Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:217983
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 43 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Muitošanas pakalpojumu raksturojums    9
1.1.  Pakalpojuma būtība, īpašības un klasifikācija    9
1.1.1.  Pakalpojums    9
1.1.2.  Pakalpojumu īpašības    12
1.1.3.  Pakalpojumu segmentācija    15
1.1.4.  Pakalpojuma jēdziens Latvijas likumdošanā    18
1.1.5.  Muitas brokera pakalpojumi    19
1.2.  Muitas loģistika    21
2.  Muitošanas pakalpojumu kvalitātes analīze    26
2.1.  Muitošanas informācijas raksturojums    26
2.1.1.  Muitas deklarācija un tās veidi    26
2.1.2.  Muitas deklarācijas iesniegšanas kārtība    28
2.2.  Muitošanā pielaisto kļūdu raksturojums    29
2.3.  Muitas procedūras – ‖Preču izvešana pārstrādei‖ kļūdu ietekmes analīze    37
2.4.  Muitas brokeru darbības uzraudzība    46
2.4.1.  Muitas brokeru darbības uzraudzība Eiropas Savienībā    46
2.4.2.  Muitas brokeru darbības uzraudzība pasaulē    54
3.  Muitas procesa kvalitātes uzlabošanas metodes    63
3.1.  Muitas pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas principi    63
3.2.  Muitas brokeru licencēšanas, uzskaites un uzraudzības ieviešana Latvijā    65
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    72
  Pielikumi    76
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
No maģistra darbā veiktajiem pētījumiem autore izdarīja sekojošus secinājumus: 1. Pakalpojumu sniegšana ir viena no plašākajām uzľēmējdarbības nozarēm. Pēdējo gadu laikā pakalpojumu tirdzniecība ir augusi straujāk nekā preču tirdzniecība. Eiropas Savienībā pakalpojumi ir visdinamiskākā saimnieciska darbība, kas nodrošina aptuveni 75% no iekšzemes kopprodukta.
2. Pakalpojumu kvalitāte ir mainīga, visbiežāk, tas ir saistīts ar darbinieku kvalifikāciju, nepietiekamam zināšanām un personāla apmācību, konkurences trūkumu kādā no jomām, informācijas un komunikācijas trūkumu;
3. Pakalpojumu kvalitātes mainīgums var tikt kontrolēts ar pakalpojumu sniegšanas standartu izstrādi, kas ir klientu apkalpošanas noteikumu izpilde, kuri tiek piemēroti, lai garantētu visu veicamo operāciju kvalitātes līmeni. Muitas brokeru sniegtajos pakalpojumos, tas ir procesu apraksti;
4. Pakalpojumus iedalījums profesionālajos un neprofesionālajos pakalpojumos liecina par to, ka vienu pakalpojumu sniegšanai nav nepieciešamas speciālas zināšanas, bet citu pakalpojumu sniegšanai ir nepieciešamas zināšanas konkrētajā joma, kura tiek sniegti pakalpojumi. Muitas brokera pakalpojumi ir profesionālie pakalpojumi;
5. Kopš 2016. gada 5. jūlijā Latvijas likumdošanā vairs nav paredzēta muitas brokeru ‖kontrolēšana‖. Muitas brokeru darbība Latvijā netiek uzraudzīta un kontrolēta, līdz ar to netiek kontrolēta un uzraudzīta sniegto pakalpojumu kvalitāte, kā arī pakalpojumu sniedzēji;
6. Viens no muitas loģistikas uzdevumiem ir muitas procedūru optimizācija, ľemot vērā to, ka par procesu optimizāciju ir atbildīgi muitas dienesti un tie ir saistīti ar muitas formalitāšu kārtošanu no tā izriet, ka muitas deklarācija ir muitas loģistikas posms.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1390497
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties