Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:234344
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  SIA ”Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vide    6
1.1.  SIA ”Reval Hotel Rīdzene” iekšējā vide    6
1.2.  SIA ”Reval Hotel Rīdzene” ārējā vide    13
1.2.1.  Makrovides faktori    13
1.2.2.  Pieprasījums    17
1.2.3.  Konkurence    21
1.2.4.  Starpnieki    25
1.2.5.  Kontaktauditorijas    25
1.2.6.  SVID analīze    26
2.  SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    29
2.1.  Mārketinga mērķi    29
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    30
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    37
3.  SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga komunikāciju programma    39
3.1.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    40
3.2.  Tiešā mārketinga aktivitātes    42
3.3.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    43
3.4.  Reklāmas plāns    45
3.4.1.  Reklāmas sludinājuma mērķi, veidi, funkcijas un objekti    45
3.4.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    46
3.4.3.  Mediju stratēģija un taktika    47
3.4.4.  Reklāmas makets    49
3.5.  Mārketinga komunikāciju budžets    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisms ir viens no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un ir liela nozīme ekonomiskās attīstības un nodarbinātības jomā. Tūrisms ir viens no lielākajiem eksporta ienākumu avotiem, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Latvijā tūrisma nozare attīstas, bet vēl nav sasniegusi savus maksimālos rādītājus. Latvija ir lielas tūrisma attīstības iespējas, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai. Rīgai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums. Rīga atrodas pašā centrā starp Baltijas valstīm. No Rīgas daudzi cilvēki dodas talāk, piemēram, uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju – pilda tranzītpilsētas funkcijas.
Reval Hotels ir lielākā viesnīcu ķēde Baltijas valstīs. SIA “Reval Hotel Rīdzene” ir vienīgā pieczvaigžņu viesnīca Reval Hotels viesnīcu ķēdē. SIA „Reval Hotel Rīdzene” ir guvusi atzinību kā Latvijas vadošā biznesa viesnīca. Viesnīca jau vairākus gadus sekmīgi darbojas tūrisma nozarē un gūst labu peļņu. Labās peļņas dēļ Reval Hotel Rīdzene var veltīt lielus līdzekļus mārketinga darbību finansēšanai. Viesnīcai ir plašs pakalpojumu klāsts un darbojas vairākos tirgus segmentos.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vidi, noteikt mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, tā rezultātā izveidot mārketinga komunikāciju programmu. Lai sasniegtu darba mērķi ir jāveic vairāki uzdevumi:
1.Jāizpēta SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vide, lai noteiktu uzņēmumu ietekmējošos labvēlīgos un nelabvēlīgos faktorus.
2.Jānosaka mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, lai varētu noteikt kopējās vadlīnijas pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar uzņēmuma mērķiem.
3.Izstrādāt plānu kā, kad un kur īstenot mārketinga komunikāciju aktivitātes.
4.Izvirzīt secinājumus par SIA „Reval Hotel Rīdzene” mārketinga vidi, mārketinga komunikāciju mērķiem un stratēģijām, mārketinga komunikāciju programmu un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma tālakai sekmīgai darbībai.
Tiks izmantotas statistiskās analīzes metodes, relatīvā metode, faktoru noteikšanas metode, mārketinga metode Bostonas matrica, tabulu metode. Pētījuma periods būs no 2005. gada līdz 2009. gadam. Tāds pētījuma periods izvēlēts tādēļ, lai gūtu pilnīgu informāciju par Reval Hotel Rīdzene darbību. Plānošanas periods būs 2010. gads. Pētījuma avoti ir vispārejā un speciālā literatūra valsts statistiskie dati, Reval Hotel Rīdzene nepublicētie materiāli, interneta resursi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −41,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1306876
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Reval Hotel Rīdzene"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/234344

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties