Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:257940
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Terminu skaidrojumi    6
  Ievads    8
1.  Maksājumu karšu biznesa raksturojums    11
1.2.  Norēķinu karšu klasifikācija    13
1.4.  Elektroniskie pakalpojumi    26
1.5.  Banku ieņēmumi un izdevumi    29
1.6.  Risku veidi un to pārvaldīšana norēķinu karšu biznesā    30
2.  Maksājumu karšu tirgus attīstība Latvijā    37
2.1.  Debetkaršu un kredītkaršu tirgus Latvijā    41
2.2.  Norēķinu karšu darījumu apstrādes centrs    44
2.3.  Elektronisko pakalpojumu tirgus attīstība Latvijā    48
2.4.  Bankomātu un POS terminaļu tīklu attīstība    50
3.  Maksājumu karšu aptaujas rezultāti    55
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    67
  Galvojums    69
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba tēma “Maksājumu karšu biznesa attīstība Latvijā” izvēlēta, ņemot vērā maksājumu karšu izmantošanas straujo pieaugumu Latvijā pēdējos gados, kā arī saskaroties ar šajā sfērā vēl neatrisinātajām problēmām. Latvijā maksājumu karšu biznesa attīstība ir sākusies samērā nesen, tāpēc Latvijas komercbankām šajā jomā ir plašas attīstības iespējas un vēl daudz neatrisinātu jautājumu. Maksājumu sistēmu efektivitāte ir svarīga ne tikai bankām, bet arī to klientiem, kas ir ieinteresēti banku piedāvāto maksāšanas līdzekļu izmantošanā. Lai gan skaidrā nauda fizisko personu norēķinos par precēm un pakalpojumiem Latvijā ir izplatītākais maksāšanas līdzeklis, banku sniegtajos pakalpojumos dominē bezskaidras naudas maksājumi.
Diplomdarbā ir sniegts vispārīgs maksājumu karšu norēķinu sistēmas apskats, raksturoti pamatprincipi, uz kuriem balstās karšu izdošana un apkalpošana un izvērtēti šīs norēķinu sistēmas pozitīvie un negatīvie aspekti. Darbā ir izvērtētas Latvijas maksājumu karšu biznesa galvenās tendences, īpašu uzmanību pievēršot Latvijas iedzīvotāju visapmeklētākajām bankām 2006. gada pirmajā ceturksnī: Hansabanku, SEB Unibanku, Parex banku un Latvijas Krājbanku maksājumu karšu produktiem un sīkāk analizējot perspektīvākos no tiem; prognozēti iespējamie maksājumu karšu biznesa attīstības virzieni Latvijā tuvākajā un tālākajā nākotnē, kā arī apskatītas karšu biznesa pilnveidošanas iespējas un sniegti ieteikumi maksājumu karšu izmantošanas efektivitātes paaugstināšanai banku darbā ar maksājumu kartēm. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties