Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:860840
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS APSKATS    6
1.1.  Pakalpojuma būtība    6
1.1.1.  Pakalpojuma miksa kategorijas    6
1.1.2.  Pakalpojuma specifika    7
1.1.3.  Preču un pakalpojumu salīdzinājums    7
1.1.4.  Viesmīlības pakalpojuma specifika    8
1.1.5.  Apkalpošanas procesā iesaistītās puses    10
1.2.  Patērētāju vajadzību un rīcību ietekmējošie faktori    12
1.2.1.  Vēlmes un vajadzības    12
1.2.2.  Viesa motivācija    13
1.2.3.  Pirkšanas motīvi    14
1.2.4.  Patērētāja rīcību un pirkšanas lēmuma pieņemšanas garīgais process    15
1.3.  Patērētāju vērtības un apmierinājuma noteikšana    18
1.3.1.  Patērētāju uztvertā vērtība    18
1.3.2.  Patērētāju kopējā apmierinātība    19
1.3.3.  Kvalitātes izpratne    20
2.  METODES UN METODIKA    24
2.1.  Monogrāfiskā metode    24
2.2.  Anketēšana    24
2.3.  Intervija    26
2.4.  PEST analīze    26
3.  PĒTNIECISKĀ/PRAKTISKĀ DAĻA    28
3.1.  Vispārīgas ziņas par Madonu    28
3.2.  Sabiedrisko ēdināšanas uzņēmumu apmeklētība    30
3.3.  Iecienītākie ēdināšanas uzņēmumi Madonas pilsētā    31
3.4.  Pakalpojumu kvalitāte    32
3.5.  Madonas SĒU ieinteresētība kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā    34
3.6.  Situācija ēdināšanas uzņēmumos Madonā    35
  SECINĀJUMI    40
  PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    42
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Šābrīža ekonomikas lejupslīdes situācijā patērētājs ļoti rūpīgi pārdomā un izvērtē ko iegādāties. Kopumā tagad vērojama patērētāju pirktspējas samazināšanās. Cilvēki šobrīd arvien mazāk apmeklē sabiedriskās ēdināšanas iestādes, kafejnīcas, restorānus. Nereti laiks, ko var veltīt maltītei, ir samazinājies. Ražotāja mērķis ir piedāvāt patērētāja prasībām un vēlmēm atbilstošu produktu, tomēr, ne vienmēr tas izdodas tik veiksmīgi kā būtu gribēts. Apmeklētāji vairāk pieprasa kvalitāti un autentiskumu un nevēlas maksāt par zemas kvalitātes pakalpojumiem.
Veiksmīga viesmīlības uzņēmuma darbība ir atkarīga no sniedzamā pakalpojuma kvalitātes un tāpēc ēdināšanas uzņēmumu darbībai ir jābūt vērstai uz patērētāju, un jāatbilst patērētāju interesēm par piedāvātajiem pakalpojumiem, kas garantē kvalitāti un drošumu.
Madonas pilsēta patērētājiem piedāvā 9 sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus, tai skaitā, 1 restorānu, 1 krodziņu, 5 kafejnīcas un 2 ēdnīcas.
Darba mērķis: pētīt sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu atbilstību apmeklētāju kvalitatīvai apkalpošanai.
Darba uzdevumi:
1. definēt pakalpojumu būtību;
2. noskaidrot faktorus, kuri ietekmē patērētāju vajadzības un rīcību;
3. izpētīt sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu ieinteresētību kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā.
4. veikt analīzi par klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Madonas pilsētā.
5. izstrādāt priekšlikumus sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu darba uzlabošanai.

1. LITERATŪRAS APSKATS
1.1. Pakalpojuma būtība
Pakalpojumam kā īpaša veida preces aprakstam jeb definīcijai ir būtiska nozīme, jo izprotot, kas tad ir pakalpojums, var atrast katrā konkrētajā gadījumā pareizākos paņēmienus, kā izmantot mārketinga pamatelementus, lai labāk komunicētos ar pircēju un paveiktu to labāk nekā konkurenti.
Pakalpojums ir ekonomikas darbības veids, kas sniedz kādu labumu un kas izpaužas darba, konsultāciju, vadīšanas prasmes un tamlīdzīgā veidā.
Paplašinot iepriekš minēto, var teikt, ka pakalpojums ir:
1. darbs, ko kaut kāda persona veic citas personas labā, nodrošinot šai personai nepieciešamo labumu;
2. komercdarbības veids, kas izpaužas kā palīdzības sniegšana pārdošanā, kā konsultācija, kā ekspertīze;
3. pēcpārdošanas palīdzība klientiem preces lietošanas laikā.(Niedrītis Jānis Ēriks, 2005)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −39,03 €
Materiālu komplekts Nr. 1115762
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Madonas pilsētas sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu atbilstība patērētāju interesēm”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/860840

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties