Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:325795
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās cilvēks arvien vairāk cenšas izprast pasauli sev apkārt un sevi. Zinātne ir nonākusi tik tālu, ka tā spēj izskaidrot, to kā notiek vissarežģītākie procesi. Cilvēks ne tikai izzina visu sev apkārt, bet savu iekšējo, jūtu un garīgo pasauli.
Cilvēka jūtu pasaule, kas zinātnē uzņēmusi ļoti straujus apgriezienus nāk klajā ar jaunām teorijām. Cilvēce ir nonākusi savā attīstībā tik tālu, ka tā spēj skaidrot cilvēka iekšējās izjūtas un pierādīt to, kāpēc mēs jūtamies tieši tā un ne savādāk, kāds ir emociju mehānisms. Zinātnieki arī piedāvā praktiskas zināšanas, kuras ikkatrs var izmantot savas iekšējās dzīves sakārtošanai, kontrolēšanai un plānošanai. Vieno no šīm teorijām ir emocionālā inteliģence, kuras ietvertās komponentes var praktiski noderēt katram no mums dažādās dzīves situācijās, vai tās ir attiecības ģimenē, sevis motivēšana skolas darbu paveikšanai, vai gatavošanās sporta sacensībā.
Mēs katrs esam dažādi. Katram cilvēkam piemīt noteikts personisko iezīmju kopums, jeb temperaments. Iezīmes, kas mūs raksturo saskarsmē ar citiem cilvēkiem, emocionalitātē, aktivitātē utt., kas sasaucoties ar emocionālo inteliģenci ir īpašības, komponentes, prasmes, kas ir svarīgas, lai dzīvē gūtu panākumus.
Noteiktam temperamenta tipam piemīt emocionālās inteliģences īpašības, kas ir attīstītākas, vai pretēji, ne tik attīstītas.
Sportā mūsdienās tiek daudz runāts par psiholoģisko sagatavotību un nereti sacensības rezultātus, tieši, vai netieši ietekmē emocionālā gatavība, vai tas būtu pēdējo sekunžu metiens basketbolā, vai piespēlēšana hokejā, komandas spēle volejbolā, vai emocionāla noturība šaušanā.

Pētījuma hipotēze – Ja personības psiholoģiskajās iezīmēs dominē ekstraversija un emocionāla noturība, tad šādam sportistam ir raksturīgas izteiktas emocionālā inteliģences komponentes.

Pētījuma mērķis – studentu personības iezīmju un emocionālās inteliģences saistības izvērtējums.

Pētījuma uzdevumi:

1.Noteikt emocionālās inteliģences pašvērtējumu LSPA 3. kursa studentiem (sportistiem).
2.Noteikt personības iezīmju izvērtējumu LSPA 3. kursa studentiem (sportistiem).
3.Izvērtēt savstarpējās saistības starp personības dominējošajām iezīmēm un emocionālās inteliģences pašvērtējumu.

Pētījuma objekts – Personības pilnveides process.

Pētījuma priekšmets – Personības iezīmes un emocionālās inteliģence.

Pētījuma subjekts – LSPA 3. kursa studenti (LSPA studenti, kuri nodarbojas ar sportu. Turpmāk tekstā „studenti”).

Aizstāvēšanai tiek izvirzīts – personības iezīmju un emocionālās inteliģences savstarpējā saistības izvērtējums LSPA 3. kursa studentiem (sportistiem).

Atslēgas vārdi – Emocionālā inteliģence, temperaments, personības iezīmes.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1355377
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „LSPA studentu personības iezīmes un emocionālā inteliģence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/325795

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties