Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:969475
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga vadība mūsdienu tirgus apstākļos    8
1.1.  Mārketings, tā būtība un pamatprincipi    8
1.2.  Mārketinga vadības pamatkoncepcijas    16
1.3.  Pakalpojumi un to īpatnības    22
1.4.  Banku bizness    24
2.  Mārketinga darbības AS BIGBANK Latvijas tirgus apstākļos    26
2.1  AS BIGBANK darbības analīze    26
2.2  Pakalpojumu veidi    31
2.3  Konkurences analīze    37
2.4  SWOT analīze    43
3.  Mārketinga stratēģijas izstrādāšana    54
3.1  BCG matrica    54
3.2  Mak-Kensi matrica    56
3.3  Anketēšana    60
  Secinājumi    65
  Priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    70
  Galvojums    72
  Vērtējums    73
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings – tā ir uzņēmuma ražošanas un realizācijas darbības organizācija un vadības sistēma, tirgus izpēte, lai izveidotu un apmierinātu pieprasījumu pēc produktiem un pakalpojumiem, un gūtu peļņu.
Terminā „mārketings” speciālisti iekļauj divējādu nozīmi: tā ir viena no vadības funkcijām, un veselu vadības koncepciju tirgus attiecību apstākļos.
Kā vadības funkcijai, mārketingam ir ne vairāk un ne mazāk nozīmes par jebkuru darbību, kas saistīta ar finansēm, ražošanu, zinātniskiem pētījumiem.
Kā vadības (biznesa filozofijas) koncepcija mārketings pieprasa, lai uzņēmums izskatītu patēriņu kā «demokrātijas» procesu, kurā patērētājiem ir tiesības "balsot" par viņiem nepieciešamo produktu ar savu naudu. Tas nosaka uzņēmuma panākumus un ļauj optimāli apmierināt patērētāja vajadzības. [3,85]
Mārketings ir kas vairāk nekā tikai preču un pakalpojumu kustība tirgū. Piespiest klientu iegādāties to, ko var piedāvāt uzņēmums ir noieta uzdevums. Ar mārketinga palīdzību kompānija ir spiesta darīt to, kas ir nepieciešams patērētājam. Mārketings ir divpusējs process, kas balstās uz ražošanas spēka un patērētāja kopsakarību.
Tādējādi mārketings - ir izstrādājumu un pakalpojumu, cenu politikas plānošanas un vadības process, veicinot preces virzību pie patērētāja un noietu, lai tādā veidā sasniegtu daudzveidība apmierinātu gan atsevišķus indivīdus, gan organizācijas vajadzības. [1,52]
Var izdalīt sekojošus mārketinga pamatprincipus:
1. Rūpīga vajadzību, stāvokļa un pieprasījumu dinamikas un tirgus konjuktūras uzskaite, pieņemot ekonomiskus lēmumus.
Problēma ir tā, ka patērētāji bieži nezina, ko tieši viņi vēlas. Viņi vēlas tikai pēc iespējas labāk un ātrāk atrisināt savas problēmas. Tādēļ viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir saprast, ko vēlas patērētāji.
2. Radīt nosacījumus, lai ražošanu maksimāli pieskaņotu tirgus prasībām, noieta struktūrai (nevis pamatojoties uz īstermiņa peļņu, bet uz ilgtermiņa perspektīvu).
Mūsdienu mārketinga koncepcija balstās uz to, lai visi uzņēmuma darbības veidi, balstītos uz patērētāju pieprasījumu zināšanām un to perspektīvām izmaiņām. Bez tam viens no mārketinga mērķiem ir pircēju neizpildāmo prasību atklāšana, lai orientētu ražošanu šo pieprasījumu apmierināšanai. Mārketinga sistēma nostāda preču ražošanu funkcionālā atkarībā no pieprasījumiem un pieprasa ražot tāda sortimenta un daudzumu preces, kādas nepieciešamas patērētājam. Kad 1776.gadā Ādams Smits teica, ka patēriņš ir vienīgais galīgais ražošanas mērķis, viņš faktiski domāja par to, kas vēlāk tika saukts par mārketingu. [10,87]
Realizējot mārketinga koncepciju saimniecības jautājumu pieņemšanā, centrs tiek pārbīdīts no uzņēmuma ražošanas daļas līmeņa uz līmeni, kas jūt tirgus pulsu. Mārketinga dienests ir uzņēmuma smadzeņu centrs, tas apstrādā informāciju, kas nāk no tirgus un no uzņēmuma ražošanas līmeņiem, pieņem lēmumus, pamatojoties uz informācijas analīzi, lemj jautājumus par tās vai citas preces ražošanas nepieciešamību, rentabilitāti, lietderību.
3. Ietekme uz tirgu, pircēju ar visu pieejamo līdzekļu palīdzību, pirmkārt ar reklāmu. [7,46]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģiju pamatojumi un pētījumi a/s "BigBank" Latvijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/969475

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties