Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:273731
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.07.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojumu kvalitāte viesnīcu biznesā    5
1.1.  Viesnīcu kā tūrisma sektoru raksturojums    5
1.2.  Pakalpojumu kvalitātes kritēriji viesnīcās    6
1.3.  Klientu apkalpošanas kultūras izveide organizācija un tās nozīme    12
1.4.  Pakalpojumu kvalitātes loma viesnīcu uzņēmējdarbībā    15
1.5.  Pakalpojumu kvalitātes novērtēšanas metodes    16
2.  Pētījuma metodoloģija    23
3.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" darbības raksturojums    26
3.1.  Viesnīcas raksturojums    26
3.2.  Viesnīcas saimnieciskās darbības izvērtējums    28
4.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes analīze    30
4.1.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu sniegšanas procesa analīze    30
4.2.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" mārketinga vides analīze    32
4.3.  Sociālos medijos un rezervēšanas sistēmās atspoguļotais klientu vērtējums    37
4.4.  Klientu anketēšanas rezultātu analīze    38
4.5.  Uzņēmuma personāla viedokļa par pakalpojumu kvalitāti analīze    50
4.6.  Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas iespējas    51
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotā literatūra un avoti    58
  Pielikumi    60
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma aktualitāte
Augstas konkurences apstākļos izdevīgāku pozīciju iegūst tās viesnīcas, kuras primāri cenšas apmierināt patērētāju vēlmes. Veiksmīgas viesnīcas, lai sasniegtu ekonomisku izdevīgumu no savas darbības, nodrošina klientu vēlmju apmierināšanu un apmierina viņu sociālās vajadzības. Lai maksimāli realizētu šos mērķus, viesnīcas integrē savas darbībā jaunas tehnoloģijas, izstrādā jaunas personāla pārvaldīšanas metodes, un piedāvā jaunus pakalpojumus kompleksus, jo kvalitatīvā klientu apkalpošana ir svarīgs viesnīcas vadības elements.
Pētījuma aktualitāti pamato arī divi citi aspekti. Pirmais aspekts ir tajā, ka 2018. gadā par nozīmīgu tūristu piesaistes objektu ir kļuvuši spa pakalpojumi, kurus ir nepieciešams nodrošināt ar labu pakalpojuma kvalitāti un pieņemamām cenām dažādām patērētāju grupām. Otrs aspekts, kurš pamata pētījuma tēmas aktualitāti, pirmsdiploma prakses laikā konstatētais augstais negatīvo vērtējumu skaits viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA" sniegtajiem pakalpojumiem, kas norāda uz nepieciešamību veikt plašu pētījumu, lai noteiktu tik augstas neapmierinātības iemeslus un izvirzīt priekšlikumus, kā viesnīcai uzlabot situāciju.
Pētījuma mērķis – veikt "Hotel Jūrmala SPA" pakalpojumu kvalitātes izvērtēšanu un izstrādāt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas iespējas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1398631
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties