Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:462962
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Abstract    5
  Ievads    7
1.  Mūsdienu biznesa stratēģiska mārketingu administrācija    10
1.1.  Stratēģija – vispārējs pārskats    10
1.2.  Konkurence    12
1.1.  att. Konkurences priekšrocības panākuma secīgums [11.,163]    13
1.3.  Mārketingu pētījumu sistēma    16
  Iekšējas atskaites sistēma    17
1.4.  Tirgus segmentēšana    19
1.5.  Mārketingu pētījumu būtība    24
1.6.  Aptauja    26
1.7.  Fokusgrupa    26
1.8.  Stratēģiskā plānošana    28
2.  SIA „Kosmolats” mārketingu stratēģijas izstrādāšana Latvijas tirgus nosacījumos    32
2.1.  SIA „Kosmolats” un tās raksturojumi    32
2.2.  AS Koncerns «KAĻINA» darbības analīze Krievijas tirgū    35
2.3.  Konkurentu tirgus studēšana    39
2.4.  SIA „Kosmolats” ievērojamāko konkurentu finansiāli-ekonomiskā analīze Latvijas tirgū    41
2.6.  Mēģinājuma aptauja    49
2.7.  Aptaujas rezultātu analīze    50
2.8.  Fokusgrupu darba analīze    62
2.9.  Salīdzinošā konkurētspējas analīze    68
2.9.1.  Uzņēmuma konkurentu salīdzinošā analīze pēc galveniem novērtējuma kritērijiem    68
2.9.2.  SWOT analīze    71
2.9.3.  Konkurences spēka novērtējums    75
2.9.4.  MakKinsi    78
2.9.5.  Boston Consulting Group (BCG) matrica    80
2.9.6.  Ansoffa Matrica– «Prece - tirgus» [18.,114]    81
  Secinājumi un priekšlikumi    85
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    90
  GALVOJUMS    92
Darba fragmentsAizvērt

Šis darbs ir veltīts uzņēmuma mārketingu attīstības problēmai. Darba nosaukums ir „Mārketinga stratēģijas izveidošana kas bāzēta uz SIA „Kosmolats” piemēra Latvijas tirgus apstakļos”, un pilnībā atbild visām nepieciešamām prasībām, liktajiem mērķiem un uzdevumiem, kuri tiek risināti darbā.
Darbs ir izveidots uz reāli eksistējošā uzņēmuma pētījuma. Tās nosaukums ir SIA „Kosmolats” un tas ir Krievijas koncerna «KAĻINA» oficiālias pārstāvis Latvijā. Šis koncerns ir lielākais parfimērijas, kosmētikas un sadzīvju ķīmijas ražotājs Krievijā. Dotajā darbā tiek izpētīta viena no koncerna ražošanas nozarēm Latvijas teritorijā - līdzekļi sejas ādas kopšanai.
Temata aktualitāte. Temats ir aktuāls tāpēc, ka Latvija pašlaik integrējas Eiropas Savienībā, līdz ar to Eiropā ražoto preču tirdzniecība kļūst vieglāka. Eiropas precēm tiek ieviesti merēni likumi un atvieglojumi, kamēr tie paši likumi kļūst stingrāki pēcpadomju valstu importētām precēm. Produkts kas tiek izpētīts dotajā darbā, ir Krievijā ražots, un autors cenšas izmēģināt koģirēt uzņēmuma darbību, lai tā kļūtu vēl konkuretspējīgāka.
Darba mērķis. Izpētīt uzņēmuma darbību Latvijas tirgū un vadoties pēc saņemtajiem datiem izstrādāt un pilnveidot mārketinga stratēģiju ar mērķi palielināt uzņēmuma tirgus daļu.
Uzdevumi:
1.Noskaidro uznēmuma raksturojumus un noskaidrot uznēmuma problēmu;
2.Salasīt un analizēt literatūru;
3.Izpētīt konkurentu tirgu;
4.Pārtaisīt nozares finansiālo analīzi;
5.Veikt nozares konkurentu finansiālo analīzi;
6.Veikt izmēģinājuma aptauju;
7.Veikt markētinga pētījumu (aptauju);
8.Uz iegūto datu pamata veikt darbu ar fokusgrupu;
9.Analizēt darba ar pircējiem rezultātus;
10.Veikt SIA „Kosmolats” konkurentspēju Latvijas tirgū;
11.Veikt konkurentu salīdzinājuma analīzi;
Pirmajā daļā tiek izklāstīts viss darbam nepieciešamais teorētiskais materiāls. Uz šī teorētiskā materiāla bāzes tiks izpildīta darba praktiskā daļa. Tiks izskatīti arī mārketinga pārvaldes jautājumi mūsdienu biznesa apstākļos un daži SIA „Kosmolats” interesējošie jautājumi par stratēģijas izstrādi un tālāko ieturēšanu.
Praktiskā daļa satur:
Mātes uznēmuma, kas atrodas Krievijā, darbības apraksts, kā arī produkcijas izplatītāja Latvijas tirgū darbības apraksts.
SIA „Kosmolats”finansiālo rādītāju analīze un to salīdzinājums to ar divu lielāko konkurējošo uznēmumu finansiāliem koeficentiem
Konkurentu tirgus pētīšana ar galveno konkurentu un to galveno priekšrocību aprakstu.
Aptauja, kas ietver sevī izmēģinājuma aptauju (2 anketas). Izmēģinājuma aptauja, kā parasti, palīdz uztaisīt anketu, kas atbildēs visām pētnieka prasībām. Aptaujas rezultāti tiek prezentēti ar diagrammu palīdzību, un katrs punkts ietver sevī rezumējumu, kas skaidro situācijas, kurā atrodas uznēmums, cēloņus, un rīcību, kas jāizdara, lai uzlabotu situāciju, piemērus Tika aptaujāti 300 cilvēki, kas ir diezgan labs rezultāts.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −37,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1306870
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga stratēģijas izveidošana, kas bāzēta uz SIA "Kosmolats" piemēra Latvijas tirgus apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/462962

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties