Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:682812
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 43 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    10
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  SIA Hieroglifs saimnieciskās darbības raksturojums    10
1.2.  Uzņēmuma finanšu rādītāju analīze    13
1.3.  Tirgus un konkurentu analīze    18
1.3.1.  Tirgus analīze    18
1.3.2.  Nozares vērtējums pēc Portera piecu spēku modeļa    20
1.3.3.  Uzņēmuma un tā konkurentu analīze    22
1.4.  Pakalpojumu un apkalpošanas kvalitātes analīze    27
1.4.1.  Pakalpojumu klāsta analīze    27
1.4.2.  Klientu apkalpošanas kvalitātes analīze    28
1.5.  Uzņēmuma klienti un to apkalpošanas svarīgākie aspekti    31
1.5.1.  Uzņēmuma klientu analīze    31
1.5.2.  Klientu apkalpošanas svarīgākie aspekti    33
2.  APRĒĶINU DAĻA    36
2.1.  Jauna pakalpojuma izveide: Pārrobežu kultūras un mārketinga konsultācijas    36
2.2.  Virzīšanas pasākumi    42
2.2.1.  Virzīšanas pasākumi tulkošanas pakalpojumu popularizēšanai    42
2.2.2.  Virzīšanas pasākumi valodu kursu popularizēšanai    48
2.2.3.  Virzīšanas pasākumi starpkultūru konsultāciju popularizēšanai    51
2.3.  SEO pasākumu veikšana    53
2.3.1.  SEO optimizācijas pasākumu veikšana uzņēmuma mājaslapai    53
2.3.2.  SEO optimizācijas pasākumi valodu kursu atslēgvārdiem    60
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    64
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    74
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    77
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pirmajā daļā veicot uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojumu, tirgus un konkurentu analīzi, uzņēmuma finanšu rādītāju un uzņēmuma pakalpojumu un klientu analīzi, autors izvirzīja vairākus secinājumus.
Šobrīd Latvijā ir reģistrēti 678 komersanti, kas reģistrējuši savu pamatdarbību vai ar NACE klasifikatora kodu: 74.30. Pēdējo astoņu gadu laikā, konkurence šajā nozarē ir krasi pieaugusi. 2013. gadā salīdzinājumā ar 2005. gadu, uzņēmumu skaits ir palielinājies 3,7 reizes.
Kopumā Latvijā tulkošanas jomā darbojas 90% mazo uzņēmumu, vidēji vienā uzņēmumā 2013. gadā nodarbinot 1,8 personas. Tirgū tas rada lielu sadrumstalotību, tādēļ kopējā tirgus struktūrā, Hieroglifs sniegto pakalpojumu vērtība 2013. gadā sastāda tikai 0,62% no kopējās tirgus sniegto pakalpojumu vērtības.
Lielākie tirgus spēlētāji patstāvīgi cenšas samazināt konkurenci, uzspiežot savu cenu politiku, kas liek nelielajiem uzņēmumiem strādāt pašizmaksas līmenī vai arī ar zaudējumiem noteiktās valodu kombinācijās. Tādēļ lielākā daļa no uzņēmuma finanšu rādītājiem ir samazinājušies un atrodas kritiski zemā līmenī, salīdzinot gan ar iepriekšējiem gadiem, gan ar nozares vidējiem rādītājiem.
Uzņēmumam juridisko personu apkalpošana ir daudz izdevīgāka, jo pasūtījumu apjoms ir daudz lielāks un to plūsma daudz stabilāka, ar nelielu sezonalitātes izpausmi – tuvojoties vasaras sezonai, darbu apjoms samazinās. Tādēļ uzņēmums savu darbību galvenokārt koncentrē uz juridiskām personām – 2013. gadā 86.7% no visiem apkalpotajiem klientiem bija tieši juridiskas personas.
Fizisku personu apkalpošanā ir novērojama izteikta sezonalitāte – pasūtījumu apjoms pieaug, tuvojoties vasaras sezonai. Tādēļ vasaras periodā šim tirgus sektoram uzmanība tiek pievērsta daudz vairāk, aktīvāk izstrādājot jaunas mārketinga aktivitātes.
Tā kā pakalpojums ir netaustāms, tad pircēja subjektīvais viedoklis ir ļoti svarīgs faktors lēmuma pieņemšanas procesā. Piesaistot biznesa klientus, mārketinga aktivitātēm ne vienmēr jābūt izklaidējošām vai vizuāli iespaidīgām, galvenais ir ziņas satura kvalitāte.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojuma uzņēmuma klientu piesaistīšanas projekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/682812

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties