Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:686061
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Pārdošanas veicināšana – tās būtība un mērķi    10
1.2.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi un metodes    15
1.3.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz pircēju    19
1.4.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz starpniekiem    26
1.5.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz tirdzniecības personālu    28
1.6.  Produktu realizācijas veicināšanas pasākumu plānošana un īstenošana    30
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    33
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    33
2.2.  Pārdošanas veicināšana pasākumi uzņēmumā „Atletika”    37
2.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    54
2.3.1.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle    54
2.3.2.  Pārdošanas veicināšanas plāna budžets    58
  NOBEIGUMS    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Apkopojot veikto pārdošanas veicināšanas un tās veidu teorētisko nostādņu analīzi, autors secina:
1. Pārdošanas veicināšana ir attīstījusies un pilnveidojusies lielākoties tādēļ, ka arvien vairāk uzņēmumu būvē savu biznesu uz peļņas iegūšanu īsā laika periodā un viņiem ir nepieciešami tādi pasākumi, kas veicinātu pārdošanas apjoma palielināšanos un neprasītu daudz laika.
2. Pakalpojumu ņēmēji ir kļuvuši tik atkarīgi no pārdošanas veicināšanas pasākumiem, ka nepērk produktu, ja vien viņiem nepiedāvā kādu atlaidi vai balvu.
3. Pārdošanas veicināšanas pasākumu galvenā priekšrocība ir tā, ka tie rosina pircēju pamēģināt, bet trūkums – pircēji gaida izdevīgu pirkumu.
4. Pārdošanas veicināšanas paņēmienu efektivitāte būtiski palielināsies, ja šie paņēmieni tiks izmantoti kopā ar reklāmu.
5. Pārdošanas veicināšanas paņēmieni parasti darbojas īsu laiku, tāpēc tie ir jāizmanto izdevīgā laika periodā, piemēram, pirms svētkiem, pirms jaunas sezonas, preces dzīves cikla brieduma posmā utt.
6. Lai pārdošanas veicināšana būtu sekmīga, ir jāizstrādā programma tās īstenošanai neatkarīgi no tā, kāds veicināšanas paņēmiens ir izvēlēts.
7. Pārdošanas veicināšanas pasākumu ilgumam jābūt optimālam. Ja pasākums ir ļoti īss, tad daudzi pircēji vienkārši nepaspēj izmantot piedāvātos pasākumus, jo tobrīd viņiem varbūt nav vajadzības, naudas līdzekļu utml., bet, ja pasākums ieilgst, tad zūd veicināšanas efekts.
8. Lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus, jābūt labam apkalpojošajam personālam, kurš ir motivēts veikt savu darbu profesionāli. Teorija par pārdošanas veicināšanu ir rakstīta, var teikt, tikai par precēm un pārdošanu.
9. Uzņēmums „Atletika” pārdošanas veicināšanas pasākumus izmanto bieži, bet neefektīvi, neizmantojot to pilno potenciālu.
10. Uzņēmuma „Atletika” tiek rīkoti pārāk maz veicināšanas pasākumi, skatoties pēc konkurentu aktivitātēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties