Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:601224
Vērtējums:
Publicēts: 15.08.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 59 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Annotation    2
  Anotācija    3
  Saturs    4
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Mākslas tirgus darbība un pārmaiņas mūsdienās    9
1.1.  Mākslas un biznesa filozofiskā sadursme    9
1.2.  Mākslas tirgus jēdziens un dalībnieki    14
1.3.  Mūsdienu mākslas tirgu ietekmējošie faktori    18
2.  Mārketinga un e-mārketings pielietošana gleznu noieta veicināšanai    27
2.1.  Mārketinga, e-mārketinga jēdzieni un process mākslas mārketinga kontekstā    28
2.2.  E-mārketinga rīku izvēle un lietošana gleznu tirdzniecības kontestā    33
2.3.  E-mārketinga procesa analītikas iespējas gleznu tirdzniecībā    37
3.  Gleznu pārdošanas internetā esošās situācijas raksturojums    42
3.1.  Mākslas pārdošanas, gleznu e-mārketinga specifika pasaulē    42
3.2.  Gleznu e-galeriju darbība Latvijā, Baltijā, pasaulē    46
4.  Gleznu pārdošanas iespējas un aktuālā problemātika Latvijā    49
4.1.  Izmantotās metodoloģijas apraksts    49
4.2.  Latvijas mākslas akadēmijas studentu un absolventu pieredze    52
4.2.1.  Studentu aptauja    52
4.2.2.  Absolventu aptauja    58
4.3.  Latvijas mākslas akadēmijas pasniedzēju viedokļu analīze    71
4.5.  Rekomendācijas gleznu tirdzniecības procesa veicināšanai    86
  Secinājumi    88
  Izvērstā anotācija    90
  Annotation    92
  Pateicības    94
  Izmantotā literatūra un avoti    95
  Pielikumi    100
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Pēdējos 10 gados LMA UN LKA nav veikti būtiski pētījumi par e-komerciju mākslas darbiem (gleznām).
2. Interneta vide strauji attīstās, nozīmīga daļa gleznu tirdzniecības gan Latvijā, gan pasaulē patlaban pāriet uz e-vidi.
3. Gleznu pārdošana e-vidē ir sarežģīta un Latvijā maz izmantota, īpaši jauno mākslinieku darbu noiets e-vidē ir neliels, iespējas netiek izmantotas e-komercijas lietošanas zināšanu trūkuma dēļ.
4. Mākslas un biznesa sadursmes notiek starp zinātnēm – mākslu un ekonomiku, mākslas radīšanas motivācijā – kāds bijis mērķis un paredzamais pielietojums, pieprasījuma un piedāvājuma veidošanā pēc mākslas – tas var izrietēt no A. Maslova “Vajadzību teorijas” vai E. Hiršmana Trīs segmentu teorijas, vai var tikt mākslīgi kultivēts, jo kādam var būt vara noteikt, kas ir un kas nav māksla.
5. Lai arī bieži mākslinieki vēlas parādīt, ka mākslai ar mārketingu daudzās situācijās ir maz kopīga, tomēr zinātnieki izdod mākslas mārketinga grāmatas, kurās mākslas tirgus, produkti tiek analizēti tāpat, kā cita tirgū atrodamā prece.
6. Arī e-mārketingā darbojas mārketinga likumsakarības, var nospraust pārdošanas mērķus, noteikt, ar kādām kampaņām tie būtu sasniedzami, var izvēlēties atbilstošus rīkus vēlamajiem rezultātiem. E-mārketinga analītika ļauj sekmīgāk virzīt pārdošanas, analizēt sasniegto.
7. Pētījumi pasaulē liecina, ka tiešsaitē mākslas pirkumu skaits pieaug, patērētāju uzvedība atšķiras X, Y un Z paaudzēs, visvairāk naudu mākslai tērē vecākā paaudze, bet internetā gribētu tērēt jaunākā, visvairāk starp mākslas veidiem pērk gleznas. Tiešsaites galerijām grūti gūt atkārtotus darījumus, noturēt klientu lojalitāti. Pamazām arī kolekcionāri sāk vairāk skatīties un pirkt mākslu online. Galerijas piedzīvo jaunu tendenci - hakeru uzbrukumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1373384
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga, e-marketinga rīku izmantošanas iespējas gleznu pārdošanas veicināšanai internetā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/601224

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties