Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:117755
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Mārketinga vide    7
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.1.1.  Uzņēmuma vēsture    9
1.1.2.  SIA „ESMANA” produkts    9
1.2.  Makrovides raksturojums    10
1.2.1.  Demogrāfiskā situācija valstī    11
1.2.2.  Sociālekonomiskie faktori    12
1.2.3.  Kultūras un izglītības faktori    15
1.2.4.  Politiski-tiesiskie faktori    17
1.2.5.  Zinātnes un tehnoloģijas faktori    18
1.3.  Konkurenti    18
1.4.  Starpnieki    22
2.  Tirgus raksturojums un segmentācija    24
2.1.  Tirgus raksturojums    24
2.2.  Segmentēšana    25
3.  SVID analīze    29
4.  Mārketinga mērķi    32
5.  Mārketinga stratēģijas    34
6.  Mārketinga plāns    37
6.1.  Cena    39
6.2.  Virzīšana tirgū    41
6.3.  Vieta    45
6.4.  Produkts    46
6.5.  Mārketinga budžets    50
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Darba fragmentsAizvērt

2011. gadā janvārī, salīdzinot ar 2010. Gada janvāri pārtikas preču apgrozījums sarucis par 2.1%, tā liecina Centrālas statistikas dati. Jau pērn bija vērojama situācija, ka pārtikas un citu pirmās nepieciešamības preču pārdošanas apjoms saglabājās gandrīz nemainīgs. Raugoties tīri uz datiem, tas galvenokārt skaidrojams ar ienākumu nevienlīdzību: lielai daļai iedzīvotāju ienākumi un pirktspēja ir pat mazinājusies.
Tirgus signāli vēsta, ka uz nodokļu palielinājuma rēķina veiktas valsts budžeta konsolidācijas fona iedzīvotāju piesardzība ir augusi. Uz kādiem impulsīvākiem pirkumiem to provocē tikai attiecīgā produkta cenu kāpuma gaidas, atbilstoši pirktspējai iegādājoties vairāk cukura, degvielas vai pat automobili. Kamēr dienas kārtībā būs pirktspēju mazinoši nodokļu grozījumi, neveicot nozīmīgus pārkārtojumus valsts budžeta izdevumu sadaļā, tikmēr būtiskas pozitīvas pārmaiņas nozarē būs maz ticamas. Šobrīd pircēji ieņēmuši nogaidošu pozīciju un norises ap budžeta konsolidāciju vēro kā skatītāji teātra izrādi bez programmiņas – neizprotot, cik cēlienu īsti ieplānots un kurā brīdī jāaplaudē [Bičevska A., 2010].
Izejot no dotas informācijas var secināt, ka mazs uzņēmums, tāds kā SIA „ESMANA” īpaši cieš no tirgus negatīvam izmaiņām. Samazinās pircēju skaits līdz ar to samazinās arī pārdošanas apjoms un ienākumi. Tāpēc nepieciešams cītīgi strādāt pie pircēju piesaistes iespējam nevis sēdēt ar salocītām rokām, šajā jautājumā var līdzēt cītīgi izstrādāts mārketinga plāns, kas stimulētu pircējus.
No sākuma autore gribētu pieminēt izcila starptautiskā profesora mārketingā F. Kotlera citātu no grāmatas „Kotlers par mārketingu“-„Kāds ir teicis: “Ja jums neveicas plānošanā, jūs plānojat neveiksmi.“...mārketinga plānošana nav nekas pārāk jautrs. Tā prasa laiku...Taču plāns mums ir nepieciešams... Viņiem ir jādomā par to, kas ir noticis, kas notiek un kas varētu notikt.“[Kotlers F.,2007, 200.lpp].
Vajag atzīmēt, ka plāns ļauj novērtēt mārketinga resursus un iespējas. Mārketinga plānošanas uzdevums ir atrast un izmantot ikvienu iespēju, kā nostiprināt uzņēmumu. Ar mārketinga plāna izstrādes palīdzību var noskaidrot potenciālās problēmas un šķēršļus, līdz ar to var plānot efektīvu šķēršļu pārvarēšanu. Jebkuram uzņēmumam starptautiskam, lielam, vidējam vai pat mazam ļoti svarīgi izanalizēt un novērtēt, kas notiek uz doto brīdī tirgū, noteikt tieši savu pircēju, klientu, jo tikai tad uzņēmums spēs saprast vai viņam ir izredzēs un kādas tās ir tirgū. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −43,28 €
Materiālu komplekts Nr. 1245231
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāna izstrāde SIA "Esmana"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/117755

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties