Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:647453
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANNOTATION    4
  Анотация    5
  IEVADS    7
1.  PĀRDOŠANAS PROCESA TEORĒTISKAIS ASPEKTS    10
1.1.  Pārdošanas process    10
1.2.  Mārketings un pārdošanas darba organizēšanas struktūra    15
1.3.  Mazumtirdzniecības raksturojums    24
2.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA SIA “WLX” DARBĪBA UN ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS    31
2.1.  SIA “WLX” raksturojums    31
2.2.  SIA “WLX” finanšu rādītāju izvērtējums    35
2.3.  SIA “WLX” konkurentu novērtējums    43
3.  MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS PROCESA IZSTRĀDE UZŅĒMUMĀ SIA “WLX”    47
3.1.  SIA “WLX” pārdošanas process    47
3.2.  SIA “WLX” pārdošanas organizācijas darba modelis    57
3.3.  SIA “WLX” SVID analīze    60
3.4.  SIA “WLX” pārdošanas vadības procesa attīstības novērtējums    69
  SECINĀJUMI    74
  PRIEKŠLIKUMI    76
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    78
  PIELIKUMI    80
Darba fragmentsAizvērt

Mazumtirdzniecība ietver visas darbības preču un pakalpojumu pārdošanā tieši gala patērētājam personīgai, nekomerciālai lietošanai. Mazumtirdzniecība ietver mazumtirdzniecības organizācijas. Tāpat arī produkti, arī mazumtirdzniecības veikalu veidi iziet izaugsmes uz samazināšanas stadijas.
Katra uzņēmuma mērķis ir palielināt peļņu, bet to ir grūti izdarīt, nepiesaistot sev jaunus pircējus. Viens no uzņēmuma darbības pamatmērķiem ir esošo pircēju noturēšana un jaunu pircēju piesaistīšana. Tāpēc katrai uzņēmējdarbībai, lai tā būtu pēc iespējas veiksmīgāka, sava darbība būtu jāuzsāk ar pareizu, efektīvu, organizētu mārketinga darbības izpildes procesu, jo pirms darbības uzsākšanas katram uzņēmējam ir nepieciešams apzināties savu tirgu – ar ko tieši uzņēmums nodarbosies. Uzņēmuma veiksmīga darbība atkarīga no uzņēmēja spējām piemēroties tirgus apstākļiem, analizējot, izsverot uzņēmuma darbības efektivitāti un konkurētspēju. Attīstīta tirgus apstākļos ir nepieciešams ievērot pircēju rīcību attiecībā pret konkrēto preci vai pakalpojumu, jo katras uzņēmējdarbības procesa galamērķis ir pircējs ar savām vēlmēm, vajadzībām un šaubām.
Uzņēmumam ir jāfunkcionē tādā veidā, lai apmierinātu, apkalpotu un uzmanītu patērētāju vēlmes, gūstot maksimālu peļņu. Pēdējo gadu laikā kvalitātes nozīme konkurētspējīgās priekšrocības veidošanā ir ļoti palielinājusies. Daudzi uzņēmumi īpaši uzsver kvalitātes nozīmi un to, ka augstas kvalitātes sasniegšanu nevar vairs uzskatīt par vienīgo konkurētspējīgās priekšrocības sasniegšanas veidu. Daudzās nozarēs tā jau ir kļuvusi par nepieciešamību, lai izdzīvotu. Pakalpojuma kvalitāte ir pakalpojuma spēja veikt savas patērētāja funkcijas. Tos raksturo ilgmūžība, drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība, ātrums. Pakalpojuma kvalitātes līmenis var būt zems, vidējs, augsts un augstākais. Kvalitātes uzlabošana nodrošina ražotājiem iespēju cenu palielināt vairāk nekā palielināt ražošanas izmaksas.
Lai uzņēmums sekmīgi darbotos, nepieciešami augstas klases speciālisti vai profesionāli sagatavoti speciālisti. Darbs ar personālu sevī ietver darba tirgus izpēti, uzņēmuma personāla politikas veidošanu, personāla īstermiņa un ilgtermiņa plānošanu, personāla piesaistīšanu un izvēli, pieņemšanu darbā, personāla vadīšanu darba samaksas veidošanu un atlaišanu no darba. Uzņēmuma veiksmīga darbība atkarīga no uzņēmēja spējām piemēroties tirgus apstākļiem, analizējot, izsverot uzņēmuma darbības efektivitāti un konkurētspēju. Konkurētspējīgās priekšrocības ir viens no galvenajiem faktoriem, lai pieveiktu konkurentus. Reālā ekonomiskā dzīve pierāda, ka tirgus un konkurence ir galvenais mūsdienu ekonomikas attīstības mehānisms. Tirgus funkcionēšanas efektivitāte ir augstāka, ja aktīvāka ir konkurence un ja ir pēc iespējas labāki apstākļi tās izpausmei.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas procesu vadība mazumtirdzniecības uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/647453

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties