Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:437985
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2017.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Kredīta būtība, veidi un atmaksas iespējas    7
1.1.  Kredīta būtība un funkcijas    7
1.2.  Kredītiestāžu izsniegto kredītu veidu raksturojums    12
1.3.  Nebanku izsniegto kredītu veidu raksturojums    16
1.4.  Kredīta cena un tā atmaksa    20
2.  Patērētāju kreditēšanas tirgus attīstībā Latvijā    24
2.1.  Izsniegto kredītu dinamikas analīze kredītiestādēs un nebanku sektorā    24
2.2.  Patērētāju ienākumu un izdevumu struktūras analīze    37
3.  Patērētāju kreditēšanas attīstības perspektīvas    45
3.1.  Patērētāju kreditēšanas pētījuma rezultātu analīze    45
3.2.  Kredītiestāžu un nebanku sektora nosacījumu salīdzinājums    58
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    66
  PIELIKUMS    71
  Aptaujas anketas paraugs    72
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
No pētijuma izriezt sekojoši secinājumi:
1. Kredīts ir naudas summa, ko kredīta devējs aizdot pārtērētājam uz laiku, par to piemērot komisijas maksu un aizdevuma procentus. Savukārt patērētājs šo aizdevumu izmanto labklājības celšanai, medicīnas pakalpojumu apmaksai, automašīnas iegādei vai citu neplānoto izdevumu segšanai.
2. Kredītvēsture, ko katrs patērētājs veido patstāvīgi, var sekmēt vai otrādāk ierobežot kreditēšanas pakalpojumu izmantošanu. Pozitīvās kredītspējas gadījumos, aizdevēji piešķir kredītu ar labākiem nosacījumiem, savukārt ja patērētājiem ir negatīvā kredītvēsture aizdevējs var atteikt kreditēšanas darījumu vai piešķirt samērā augstas procentu likmes.
3. Nebanku sektora dalībnieku skaits ir lielāks, tomēr kredītportfeļa apjomi ir ievērojami mazāk. Šāda veida atšķirība ir skaidrojama ar to kā banku sektors vairāk orientējās uz ilgtermiņa kredītiem un lielākiem kredīta apjomiem, kā piemēram kredīti mājokļa iegādei, būvniecībai vai remontam. Nebanku kreditētāju prioritāte ir kredīti mazākos apmēros un īsāku termiņu.
4. Banku kopējais kredītportfeļa apjoms mēreni samazinās, 2017.gada tā atlikums ir 5 178 miljoni eiro, attiecībā pret iepriekšējo gadu samazinājums sastāda mazāk nekā 1%. Turpretī nebanku aizdevēju kredītportfelis pakāpeniski pieaug, 2017.gadā pirmajā pusgadā sasniedzot vēsturiski lielāko atlikumu jeb 560 miljonus eiro.
5. Kredītiestāžu aizdevumu īpatsvars bez kavējumiem sastāda 96.49% no kopējā portfeļa, bet nebanku aizdevēju sektorā 84.73%, abos sektoros ir vērojama kavēto maksājumu īpatsvara samazināšanās.
6. 2017.gadā gadā kredītiestādes no jauna izsniedza 617 miljonus eiro, lielāko īpatsvaru no izsniegtiem kredītiem jeb 69% veidoja hipotekārie kredīti, darba autore uzskata kā 2018.gadā pieprasījums pēc šī aizdevuma veida pieaugs, jo tika ieviesta jauna Altum programma, kas atbalsta jaunos speciālistus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju kreditēšanas attīstības tendences Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/437985

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties