Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:818836
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    12
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    15
1. 1.  Uzņēmuma darbības efektivitāte, imidžs un tā ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju    15
1.1.1.  Izcelsmes daba un uzņēmuma imidža jēdziens    15
1.1.2.  Objekti un uzņēmuma imidža formēšanas elementi    21
1.1.3.  Uzņēmuma imidža formēšanas pamatposmi    24
1.2.1.  Patēriņa gaidīšanas pētījuma aktualitāte    29
1.2.2.  Nepārtrauktas skalas    30
1.2.3.  Diskrētas reitingu skalas    31
1.2.4.  Atšķirību īpatnības starp nepārtrauktām un diskrētām reitingu skalām    34
1.2.5.  Diskrētas reitingu skalas un to atšķirīgās īpatnības    36
2.  Pētījumu un aprēķinu daļa    40
2.1.  Suņu frizētavas „Heppi” uzņēmējdarbības analīze    40
2.1.1.  Uzņēmuma un tā saimnieciskās darbības raksturojums    40
2.1.2.  Uzņēmuma struktūra    41
2.1.3.  Uzņēmuma «Heppi» darbības finansiāla analīze    42
2.1.4.  «Heppi» salona imidža mērījums    53
2.1.5.  Imidža vērtēšanas laikā saņemto rezultātu analīze    60
2.2.  Pasākumu izstrādāšana par “Heppi” salona imidža paaugstināšanu ar uzņēmuma darba efektivitātes paaugstināšanas mērķi    62
2.2.1.  Reklāmas kampaņas izstrādāšana    62
2.2.2.  Reklāmas līdzekļu izvēle    63
2.2.3.  Saņemto rezultātu analīze    71
  NOBEIGUMS    76
  Pielikums 1    79
Darba fragmentsAizvērt

Jebkura uzņēmuma ilgstošo komerciālo veiksmi nosaka ienākumu stabilitāte no ražotās produkcijas (pakalpojumu) realizācijas. Komerciālā veiksme ir prasme konkurences apstākļos panākt, lai pircēji dotu priekšroku tieši šā uzņēmuma produkcijai. Stabilu komerciālo veiksmi lielā mērā veicina arī uzņēmuma pozitīvais tēls.
Dažādām sabiedrības grupām tēlu veido dažādi, tāpēc šo grupu vēlamā rīcība, kura ir saistīta ar uzņēmuma darbību, var atšķirties.
Pētījuma problēma: uzņēmuma uzņēmējdarbības efektivitātes pazemināšanās.
Pētījuma mērķis: izstrādāt pasākumus, vērstus uz uzņēmuma tēla uzlabošanu.
Pētījuma uzdevumi:
uzņēmuma tēla būtības un lomas noteikšana;
uzņēmuma darbības pakalpojumu tirgus analīze;
pētīšanas metožu noteikšana;
patērētāju gaidu novērtēšana;
faktoru, kuri nosaka salona «Heppi» imidžu, novērtēšana;
tēla ietekmes uz izmantoto pakalpojumu apjomu un patērētāju apmierinātību noteikšana;
patērētāju preferenču, izmantojot friziera un higiēnista pakalpojumus, pētīšana;
mērīšanas skalu izmantošana ar mērķi novērtēt, ko patērētāji sagaida no salona «Heppi», un iegūto rezultātu analīze;
patērētāju ilgtermiņa lojalitātes attiecībā uz doto firmu noteikšana (kādā mērā nosaka apmierinātības līmeni).
Viens no svarīgākajiem organizācijas vispārējās uztveres un novērtējuma aspektiem ir iespaids, kuru organizācija atstāj, vai, citiem vārdiem, imidžs (tēls). Imidžs ir organizācijas tēls cilvēku apziņā.
Konkrētā pētījuma objekts ir Ventspils suņu frizētava-salons „Heppi”. SIA „Heppi” izveidota 2004. gadā. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Heppi” atrodas Kuldīgas ielā 23-31, Ventspilī. Organizācijas mērķi ir sniegt pilnīgākus un kvalitatīvākus friziera, kosmetologa un higiēnista pakalpojumus. Lai arī cik nevainojams liktos kompānijas imidžs, nepārtraukti jāstrādā pie tā veidošanas. Lietderīgi veikt pētījumus, ņemot vērā visus faktus, kas attiecas uz doto organizāciju.
Piedāvāto pakalpojumu mērķis ir paplašināt tirgu, saņemt klientūru, kas pozitīvi ietekmē apgrozījumu un peļņu.
Organizācijas dokumentos ir noformulēta tās darbības pamata koncepcija, balstoties uz kuru tiek veiktas visas aktivitātes un jaunievedumi.
Firma veic atskaites par notiekošo lietvedības, grāmatvedības un statistikas jomā atbilstoši pastāvošajai likumdošanai, kā arī atbild par atskaišu ticamību.
Firmā ir Reģistrācijas dokuments, kas liecina par firmas pastāvēšanu, Nolikums, sanāksmes protokols, nodokļu maksātāja apliecība.
Finanšu analīzes pamatā ir dati no uzņēmuma bilances, kas nodota Latvijas Valsts ieņēmumu dienestā laika periodā no 2004. līdz 2007. gadam. Īstermiņa saistības un apgrozījuma līdzekļi ātri pieauga 2004. gadā.
Izanalizējot peļņas un zaudējumu aprēķinus, var izanalizēt arī pamata rādītājus, to izmaiņas un izmaiņu iemeslus.
2007. gadā apgrozījums manāmi samazinājās. Tas notika tāpēc, ka Ventspilī mainījās ekonomiskā situācija. Var arī atzīmēt, ka apgrozījums ne īpaši ietekmē peļņu: 2007. gadā tās līmenis gandrīz neizmainījās, salīdzinot ar 2006. gadu.
Salona „Heppi” problēmas raksturojums: kādas pārmaiņas ir nepieciešamas firmas administratīvajā politikā, kas pozitīvi ietekmētu iedzīvotāju apkalpošanas kvalitāti un metodes? Kādi pasākumi jāveic, lai piesaistītu klientus? Sakarā ar patērētāju preferenču maiņu, saistītu ar šā salona pakalpojumu izmantošanu, radās nepieciešamība savākt datus par salona „Heppi” imidžu.
Pētījuma objekts ir salona „Heppi” imidža mērīšana ar aptauju, veiktu ar mērīšanas diskretīvo reitinga skalu, palīdzību.
Pamata metodoloģiskā pieeja, kas izmantota dotajā darbā, ir nepieciešamo datu apkopošana.
Izvirzītas hipotēzes nepieciešams apstiprināt vai atsaukt ar sekojošu metožu palīdzību:
1.pamata un potenciālo firmas klientu anketēšanu, izmantojot dalīšanas skalās metodi ar diferenciālās semantiskās skalas palīdzību;
2.pamata patērētāju aptauju, kritēriju novērtējumu ar dalīšanas skalās metodi, proti, izmantojot Laikerta modificēto skalu;
3.datu analīzi, apkopotās informācijas nozīmes noteikšanu un anketu apstrādi, izmantojot semantiskās diferenciācijas metodi, vājo un stipro kompānijas pušu atklāšanu;
4.atsevišķo atribūtu relatīva nozīmīguma noteikšana un atsevišķo produktu (pakalpojumu) novērtējuma rezultātu iegūšana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojuma uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/818836

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties