Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:790757
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Būvniecības nozare Latvijā un SIA “DC” vieta tajā    8
2.  Mārketinga procesa analīze    14
2.1.  Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā    16
2.2.  SIA „DC” iekšējās vides ietekmējošo faktoru raksturojums    19
2.3.  SIA „DC” ārējās vides ietekmējošo faktoru raksturojums    34
3.  SIA „DC” mārketinga attīstības plāna izstrāde    51
3.1.  SVID matrica SIA „DC”    51
3.2.  Vīzijas, misijas un mērķu definēšana    54
3.3.  SIA „DC” mārketinga attīstības plāns    59
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    76
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot diplomdarbs izdarīti šādi secinājumi un priekšlikumi:
• Būvniecības attīstību labvēlīgi ietekmē straujais investīciju kāpums. Laika periodā no 2004. – 2006. gadam ražošanas apjomi būvniecībā ik gadu pieaug vidēji par 14.1%. Sagaidāms, ka pierims nekustamā īpašuma bums. Tomēr pietiekami augsti būvniecības tempi ir sagaidāmi arī nākotnē saistība ar ES fondu finansētu projektu realizāciju;
• Valmierā ir vide, kurā var attīstīties tāda specifiska uzņēmējdarbības forma kā interjera projektēšana un iekārtošana, tomēr pieauguma tempi nevar būt īpaši strauji, jo ekonomiski aktīvo iedzīvotāju skaits nav liels, un vidējais iedzīvotāju līmenis nav augsts ;
• SIA „DC” nodarbojas ar interjera projektēšanu, interjera materiālu tirdzniecību, interjera veidošanu – remontu, mēbeļu projektēšanu, mēbeļu ražošanu un servisu, ar apgaismojuma projektēšanu, kā arī ar pirts lietu tirgošanu un koka izstrādājumu ražošanu;
• SIA „DC” vēlas būt par vadošo dizaineru un interjeru uzņēmumu, ieņemt stabilu vietu tirgū un iegūt stabilu vietu savā darbības sfērā. Uzņēmums ir realizējis daudzus veiksmīgus interjera projektus gan Valmierā, gan citās Latvijas pilsētās;
• Uzņēmumā strādā 7 cilvēki, t.i., uzņēmuma direktors, veikala vadītājs, pārdevēja, interjera dizainere, grāmatvede un sagādnieks. Izvērtējot esošo situāciju, var secināt, ka uzņēmumā darbinieki pietiek, bet vajadzētu pilnveidot esošo pakalpojumu klāstu, piemēram, žalūziju mērīšanas uzstādīšans pakalpojums, līdz ar to vajadzētu jaunu darbinieku pieņemt ;
• Pieņemot darbā jaunu darbinieku, esošie darbinieki, varētu sīkāk sadalīt savus pienākumus, tādā veidā panāktu efektīvāku darba rezultātus;
• Uzņēmums sagādes organizē vismaz 2 reizes nedēļā, kā arī vismaz divos mēnešos vienu reizi organizē sagādi no Itālijas, Polija, Vācijas u.c. valstīm. Uzņēmumam ir izstrādāts sagādes mērķis - pareizie materiāli vajadzīgā kvalitātē pietiekošā daudzumā, īstajā laikā, īstajā vietā, par visizdevīgāko cenu;
• SIA „DC” jāturpina attīstīt sadarbība ar ārvalstu mēbeļu un lampu piegādātājiem. Tādā veidā uzņēmums varētu darboties bez starpniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga attīstības plāna izstrāde uzņēmumā SIA "DC"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/790757

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties