Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
1,05 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,94
Pirkt
Identifikators:820582
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārēja informācija par maksājumu kartēm    5
1.1.  Maksājumu karšu attīstības vēsture Latvijā    5
1.2.  Starptautiskās maksājumu karšu organizācijas    8
1.3.  Maksājumu karšu iedalījumi    11
1.4.  Maksājumu karšu sistēmas dalībnieki    15
2.  Maksājumu karšu tirgus analīze    18
2.1.  Maksājumu karšu statistika    18
2.2.  Latvijas lielāko izdevējbanku maksājumu karšu piedāvājums    24
2.3.  Maksājumu karšu aptaujas anketas rezultātu analīze    31
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    39
  Pielikumi    41
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darbā veiktās analīzes un aptaujas rezultātā, autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Izdoto maksājumu karšu skaits Latvijā uz 2012. gada 3. ceturksni sastāda 2 379 679 kartes. Maksājumu karšu skaits Latvijā ir atkarīgs no ekonomiskajām aktivitātēm valstī.
2. Uz doto brīdi lielākās maksājumu karšu izdevējbankas ir „Swedbank” ar 42% daļu no izdoto karšu tirgus, „SEB banka” ar 23% un „Citadele banka” ar 13% no kopējā karšu tirgus.
3. Uz 2012. gada 3. ceturksni Latvijā kopā ir uzstādīti 1 249 bankomāti uz aptuveni 2.4 milj. izsniegto maksājumu karšu. Aptaujāto vidū ir jūtama nepieciešamība pēc lielāka bankomātu skaita.
4. Latvijā visizplatītākās ir VISA starptautiskās maksājumu karšu asociācijas kartes, sastādot 55% no kopējā karšu skaita, MasterCard asociācijas kartes sastāda 42% un American Express sastāda 2.6% no kopējā karšu skaita Latvijā.
5. Populārākais maksājumu karšu veids Latvijā ir debetkartes, kas sastāda 83% no izsniegto karšu skaita. 87% no pirkumiem sastāda norēķini ar debetkartēm, taču šīm kartēm netiek piedāvātas atlaides un priekšrocības veicot pirkumus.
6. Kredītkaršu popularitāte Latvijā ir strauji sarukusi kopš 2009. gada. Uz doto brīdi kredītkaršu skaits sastāda 15% no izsniegto karšu skaita. Tomēr pēdējā gada laikā ir vērojams neliels pieaugums un klientu ieinteresētība saistībā ar kredītkartēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Maksājumu karšu tirgus analīze Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/820582

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties