Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,42 (19%)
Cena ar atlaidi*:
6,07
Pirkt
Identifikators:687481
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2003.g. - 2004.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  ANALĪTISKĀ APRAKSTA DAĻA    8
1.1.  Mārketinga kompleksa būtība, nozīme    8
1.2.  Mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze    13
1.2.1.  Mārketinga mikrovide    14
1.2.1.1.  Pircēji    14
1.2.1.2.  Konkurenti    16
1.2.1.3.  Piegādātāji    19
1.2.2.4.  Starpnieki    19
1.2.2.  Mārketinga makrovide    21
1.2.2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    21
1.2.2.2.  Kultūras un izglītības faktori    22
1.2.2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    22
1.2.2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    23
1.2.3.  SWOT analīze    24
1.3.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    25
1.4.  Tirgzinības programma    28
1.4.1.  Uzņēmuma lēmumi    28
1.4.2.  Cenu veidošanās lēmumi    31
1.4.3.  Sadales kanāli    34
1.4.4.  Preces virzīšana tirgū    36
1.4.4.  Preces virzīšana tirgū    36
1.4.4.1.  Reklāma    36
1.4.4.2.  Pārdošanas veicināšana    39
1.4.4.3.  Propaganda    41
1.4.4.4.  Tiešā pārdošana    42
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    44
2.1.  Uzņēmuma apraksts    44
2.2.  Iekšējās un ārējās vides analīze    46
2.2.1.  Uzņēmuma mikrovide    46
2.2.2.  Uzņēmuma makrovide    51
2.2.3.  SWOT    55
2.3.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    57
2.4.  Tirgzinības programma    59
  Nobeigums    62
  Bibliogrāfiskais saraksts    64
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Uzņēmums a/s “Eliza” pastāv jau daudzus gadus un ir ieņēmis zināmas pozīcijas tirgū. Kopumā viss uzņēmums darbojas diezgan veiksmīgi, lai arī dažiem atsevišķām struktūrvienībām īpaši neveicās. A/s “Eliza” ir orientēts uz patērētājiem ar vidējo ienākumu līmeni, bet visa vecuma grupām, jo ir piedāvāts ļoti plašs mīksto mēbeļu sortiments. Ir iegūti jau patstāvīgie klienti, kuri ir pārliecinājušies par šī salona mēbeļu kvalitāti un viņiem ir vēlme iegādāties arī turpmāk šīs mēbeles. Salona ražotās mēbeles ir ar augstu kvalitāti, bet arī ar diezgan augstu cenu, salīdzinājumā ar citu ražotajām mēbelēm. Salonam ir daudz konkurentu ar kuriem ir visu laiku jāsacenšas līdz ar to tiek uzlabota ražotnes un salonu darbība. Salons veiksmīgi darbojas, jo ir labas attiecības ar piegādātājiem un starpniekiem.
Uzņēmums seko līdzi arī mēbeļu tendencēm, piemēram šobrīd pieprasītākās ir gaišās krāsas un arī parādās jau spilgtas, izteiktas un ekstravagantas krāsas, kas pierāda, ka patērētājs spēlējas ar visu krāsu gammu. Tieši šādu piedāvājumu klāstu uzņēmums arī piedāvā ražotajām mēbelēm.
Uzņēmuma darbību ietekmē iestāšanās ES, jo ir vispārēja inflācija un iedzīvotāju pirktspēja līdz ar to arī samazinās. Uzņēmumu regulē arī valdība ar pieņemtajiem likumiem, kas ir saistīti ar uzņēmējdarbību un patērētāju aizsardzību.
Šobrīd uzņēmums strādā pie mārketinga, jo produkcija ir kvalitatīva un daudzveidīga, ar izdevīgiem iegādes noteikumiem, atliek tikai potenciālos pircējus informēt un atgādināt un nepazīstamos iepazīstināt ar šo uzņēmumu. Mārketings ir nepieciešams, jo salons preces virzīšanai tirgū velta ļoti mazu uzmanību, bet cenas pašlaik vēl vairāk paaugstinās, ko nevarētu teikt par iedzīvotāju ienākumiem. Patērētāju pirktspēja samazinās, tāpēc vajadzētu izdarīt visu, lai patērētāji atpazītu, zinātu, būtu apmierināti ar šo preci, tās kvalitāti, cenu, jo tikai tad patērētājs iegādāsies šinī salonā mēbeles. Uzņēmums ar šo problēmu cīnās un arvien vairāk izvirza mērķus, pieņem svarīgus lēmumus un izstrādā stratēģijas, lai šos mērķus realizētu. Uzņēmumam nav uz precēm ļoti liels uzcenojums, kas izskaidrojams ar to, ka tiek izmantots Latvijas mēbelēm viena līmeņa kanāls, bet ārzemēs ražotajām mēbelēm – divu līmeņu kanāls.
Arī bez lielas virzīšanas tirgū uzņēmums darbojas veiksmīgi un sasniedz savus izvirzītos mērķus, pārvarot visas grūtības, tāpēc esmu pārliecināta, ka a/s “Eliza” vēl ilgi darbosies un veiksmīgi pastāvēs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1355383
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga kompleksa izveide un vadīšana uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/687481

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties