Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:354184
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 61 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2017.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    6
1.  Mārketinga jēdziens, tā elementi, nozīme uzņēmējdarbībā un tradicionālā, un interneta mārketinga teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga jēdziens    7
1.2.  Tirgus izpēte, segmentēšana, mērķtirgus noteikšana un produktu pozicionēšana    9
1.3.  Mārketinga mikss jeb mārketinga komplekss    12
1.4.  Pakalpojumu un produktu dzīves cikls    15
1.5.  Zīmola būtība un loma mārketingā    17
1.6.  Cenu veidošana    19
1.7.  Uzņēmējdarbības virzieni    20
1.8.  Interneta mārketings    20
1.9.  Interneta mārketinga būtība    25
1.10.  Interneta mārketinga priekšrocības    25
1.11.  Interneta mārketinga kanāli    27
1.11.1.  Mājaslapa    28
1.11.2.  Tiešsaistes meklētājprogrammu mārketings    28
1.11.3.  Tiešsaistes baneru reklāmas    30
1.11.4.  Video reklāma    31
1.11.5.  Sociālie mediji    31
1.11.6.  Mobilo platformu mārketings    33
1.11.7.  E-pastu mārketings    34
1.12.  Interneta mārketinga attīstības tendences    35
1.13.  Mārketinga plāna izveidošana    37
1.14.  Interneta mārketinga plāna izveidošana    38
2.  Uzņēmuma “X” apraksts un esošās situācijas novērtējums    39
2.1.  Uzņēmuma “X” vispārīgs apraksts    39
2.2.  Tirgus apraksts    40
2.3.  Nozares konkurentu apraksts un analīze    41
2.2.1.  Uzņēmumu vispārīgs raksturojums    43
2.2.2.  “Lielā četrinieka” starptautiskie finanšu rādītāji    44
2.2.3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    44
2.2.4.  Interneta mārketinga aktivitātes    46
2.4.  Uzņēmuma “X” mārketinga kompleksa elementu analīze uzņēmumā “X”    48
2.5.  Uzņēmuma “X” mārketinga plāna izstrādes process    50
2.6.  Uzņēmuma “X” mārketinga aktivitāšu analīze    58
2.7.  Uzņēmuma “X” interneta mārketinga aktivitāšu analīze    62
3.  Anketas rezultātu, intervijas analīze un darba autora pilnveides ieteikumi uzņēmumam “X”    70
3.1.  Anketas rezultātu analīze    70
3.2.  Intervijas rezultātu analīze    80
3.3.  Darba autora pilnveides ieteikumi    82
  Secinājumi un priekšlikumi    85
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    88
  Pielikums    93
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot bakalaura darbu, darba autors ir nonācis pie sekojošajiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Pakalpojuma cena nav galvenais izvēles kritērijs “lielā četrinieka” klientiem, uzņēmumi pakalpojumu izvēlas, galvenokārt, pēc tā kvalitātes un uzņēmuma reputācijas, jo pakalpojumu veidi un izmaksas ir ļoti līdzīgas;
2. Interneta mārketingam ir vairākas priekšrocības attiecībā pret citiem mārketinga veidiem - zemākas izmaksas, iespēja izmērīt rezultātus, plašākas auditorijas sasniedzamības iespējas un iespēja iesaistīt savu klientu mārketinga aktivitātē;
3. 21. gadsimtā jebkuram uzņēmumam ir nepieciešama mūsdienīga mājaslapa, lai uzņēmums veiktu konkurētspējīgu uzņēmējdarbību, virzītu pakalpojumus, komunicēt ar klientu un izglītot to par saviem pakalpojumiem;
4. Jebkuram uzņēmumam 21. gadsimtā ir jābūt sasniedzamam un atrodamam arī sociālajos tīklos, jo arvien vairāk lietotāju komunicē ar zīmoliem izmantojot sociālos tīklus, kā arī meklē informāciju par zīmoliem šajos sociālajos tīklos;
5. Uzņēmumiem ir jāveic savu mārketinga darbību efektivitātes novērtējums un procesus, kuri aizņem ilgāko laiku, ir nepieciešams automatizēt;
6. “Lielā četrinieka” uzņēmumi ir ieņēmuši 62% no kopējā Eiropas Savienības auditoru uzņēmumu tirgus, kas ir milzīga tirgus daļa;
7. Uzņēmuma “X” mārketinga aktivitāšu rezultātā tas ir ieguvis respektabla uzņēmuma tēlu, jo 55,2% aptaujas respondentu atzina, ka uzņēmums “X” ir labs darba devējs un respektabls zīmols;
8. Uzņēmums neveic interneta meklētājprogrammu mārketinga darbības, kā arī tas neveic apmaksātu interneta meklētājprogrammu reklāmu darbības, tomēr tieši uzņēmums “X” atrodas visaugstākajās pozīcijās starp “lielā četrinieka” uzņēmumiem;
9. Uzņēmuma sociālā tīkla Facebook ziņu virzienu un satura daudzveidošana ir rezultējusies sociālā tīkla sekotāju pieaugumā par 30% pēdējo 6. mēnešu laikā;
10. Uzņēmums “X” ir atpazīstams jauniešu un studentu auditorijā, jo 62,9% no respondentiem zināja, kas ir uzņēmums “X”.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas uzņēmumam "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/354184

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties