv no fiksētās un mainīgās daļas, kas atšķiras atkarībā no nolidotajām stundām, darba svētku dienās, kvalifikācijas, tiešo vadītāju novērtējuma.
11. Lai gan atalgojuma sistēma ir rūpīgi izstrādāta, lidojumu departamenta darbinieki uzskata, ka saņemtais atalgojums neatbilst paveiktajam darbam
12. Lidojumu departamenta darbinieki ir 100% apmierināti ar saviem darba kolēģiem, savukārt, tiešajam darba vadītājam ir problēmas komunikācijā ar saviem darbiniekiem, kas veicina neapmierinātību.
13. Daļa darbinieku ir apmierināti ar informācijas apriti uzņēmumā, jo ir izveidots iekšējais internets (Intranet), kurā tiek publicēta visa aktuālā informācija darbinieku vajadzībām, taču citi uzskata, ka šis informācijas resurss nav pietiekams, lai nodrošinātu darbinieku informētību.
14. Lai gan darbinieki izrāda nelielu neapmierinātību ar esošo motivācijas sistēmu, tie atzīst, ka ir apmierināti ar darba vidi un par paveikto darbu izjūt gandarījumu.
15. Par svarīgāko motivatoru darbinieki atzīst atalgojumu, taču tiek atzīts, ka tas šobrīd vairāk demotivē, nekā motivē, līdz ar to mazinās darbinieku vēlme veikt darbu pēc iespējas augstākā līmenī.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1324399
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Personāla motivēšanas sistēmas novērtēšana un pilnveide AS "AirBaltic corporation"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/356815

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties